Skocz do zawartości


Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Metro 2033


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 03 marca 2010 - 11:37

Dołączona grafika

METRO 2033 - FEAR THE FUTURE

W roku 2013 w serii przerażających atomowych błysków znany nam świat przestał istnieć. Ziemia zmieniła się w skażoną śmertelną pustynię pokrytą zgliszczami pozostałości cywilizacji człowieka. Nieliczne grupki ocalałych ukryły w tunelach moskiewskiego Metra i tam rozgrywa się akcja gry oraz fabuła książki Dymitrija Głuhowskiego pod tym samym tytułem.

Jest rok 2033, w Metrze dorasta kolejne pokolenie. Świat Metra jest przerażający, pełen niebezpieczeństw i zła, które towarzyszy wymierającym resztkom cywilizacji. Nieustanne walki o żywność, dobra materialne i władzę toczone są przy pomocy karabinów, zdobywanych przez śmiałków w magazynach na powierzchni. Ludzie zamieszkują niezniszczone stacje metra tworząc minispołeczności-państewka z własną władzą, wojskiem i ekonomią. Pomiędzy stacjami rozciągają się tunele, gdzie króluje ciemność i śmierć. Jedyną walutą jest karabinowy nabój. Trzy naboje kosztuje wstęp na bezpieczną stację metra. Trzy naboje to tyle co trzy życia. Tak wygląda ekonomia tego świata.

W czeluściach metra schronili się nie tylko ludzie. Zmutowani przedstawiciele innych gatunków walczą z ludźmi o przestrzeń i zasoby.
Bohaterem opowieści jest młody człowiek Artem. Jego rodzice zginęli podczas ataku zmutowanych potworów, uratowany i wychowany przez jednego z żołnierzy, nie zna innego świata poza ciemnościami metra.

Artem mieszka na najdalej na północ wysuniętej zamieszkałej stacji metra. Wiedzie zwyczajne życie, dzielone pomiędzy pracę przy uprawie pieczarek, służbę wartowniczą na granicy stacji oraz odpoczynek. Spokojna stacja daleka od wojen toczonych w wewnętrznym kręgu metra, zostaje zaatakowana przez nieznanego, przerażającego wroga. Ludzie odparli atak, ale niebezpieczeństwo nie zniknęło, jedynie się przyczaiło.

Młody człowiek zostaje wciągnięty w intrygę, musi wypełnić niebezpieczną misję, od której mogą zależeć losy nie tylko jego stacji, ale również całej populacji metra. Opuszcza rodzinną stację i pogrąża się otchłani metra.

  • Metro 2033 to mroczna, post-apokaliptyczna strzelanina z elementami rpg.
  • Najnowszej generacji grafika DX 10 i PhysX zapewnia wspaniałe doznania wizualne.
  • Mroczne tunele, w których czyha śmierć w postaci zdeformowanych potworów, niepojętych, nienaturalnych sił oraz zdegenerowanych ludzi.
  • Skażony, radioaktywny świat na powierzchni, gdzie można wyjść jedynie w specjalnej masce i z dużym zapasem amunicji.
  • Zewsząd otacza mrok, groza i śmierć. Trzeba nie lada odwagi, by wypełnić misję. Podróż oznacza śmierć, rezygnacja śmierć jeszcze gorszą.
Gra ukaże się 19.03.2010 r. wydawcą jest firma CDProjekt. Książkę Dymitrija Głuhowskiego "Metro 2033" można już kupić w Empiku.
Książka po wydaniu rozeszła się błyskawicznie w ilości 500tys egzemplarzy, stała się bestsellerem i okrzyknięto ją kultową.

Strona gry i trailery : http://www.metro2033game.com


Polecam książkę gorąco już teraz.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
  • 4

#2 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 03 marca 2010 - 11:54

Czytalem o tej grze, ze ma miec podobno kolosalne wymagania sprzetowe...
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#3 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 03 marca 2010 - 12:21

Jak będzie naprawdę zobaczymy w grze. Również czytałem plotki, że gra ma wymagać 8GB ramu i najnowszych procesorów Intela.
z drugiej strony gra jest przygotowana na PC i Xbox 360, więc silnik gry jest optymalizowany pod konsolę, więc nie może mieć strasznych wymogów pamięci, procesora i grafiki.

Oto fragment wywiadu z szefem studia producenta gry:



"We don't need as much system memory as other PC-only games. Anything above 512MB RAM with DX10/DX11 code-path on Win7 would be enough," Shishkovtsov says. "DirectX 9 uses system memory backing store for almost all GPU resources, so you should add around 256 MB to avoid page-file swapping.

"The CPU side is slightly more problematic. Because the system is heavily multi-threaded, we need at least two hardware threads for 'smooth' gameplay. The CPU performance doesn't matter that much, except on a few selected scenes during the whole game as long as it is relatively modern architecture (not Intel Atom!) and has more than one core."

Graphics-wise, the PC version of the 4A engine is far removed from the console versions. All too often we've seen PC games that are identical to the 360 equivalents, simply offering you the ability to run at higher resolutions with higher frame-rates.

Metro 2033 features superior volumetric fog, double the precision in the PhysX, 2048x2048 textures (up against 1024x1024 on console), better shadow-map definition and filtering, object blur in DX10, sub-surface scattering for superior skin shaders, parallax mapping on all surfaces and better geometric detail with less aggressive LODs.


Pełny artykuł : http://www.eurogamer...view-metro-2033
  • 0

#4 Fikus

Fikus

    Pułkownik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 378 postów
  • Ską…d:Częstochowa

Napisano 04 marca 2010 - 09:49

poraz kolejny pojawia się pytanie, czy dobrym pomysłem jest robienie gier/filmów na podstawie książek. Po ilości sprzedanych egz. widać, że jest w niej coś czego ludzie szukają, ale nie zawsze produkcja filmowa/rozrywkowa staje na wysokości zadania. Wygląda ciekawie, niestety bardzo nie lubie s-f, te wszystkie star wars itp nie przypada do gustu, co tu dużo mówić.

Plus za opis i miłych doznań przy tym tytule ;D

Użytkownik Fikus edytował ten post 04 marca 2010 - 09:50

  • 0
Dołączona grafika

#5 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 04 marca 2010 - 09:55

Właśnie to jest zawsze odwieczny problem - zazywczaj wszelkie gry na podstawie ksiazki czy filmu (zwłaszcza filmu) bądź wydarzenia sportowego to w 4/5 przypadków tytul nie godny polecenia, badz dla najbardziej zagorzałych fanatyków.

Wystarczy popatrzeć na gierki do filmów, które byly kasowymi hitami, badz wszelkie gierki z okazji olimpiad.. Ich twórcy wychodzą z założenia, ze sprzeda się byle gówno, aby wypchnąć szybko poki pierwowzór (film, ksiazka, wydarzenie na której gra jest bazowana) jest jeszcze obecny w mediach.

Wielokrotnie zafascynowany czy komiksami czy jakims filmem chciałem wczuć sie w role głównego bohatera, niestety gra bazująca na tym okazywała sie zazwyczaj zwykłym gównem, inaczej tego nie można ujac...


Miejmy nadzieję ze tu będzie inaczej.
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#6 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 04 marca 2010 - 11:15

to jest trochę inna sytuacja. gra/film, film/gra, to jest problem, bo nie da się odwzorować w grze tego co widzieliśmy w filmie - akcja, fabuła, to co jest najważniejsze w filmie, nie jest najważniejsze w grze. w druga stronę, nie da się przenieść grywalności i radości z headshotów do filmu. poza tym zazwyczaj gry 'fimowe' tworzone są na szybko, wyłącznie po to żeby wykorzystać markę filmu i zrobić szybką kasę.
inaczej jest na linii film/książka. znaczna część filmów jest oparta na książkach i dobrze to działa. moim zdaniem równie dobrze może to działać w przypadku książka/gra.
wiele gier ma problem z fabułą, producenci patrzą przede wszystkim na podstawowe aspekty gry - świat, tekstury, grywalność, animacje, giwery, modele, fpsy itp. często zapominają o historii, fabule, którą traktują jako lepiszcze całości.
(wiem, że dla was to nie ma znaczenia, bo nawet nie ruszacie sp. jednak należycie do mniejszości, bo większość ludzi gra przede wszystkim w single. każda statystyka wam to powie. choćby ostatnia gra MW2, która sprzedała się w ilości 12mil egzemplarzy, a ilu ludzi gra w multi, może 20%. )
tak więc oparcie gry na książce może być dobry posunięciem. oczywiście nie da się zawrzeć w grze fabuły i akcji książki, ale kreacja świata, postaci i linii fabuły w oparciu o książkę, może przynieść pozytywne rezultaty. przynajmniej będzie się trzymało kupy i miało sens. nie tak jak w MW2.

w przypadku Metro 2033, autor książki współpracował w tworzeniu gry, mam nadzieję, że gra spełni pokładane nadzieje.
Książka jest dobra. Jestem w połowie, nie jest jakaś porywająca, ale fajnie się czyta.

@Fikus. w zasadzie to nie jest s-f. raczej alternatywna rzeczywistość. wogóle to nie jest podobne do star warsów, star treków czy innych tego typu historii.
rzecz dzieje się w zasadzie współcześnie. ludzie roku 2033 są tacy jak obecnie. technologia niczym się nie różni od obecnej. jest oczywiście zdegradowana do prymitywu, ze względu na warunki w jakich ludzie żyją. weź zamknij 40tys ludzi w moskiewskim metrze na 20 lat, zapewnij im minimalne środki do życia i otrzymasz to co jest w książce. tak przynajmniej autor stara się to przedstawić. jest to trochę podkolorowane, przejaskrawione i zniekształcone, ale mniej więcej tak to się czyta.

to bardziej przypomina LOST, niż jakąkolwiek s-f.
  • 0

#7 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 04 marca 2010 - 11:24

to jak juz bedziesz w to gral, to wejdz tam na jakigos kompa w grze i sprawdz czy domena gamingcrew.pl dziala jeszcze :)
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#8 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 04 marca 2010 - 11:51

tam niestety nie ma kompów ;]

domeny na pewno już nie ma, bo nas już nie ma i internetu już nie ma i wogóle nie ma niczego, poza szczurami...
  • 0

#9 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 04 marca 2010 - 12:45

To w takim razie slabo opis napisales...

Młody człowiek zostaje wciągnięty w intrygę, musi wypełnić niebezpieczną misję, od której mogą zależeć losy nie tylko jego stacji, ale również całej populacji metra. Opuszcza rodzinną stację i pogrąża się otchłani metra.



Powinno byc

Mlody szczur zostaje wciągnięty w intryge, musi wypełnić niebezpieczna misje, od ktorej mogą zalezec losy nie tylko jego gniazda ale rowniez calej populacji. Opuszcza rodzinne scieki....
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#10 Amciek

Amciek

    Chorąży

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 440 postów
  • Ską…d:zza NATu

Napisano 04 marca 2010 - 12:57

a ja sobie książkę załatwiłem :wink: zobaczymy zobaczymy
  • 0
kiedyś wróce
_________________________________

DA BEST SYGNATURA EVAA
Dołączona grafika

#11 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 05 marca 2010 - 06:10

Właśnie skończyłem książkę.

Książka ma w sobie dwie sfery, jedną są losy bohatera, jego pełna przygód podróż po metrze w poszukiwaniu sposobu obrony przed straszliwym wrogiem, z zaskakującym zakończeniem. Druga sfera to przemyślenia autora na wiele tematów związanych z aktualnym stanem cywilizacji człowieka, kultury, religii, polityki, przyszłości.

Obie sfery są zręcznie powiązane w całość zasługującą na uznanie. Książkę czyta się lekko i płynnie, nie ma dłużyzn, ani przeskoków. Jest to zgrabnie napisana powieść przygodowa z morałem. Nie jest to arcydzieło, które przejdzie do historii literatury, ale na pewno jest warta przeczytania. Polecam.

Sfera przygodowa ma w sobie ogromny potencjał do wykorzystania w grze. Bez większych trudności dałoby się poprowadzić bohatera gry, zapewniając nam godziny dobrej zabawy. Czy producent gry dobrze wykorzysta tę szansę, zobaczymy 19 marca. Ja na pewno to sprawdzę. ;)
  • 0

#12 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 19 marca 2010 - 01:55

Dziś premiera, jutro ją nabędę droga zakupu ;]

wymagania sprzętowe przyprawiają o zawrót głowy

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • Procesor: dwurdzeniowy (jakikolwiek Core 2 Duo lub lepszy);
  • Karta graficzna: kompatybilna z DX9, Shader Model 3 (GeForce 8800, GT220 lub lepsza);
  • RAM: 1 GB
Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • Procesor: jakikolwiek czterordzeniowy lub dwurdzeniowy taktowany zegarem 3,0+ GHz;
  • Karta graficzna: kompatybilna z DX10 (GeForce GTX 260 lub lepsza);
  • RAM: 2 GB
Maksymalne wymagania sprzętowe:

  • Procesor: Core i7;
  • Karta graficzna: kompatybilna z DX11 (GeForce GTX 480 lub 470;
  • RAM: tak dużo, jak to tylko możliwe, nawet ponad 8 GB;
  • Dysk twardy: szybkie HDD lub SSD
Aktywacja 3D Vision - wymagania sprzętowe:

  • Karta graficzna: GeForce 275 lub lepsza;
  • Monitor: z odświeżaniem 120 Hz (lub lepszy);
  • Okulary 3D Vision;
  • System operacyjny: Windows Vista lub Windows 7


Przy takich wymaganiach mało kto w nią pogra. Mam nadzieję że dam radę w nią zagrać bez konieczności modernizacji sprzętu.
Podobno silnik gry jest oparty na XRay Stalkera. Jeżeli tak, to między minimalnymi a maxymalnymi ustawieniami, nie ma wielkiej różnicy.

Recenzja gry ukazała się w najnowszym CDAction. Grę oceniono na 8.
Niestety mimo zapowiedzi, że silnik gry jest przygotowany do rozgrywek sieciowych w grze brak trybu Multi

Sprawdzę wszystko jutro.
  • 0

#13 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 21 marca 2010 - 11:32

Gram w metro 2033!

Kilka słów na gorąco:
- na moim sprzęcie (amd phenom ii x4 940 3.0ghz, 4gb ram, radeon hd 4800 512mb) gra chodzi na wysokich ustawieniach przy rozdzielczości 1600x1200 płynnie.

- gra instaluje się na steamie, szybko i bezproblemowo, tyle że nie chciała się uruchomić, krzycząc, że brak physx, chociaż takowe coś mam w systemie. Instalka physx i dx jest w katalogu gry. Przeinstalowanie physx niewiele pomogło, dopiero skopiowanie zawartości katalogu ...\physx\common do katalogu głównego gry załatwiło sprawę pozytywnie i gra się uruchomiła.

- gra jest zrobiona na konsolę xbox, co niestety odbija się na jej interfejsie. Jest prosty, aż boli, brak jakichkolwiek opisów wyposażenia. Gra ma elementy rpg, ale sprowadzone do minimum. Nie ma nawet nazw broni i tylko po wyglądzie trzeba rozpoznawać czy warto zamieniać jak coś znajdziemy. Tak samo z amunicją. Jest jej kilka rodzajów i niby się wyświetla w ekwipunku ile czego mamy, ale tylko ikony, które są do siebie bardzo podobne i nie wiadomo co jest do czego. A jak znajdziemy amunicję do broni, której akurat nie posiadamy to w ogóle nie wiadomo co to jest, do czego służy i czy warto sprzedać.

- po wyjściu na powierzchnię trzeba używać maski i zmieniać filtry. Mamy zegarek, który pokazuje czas do zmiany, ale jest mało czytelny, na szczęście postać zaczyna dyszeć, a szkło maski zaparowuje, więc po tym można rozpoznać, że czas na zmianę.

- broń jest niezwykle frustrująca na początku dopóki nie przyzwyczaimy się, że tak to działa. W czym rzecz. Praktycznie całość broni i amunicji to samoróbki, wykonane przez domorosłych rzemieślników rosyjskich. Czyli brak celności i brak efektywności. Na pewno można stwierdzić, że broń strzela, ponieważ hałasuje, bo efektów nie widać.
Broń jest niecelna, więc większość pocisków nie trafia w cel. "brudna” amunicja, czyli ta wykonywana przez rzemieślników, jest mało efektywna, trzeba wpakować w cel pół magazynka, żeby przyniosło to jakiś efekt. Sprawa przybiera nieco inny kształt jak strzelamy z oryginalnego ak47 używając oryginalnych pocisków wojskowych. Wtedy mamy efekt jaki być powinien ;) niestety taki zestaw jest rzadki i drogi. Walutą w świecie metra są właśnie oryginalne wojskowe pociski do ak47. Strzela się pieniędzmi.

- najskuteczniejszą bronią, którą do tej pory spotkałem są noże. Dwa rodzaje: do dźgania i do rzucania. Jedno celne trafienie załatwia każdego szybko i cicho :D
do tzw. Rozwałki najlepsze są granaty, a w zasadzie laski dynamitu z lontem. Niezwykle skuteczne, ale również niebezpieczne dla nas.

- AI postaci nie jest mocną stroną tej gry. Zdarzyło mi się na jednej ze stacji walczyć z jakimiś zamaskowanymi typami, mając po swojej stronie jedną z postaci fabuły. Owszem kryli się za zasłonami, celnie strzelali, ale robili to zupełnie bez sensu. Biegali wokół mnie, raz do mnie strzelając, raz ignorując, przez chwilę zupełnie nie wiedziałem kto jest wrogiem. Zabiłem wszystkich co się dali zabić, bo na tego, który był ze mną pociski nie działały :)
Później się zorientowałem, że to dziwne zachowanie może być po części wynikiem różnić widzialności między mną, a postaciami sterowanymi przez komputer - tzw. NPC.
Otóż, gra toczy się w tunelach, w których jest tylko punktowe oświetlenie z lamp naftowych i sporadycznie elektrycznych. Jest więc ciemno zupełnie. Ponieważ taka gra byłaby bez sensu, więc dla nas wszędzie jest półmrok, widzimy co jest wokół, widzimy zarysy npc. Dla nich jest realna ciemność i widzą tylko to, co jest w strumieniu latarki. Dlatego często nas nie zauważają i ignorują, a to sprawia, że z naszej perspektywy zachowują się bez sensu.

- ciemność sprawia, że niekoniecznie trzeba iść frontalnie i strzelać do wszystkiego. Często można się po prostu prześlizgnąć, po cichu eliminując koniecznych wrogów. Elementy skradania są niewątpliwie zaletą gry.

- są potwory, kilka rodzajów, są duże, ale nie są zbyt niebezpieczne w pojedynkę. Nie zabijają jednym uderzeniem. Trochę to jest niedopracowane, bo one próbują zatłuc cię na śmierć, a powinny urywać twoje członki jednym kłapnięciem, albo rozszarpywać twoją pierś pazurami. Nic z tych rzeczy :(
Ponadto nie atakują od razu i pojedynczo, dopiero jak są w grupie stają się niebezpieczne, a jak w grupie jest 5ciu, to nie masz szans. Są momenty, w których jedynie ucieczka ratuje. Dodatkowo mogą ci rozbić maskę gazową, a będąc na powierzchni zwyczajnie się wówczas udusisz po paru minutach.

- wygląd twarzy postaci i ich mimika, no cóż powiedzmy to szczerze, może 5 lat temu byłaby na poziomie, ale obecnie niestety odstaje od standardu. Tu się nie popisali, a szkoda, bo to trochę psuje efekt całości.

Hm... Zebrało się trochę mało pochlebnych uwag, może wyglądać, że nie warto grać w tą grę. Nic bardziej mylnego.

Gra ma niesamowity klimat! Takiego miodnego klimatu w grze nie widziałem już dawno. Autorom gry udało się stworzyć świetny post-apokaliptyczny obraz podziemnego społeczeństwa. Doskonale odzwierciedlili nastrój książki. Zwiedzając zamieszkałe stacje metra, patrząc jak żyją ci ludzie, można odczuć strach przed taką przyszłością - "fear the future" - lękaj się przyszłości, motto tej gry jest całkowicie uzasadnione.
Dodatkowym atutem gry jest jej fabuła, prowadzona zgodnie z książką. Są pewne odstępstwa, nie wszystko dzieje się jak w książce, ale odstępstwa dodają grze akcji, np. Postać zamiast wpaść w śmiertelny obłęd w ciemnym tunelu, ginie w efektownej strzelaninie. Gra nie jest dynamiczna jak np. Mw2 (tam w zasadzie nie było fabuły tylko sieczka na lokacjach), mamy czas na chłonięcie atmosfery metra. Kiedy już zaczyna się coś dziać, wtedy jest ostro.

Nie ma multi. Przypuszczam, że autorom zabrakło koncepcji, jak grać multi w takich ciasnych lokacjach. Przyznam szczerze, sam nie wiem co można by grać w takich tunelach. Hm... W zasadzie, kiedyś na jakimś francuskim serwerze grałem taką mapę w csie: plątanina tuneli w kopalni, co chwila ktoś gasił i zapalał światło. W sumie było fajnie, lubiłem tą mapę. Zresztą autorzy pewnie doszli do wniosku, że nikt by nie chciał grac w takie multi, kiedy mamy mw2 i bc2.

No, dość pierniczenia, wracam do metra i wam również polecam.
  • 5

#14 ScaR

ScaR

    Troll

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 622 postów
  • Ską…d:Poznań

Napisano 21 marca 2010 - 02:59

Szczerze mówiąc to mnie troche odstraszyłeś tyro od tej gry ;P A miałem wielką ochote pograć w to całe metro.
  • 0
Kto się c*pą urodził mężczyzną nie umrze

Dołączona grafika

Nowy H@ Tawerny :D
Dołączona grafika

#15 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 21 marca 2010 - 06:11

czemu odstraszyłem?

owszem napisałem o niedociągnięciach, każda gra je ma.
jak się gra w bc2 i potem włącza metro to można odczuwać pewien dyskomfort, brak tylu fajnych broni, słaba celność i efektywność. jednak to nie są błędy, a konsekwencja świata gry. no i nie o samo strzelanie w niej chodzi.

poza tym reszta gry to same plusy. nie będę przecież opisywał co się dzieje w grze, bo odebrałbym przyjemność odkrywania.

jak miałeś ochotę zagrać to powinieneś. jeżeli lubisz takie klimaty to na pewno nie będziesz żałował.

takiego klimatu dawno w nie spotkałem, gra naprawdę daje radę.
będę grał po trochu, żeby za szybko się nie skończyła :D


PS. na twiterze rozdawali chyba cody gry do stima
  • 0

#16 ScaR

ScaR

    Troll

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 622 postów
  • Ską…d:Poznań

Napisano 21 marca 2010 - 06:48

Stalkery 2 pierwsze mi sie podobały, 3 nie zacząłem. Generalnie lubie takie klimaty, może spróbuje, ale jeżeli już to z alternatywnych zródeł zassam :/
  • 0
Kto się c*pą urodził mężczyzną nie umrze

Dołączona grafika

Nowy H@ Tawerny :D
Dołączona grafika

#17 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 23 marca 2010 - 09:35

skończyłem grę i... oO nie wiem co powiedzieć, bo brakuje mi słowa.

jak dla mnie najlepsza gra w jaką grałem od czasów HL2.
  • 0

#18 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 23 marca 2010 - 10:16

to teaz mozesz z czystym sercem zagrac na normal :D
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#19 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 23 marca 2010 - 11:14

udzielę ci wskazówek, może w końcu ci się uda ukończyć kampanię w jakiejś grze :D
  • 0

#20 Strik3R

Strik3R

    Plutonowy

  • Recruit
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 02:23

Jak dla mnie ta gra nie zdała swojego testu...beznadziejna w porównaniu z książką.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0