Skocz do zawartości


Regulamin Forum

Regulamin forum serwera Tawerna [TP]





1. Zakładanie tematów:
- Przed założeniem nowego tematu upewnij się czy temat nie istnieje już
- upewnij się, czy wybrałeś odpowiedni dział
- w temacie staraj się poinformować użytkowników o treści wiadomości
- Staraj się pisać zrozumiale, zwięźle i na temat, tak aby większość userów zrozumiała treść tematu, zachowując przy tym ortografię (to samo tyczy się pisania odpowiedzi w istniejących już tematach)


2. Odpowiadanie w istniejących już tematach:
- odpowiadaj na temat
- staraj się wnieść swoje zdanie do tematu
- nie dodawaj do postów zbędnych obrazków, linków itp.


3. Ogólne zasady postowania:
- pisanie przez cały czas z CapsLockiem, pogrubieniem, pochyleniem jest surowo zabronione!
- spamowanie na forum jest zabronione, posty takie mogą zostać usunięte bez podania przyczyn, a ich autor ukarany
- przed założeniem tematu, należy przeczytać dodatkowe zasady dla działu, jeśli takowe są
- staraj się pisać normalnym rozmiarem czcionki, a większego rozmiaru używaj tylko wtedy jak masz coś ważnego do zaznaczenia..
- w swoich postach nie reklamujemy innych serwerów, for warezowych czy też stron z nielegalnymi plikami..


4. Kary (warny, bany):
- użytkownik spamujący (postami/tematami) zostanie ukarany banem na okres miesiąca
- za przeklinanie/obrażanie użytkownik może być ukarany ostrzeżeniem, a jeżeli sytuacja będzie się powtarzała user otrzyma bana na miesiąc
zabrania się również umieszczania wypowiedzi o treściach rasistowskich lub innych tego typu wypowiedziach mogących w jakiś sposób urazić innych userów forum
- tworzenie bezsensownych tematów, pisanie nie na temat, będzie karane ostrzeżeniami/banami


5. Prawa Moderatorów i Administratorów:

- obsługa forum może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub wiadomość która jest nie zgodna z regulaminem forum
- admini i modzi mogą ukarać użytkownika warnem/ban według "Taryfikatora" (patrz niżej)
- jeżeli uważasz że zostałeś ukarany niesłusznie, to w celu wyjaśnienia możesz napisać skargę w dziale "Skargi, uwagi, zażalenia" opisując szczegółowo całe zajście..


6. Taryfikator:
- pisanie postów nie na temat - warn
- pisanie cały czas z capslockiem, pogrubieniem itd - usunięcie posta/warn
- spamowanie - ban 7 dni
- niezastosowanie sie do dodatkowego regulaminu działu - usunięcie posta/warn
- pisanie przez cały czas zwiększoną czcionką - usunięcie posta/warn
- reklamowanie innych serwerów cs 1.6 - ban miesiąc
- reklamowanie for warezowych czy też stron z nielegalnymi plikami - ban miesiąc
- reklamowanie Cheatów (np. w formie linków) - ban permanentny (na serwerze i forum)


7. Inne:
- obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści
- regulamin może się zmieniać w trakcie działania forum.
- wszelkie napisane posty przechodzą na własność GamingCrew.pl o ile autor pisząc je miał do nich prawo (do czego zobowiązał się przy rejestracji). Ma to na celu uniknięcie sytuacji gdy dana osoba chcąc odejść z naszej społeczności zażyczy sobie usunięcia własnych postów czyniąc nieodwracalne zmiany, dziury w strukturze dyskusji w wielu tematach.