Skocz do zawartości


Zdjęcie

Konfiguracja serwera


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 22 października 2008 - 01:55

Jaki powinien być serwer? COD4 w przeciwieństwie do csa ma w sobie więcej opcji ustawień. to powoduje, że nie wiadomo co wybrać. trzeba odpowiedzieć na pytania.

- promod - mod do rozgrywek ligowych, klanowych meczy itp. pozbawiony bajerów z dużymi ograniczeniami broni i wyglądu map. daje więcej fpsów. jak go nie lubię. tak to poobcinali, że traci klimat CoD4...

albo:

- bez modów - normalna gra. jeżeli tak to :

-- ranked serwer - ustawienia domyślne gry. wszystkie bronie, zdolności dostępne. lvl naliczają się właściwie. ale mamy dostępne pewne wnerwiające nieco rzeczy jak : granatniki, rpg, tzw. ostatni bastion, męczennik, "lamerskie" bronie.

albo:

-- unranked server - ustawiamy sobie jak nam pasuje. wyłączmy co nam się nie podoba. podobno trudniej o graczy na taki serwer, bo ludzie lubią mieć swoje zdolności, które wypracowali, swoje bronie i graja dla podniesienia lvl, zdobywania sprawności. a to może nie działać właściwie.

no i czy :

--- normalny tryb.

albo:

--- hardcore - ostrzejszy, bardziej realistyczny tryb gry z ograniczeniem huda, celownika, życia - broń zadaje większe rany.
friendly fire zawsze włączone.
  • 0

#2 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 22 października 2008 - 01:57

unranked harcore albo ranked hardcore

Wstepnie ustawilismy unranked hardcore
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#3 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 22 października 2008 - 02:14

ja bym chyba wolał Ranked server w normalnym trybie, ale może być hardcore
  • 0

#4 SWIREQ

SWIREQ

    KoSimAzaKI

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 989 postów
  • Ską…d:Krzywe Kolano

Napisano 22 października 2008 - 02:29

ranked normalny ale można spróbować z tym co jest :)
  • 0
ppOzDraWiaM :)
Dołączona grafika
najlepsza wtopa ReV vs SWIREQ vel Julio Pleksiglas

#5 stoper

stoper

    seicento power

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 981 postów
  • Ską…d:Bielsko-Biała

Napisano 22 października 2008 - 02:41

ranked hardcore bo to jest najlepsze co moze byc w cod

a co do tych granatnikow, rgp, ostatni bastion i meczennik to mozna dac info z consoli ze uzywanie tego jest zabronione, ostatnio gram na kilku serwerach ranked hardcore i tam jest info z consoli na pol ekranu ze uzywanie w/w jest zabronione i grozi banem.
  • 0
puma 1.7 VCT | 16V | 125KM | 157Nm | panther black |

#6 wodny

wodny

    Chorąży

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 426 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 22 października 2008 - 02:52

hardcore??? to jak mam zabic jak nie mam celownika? xD :D
  • 0
"Każde królestwo rozdarte wewnętrznie pustoszeje a skłócone domy upadają"

#7 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 22 października 2008 - 02:53

ta no bo to jest ten problem.

Jak wylaczymy meczennika i bastion to serwer juz nie jest ranked. jak go zostawimy to jest problem bo czasem nie da sie grac. Trzeba to jakos ustawic.
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#8 wodny

wodny

    Chorąży

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 426 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 22 października 2008 - 02:53

a i jeszcze jedno czy mozna uzywac w tej grze micro ;x?
  • 0
"Każde królestwo rozdarte wewnętrznie pustoszeje a skłócone domy upadają"

#9 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 22 października 2008 - 03:03

teraz jest to wyłączone. na niektórych serwerach można. z tego co zauważyłem to nie zawsze to działa dobrze.
  • 0

#10 stoper

stoper

    seicento power

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 981 postów
  • Ską…d:Bielsko-Biała

Napisano 22 października 2008 - 04:14

nie musimy wylaczac tego bastionu itd, tylko trzeba dac info z consoli ze jest to zabronione, wiekszosc serwerow tego zabrania i banuje za te rzeczy.
  • 0
puma 1.7 VCT | 16V | 125KM | 157Nm | panther black |

#11 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 22 października 2008 - 04:43

z doświadczenia własnego oraz z informacji innych wiem że serwer (pankbuster) kikuje za następujące cvary i każe je zmieniać:

dynent_active 0
cl_maxpackets 100
snaps 30

dopóki nie zdefiniujemy co i dlaczego najlepiej odszukać je w swoim config_mp.cfg i zmienić jak wyżej.
  • 0

#12 mentos

mentos

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 541 postów

Napisano 22 października 2008 - 08:04

Przecież w tym cfg sie połapać nie idzie ^^ . Głowa mnie zabolała jak zacząłem szukać tych komend :(
  • 0

Pamiętam nie zapomnę nie zapomnę pamiętam
O wszystkich dobrodziejstwach i o wszystkich przekrętach
Co w życiu mnie spotkało a na co jeszcze czekam(...)
Wszędzie po trochu zawsze tam gdzie pożądany
Nie wpycham się jak chamy nie wchodze gdy niechciany
Wole solowe stany przy płytach zajarany (...)
Nie kozaczę jest wj** to nie płaczę(...)

Śmiejesz się? to zgadnij kto się będzie śmiał ostatni!


#13 SWIREQ

SWIREQ

    KoSimAzaKI

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 989 postów
  • Ską…d:Krzywe Kolano

Napisano 22 października 2008 - 08:21

Przecież w tym cfg sie połapać nie idzie ^^ . Głowa mnie zabolała jak zacząłem szukać tych komend :(



ułożone alfabetycznie jest wszystko polecam programik notepad++
  • 0
ppOzDraWiaM :)
Dołączona grafika
najlepsza wtopa ReV vs SWIREQ vel Julio Pleksiglas

#14 bl00keRs

bl00keRs

    Kapitan

  • Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 622 postów

Napisano 22 października 2008 - 08:23

CTRL+F i wyszukaj sobie te komendy ;f
  • 0

#15 mentos

mentos

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 541 postów

Napisano 22 października 2008 - 08:32

Już gitara Notepad++ rlz :P thx swireq

Użytkownik SWIREQ edytował ten post 22 października 2008 - 08:43
nmzc :]

  • 0

Pamiętam nie zapomnę nie zapomnę pamiętam
O wszystkich dobrodziejstwach i o wszystkich przekrętach
Co w życiu mnie spotkało a na co jeszcze czekam(...)
Wszędzie po trochu zawsze tam gdzie pożądany
Nie wpycham się jak chamy nie wchodze gdy niechciany
Wole solowe stany przy płytach zajarany (...)
Nie kozaczę jest wj** to nie płaczę(...)

Śmiejesz się? to zgadnij kto się będzie śmiał ostatni!


#16 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 23 października 2008 - 08:04

natknąłem się na taki artykuł na BASHandSlash.com

CoD4 Exodus from Ranked Servers?
Written by jockyitch
Thursday, 07 February 2008

An overlooked, but earth-shattering change that stems from Infinity Ward's v1.5 patch for Call of Duty 4: Modern Warfare, is that IW is now allowing "persistent ranking" to be available to modded versions of the game.

Up to now, server Admins have been reluctant to move away from the stock game because doing so meant that player's experience points accrued on a "modded server"* would not count towards their ranking. Few players would be willing to put in hours upon hours of gameplay on a modded server due to the fact that all those hours would not go to increasing their in-game ranking.

IW's version 1.5 patch has, in one fell swoop, completely changed this thinking.
Note that the term modded server does not simply indicate changes to the basic game. *New maps, by definition, create a "modded server".

Now, players can, for example, play on custom maps - which are flooding in due to the availability of IW's Mod Tools - and still be able to "rank-up", in the same way they did on stock "Ranked Servers".

Many in the community had always felt that eventually, more and more modded servers would pop up - after all, players were capped at Level 55 - after that, would any of these "Commanders" care where they played? This post v1.5 change has gone well past these "hopes".

Now...given that you can actually rank-up on modded servers, players will not only play modded servers - they'll play longer to improve their ranking.
They'll stick to the modded servers like glue!

Furthermore, with little chance that there will be any fundamental changes or additions to the stock game, CoD4 will begin to look old and stale very soon. Already, players are complaining of the same stock maps. With new maps coming onto the scene and with mods like X4, FKmod for CoD4 and AWE4, Admins will be able to serve up a never ending blend of new and exciting flavors of Modern Warfare.

This marks a significant shift in the battle between having a stock or modded game - and could result in a movement away from the "been there, done that" experience of the basic game, towards the unexplored territory of the modded game.
The first person to discover and discuss this possible exodus away from the Stock Game - was Community Modder Tally. Here are excerpts from his post on this topic on mycallofduty.com:

You don't even need a mod to run custom maps now. Just create an fs_game folder, put in your config files, and boot up the server, and off you go. No mod necessary.

What does this imply for the future of mods?
Well, you can mod the hell out of the game, like disable UAV, Choppers, and Air Strikes, disable perks like Martyrdom, and still rank up.

This means that ModWarfare is no longer necessary to be used as a basis of a mod. The community wish for Create-a-Class to be available to modded servers, and for it to "save" your selections is now a reality.

This means you won't have to have any mod.ff files. (so, if those files were causing you a headache, you might be relieved to hear this)

I shall be taking AWE4 down this route. I intend to have an option to either use ModWarfare as a basis, where everything is available all at once, or switch modes and go for ranking up.

The real beauty about this is that, now they've enabled stats and data to be saved to the mpdata file, being able to "save" a players weapons selection will be now doable even for ModWarfare mods. It just needs the right menus to be reintroduced.

One thing is for sure - this is the death of the old so-called "ranked" server. I see a mass Exodus to modded servers now, with everyone playing the custom maps.

In fact, we will no longer be able to talk about things in this way - there is no more "ranked" and "unranked" servers.

- Tally


O ile dobrze zrozumialem. Nie ma obecnie znaczenia czy serwer jest Ranked czy Unranked, bo na wszystkich XP jest naliczane tak samo.
Niech ktoś rozkmini dobrze ten tekst. ;)
  • 0

#17 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 23 października 2008 - 09:07

wgrałem najnowsze skrypty PankBustera, problemy z dziwnymi ustawieniami początkowymi powinny minąć.
  • 0

#18 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 23 października 2008 - 11:52

dodałem trochę spamu na sayu. jak chcecie coś zmienić/dopisać, to piszcie.

jeszcze jedna ważna sprawa - konfiguracja trybów. każdy tryb gry ma pewne ustawienia; czas mapy, limit punktów, czas respawnu dla war; czas rundy, liczba rund/czas mapy, czas podkładania i rozbrajania bomby, czas do wybuchu bomby, zmiana stron dla sd. trzeba to poustawiać. jest tak:

SD:
czas rundy : 2min
czas mapy: 12 rund
zmiana stron: 6 rund
czas bomby: 45s
podkładanie: 5s
rozbrajanie: 7.5s

WAR:
limit pkt: 750
limit czasu: 25min
respawn: 2s

innych trybów narazie nie ma w mapcyklu.

i co?
  • 0

#19 stoper

stoper

    seicento power

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 981 postów
  • Ską…d:Bielsko-Biała

Napisano 23 października 2008 - 12:02

SD ok

war - killcam jest wylaczone?
  • 0
puma 1.7 VCT | 16V | 125KM | 157Nm | panther black |

#20 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 23 października 2008 - 12:30

set scr_game_allowkillcam "0"

o to chodzi ?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0