Wyrzucanie paki - plugin
#21
Napisano 27 sierpnia 2008 - 10:25
ta plugin lipny cosik;x nie raz trza bylo slayowac gracza bo paki nie bylo
#22
Napisano 01 września 2008 - 07:34
#23
Napisano 01 września 2008 - 08:15
Sprawa jest ruszona juz dawno, nawet był postawiony przez Tyra serwer na którym ten plugin działał a na tawernie się psuje. To nie jest takie hop siup ale wam nie można wytłumaczyć.
Dlatego zamykam do czasu wyjasnienia
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#24
Napisano 03 września 2008 - 07:33
Owi poprosił o zrobienie świeżej instalki Tawerny. na nowym AMXX zrekompilowane pluginy, żadnych śmieci, wersji, podwersji, kilogramów logów, itp.
pracując nad tym, stwierdziłem, że w konfiguracji tawerny ten plugin nie działa. nigdy nie działał.
tzn. w zasadzie działał, ale nie tak jak byśmy się tego spodziewali. dlatego tak trudno było wykryć przyczynę. nie pokazywał błędów, na innych konfiguracjach z tym AMXem działał. tylko w tej konkretnej tawernianej nie.
zwyczajnie dwa pluginy zawierały te same cvary i następował konflikt. w tym układzie paka była wyrzucana, ale po 90s.
teraz powinno być dobrze. czas ustawiony jest na 15s.
#25
Napisano 04 września 2008 - 01:14
#26
Napisano 04 września 2008 - 07:44
może ktoś wie jak sie to nazywa albo ma namiar na źródło (sma) plugina.
#27
Napisano 04 września 2008 - 01:58
Nie wiem czy już ktoś o tym pisał czy nie bo nie czytałem wszystkich postów tak więc jak coś proszę o poprawkę Otóż chodzi mi o to że można zainstalować plugin który działa na takiej zasadzie że za wyrzucenie paki dostaje się slapa do 1 HP.WG mnie jest to bardzo dobry plugin gdyż nikt nie będzie przez całą drogę od respa do bs'a rzucał paki drugiemu pod nogi tylko po to by iść sobie gdzie indziej pofragować a po sekundo plugin ten zmusi do wykonywania poleceń mapy czyli jako tako owej gry TP...To by było na tyle z mojej strony
i z 1 hp ma odbijac bsa i polozyc pake? gl.. max powinno odbierac 10/20 hp a nie do praktycznie reda bo to jest bez sensu..
przyklad.. ktos bedzie np 20 sekund afk bo np musi fona obderac.. i co? ma trzymac pake na afku i gadac przez fona czy nie lepiej ja wyrzucic komus innemu kto moze biec pake polozyc?
albo kupujesz awm.. proste z nim sie nie da za bardzo raszowac pozaatym lepiej ubezpeiczac typa z paka.. a nie kupie awm dam pake na respie komus innemu i slap do 1hp.. gl
nie wiem czy ten plugin juz jest czy nie ale jak tak i jak bierze wiecej niz 50hp to jestem za tym aby zmienic na slap za 20hp max
#28
Napisano 04 września 2008 - 02:06
#29
Napisano 04 września 2008 - 02:16
Plugin b dobry lecz niestety zbyt wiele jest sytuacji w ktorych bedzie on zlym pomyslem.
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#30
Napisano 04 września 2008 - 02:27
Użytkownik ulti edytował ten post 04 września 2008 - 02:27
#31
Napisano 04 września 2008 - 02:33
sądzę, że w 90% przypadków pakę wyrzucają żeby nie musieć jej kłaść. są tacy, którzy zawsze wyrzucają pakę bez względu na okoliczności. jeżeli ktoś wbija, wcale nie musi wyrzucać paki, nastepny ją zwyczajnie podniesie jak koleś zginie.
zazwyczaj wyrzucają pakę ci, którzy nie chcą iść na bs bo tam sie często ginie.
można dyskutować i podawać hipotetyczne sytuacje. ja nigdy nie spotkałem sytuacji, w której musiałbym wyrzucić pakę. natomiast miałem mnóstwo sytuacji kiedy ktoś mi rzucał pakę pod nogi, albo wręcz na plecy. parę razy zdziwiło mnie, bo nagle sie okazywało, że mam pakę. w zamieszniu ktoś mi wrzucił, bo nie chciał wbijać na bs.
wasza wola. mogę to wyłaczyć, zmniejszyć karę obojętne.
#32
Napisano 04 września 2008 - 02:46
tylko ze nastepny jest jeszcze obok kurnika.. a nawet jak pare osob biegnie za mna to jak padam to wtedy pierwszy za mna sie zatrzymuje a za nim reszta i sie cofaja a bardzo czesto jest tak ze 5/6 terro biegnie, ginie pierwszy z nich a pozniej sie okazuje ze tam gdzie tt bieglo byl 1 CT.jeżeli ktoś wbija, wcale nie musi wyrzucać paki, nastepny ją zwyczajnie podniesie jak koleś zginie.
#33
Napisano 04 września 2008 - 02:48
plugin ma opcję czasu działania. teraz jest ustawione na 45s. to znaczy, że działa przez 45s od początku rundy.
można to zmienić np. na 10s i wtedy będzie tak jak pisałeś wyżej.
#34
Napisano 04 września 2008 - 02:54
#35
Napisano 04 września 2008 - 02:56
przyklad: kupuje na nuke w t awp i wskakuje sobie na skalke, to oczywiste, ze ja wyrzucam bo na skalke zaden bocisz samemu nie wskoczy no chyba, ze podsadza sie chodz i z tym bywaja problemy i tu z d*py za nic -30hp
Bezsensu jest takie cos, wyrzucanie paki za afk i styka.
#36
Napisano 04 września 2008 - 03:03
tzn ze jakbym wyrzucil pake w pierwszych 45 sek to mi zabierze hp a juz po 45 sekundzie juz nie?
tak
Jesli tak to nie widze sensu zmieniania na 10 sek bo z dobrym respem w ciagu 10 sekund to juz mozna gdzies wbic a czekanie tych 2/3 sekund to zwykla strata czasu bo im mniej czasu ct ma na ustawienie sie tym latwiej wbic.
wyżej pisałeś 5s. może być. napisałem 10s bo to jest domyślne.
ale nawet dla tych 5-10s nie warto obciążać serwera pluginem. widzę, że nie lubicie paki.
jak słyszę o awm to mi sie odechciewa wszystkiego. wyłączam plugin i mozecie sobie statsić bez paki.
#37
Napisano 04 września 2008 - 03:10
#38
Napisano 04 września 2008 - 03:22
#39
Napisano 04 września 2008 - 03:29
Nowy H@ Tawerny
#40
Napisano 04 września 2008 - 04:00
AWP równie dobrze możesz sobie kupić w następnej rundzie
a co jesli ktos ma awp z poprzedniej rundy? Gdyby na serwie 90% graczy nie bylo botami ktore boja sie wbiec jak pierwszy zginie to mialbym gdzies czy bedzie ten plugin odbierajacy hp czy nie ale kazdy wie ze jak ginie pierwsza osoba to reszta sie cofa a paka lezy u CT. Dlatego jestem za wywaleniem tego bo jak wbilem kilka razy z paka na nuke na poch i padlem to w next sie typy zalili ze sam ide z paka a oni weszli na gore ktora nie byla kryta. A dlaczego gora nie byla wtedy kryta? Bo cale ct poszlo na poche pilnowac paki.