Skocz do zawartości


Zdjęcie

mapcykl


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 KoRniK

KoRniK

    Porucznik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 069 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 26 stycznia 2009 - 09:09

Tak wygladaja mapcykle aktualnie.

Mapcykl dzienny (11.00-22.00) :

1. de_train
2. de_piranesi
3. de_clan2_fire
4. de_inferno
5. de_prodigy
6. de_cpl_mill
7. de_aztec
8. de_vertigo
9. de_nuke
10. de_cbble
11. de_tawerna
12. de_dust2
13. de_chateau
14. de_kabul
15. de_storm (chyba juz nie ma :P kopiowalem z tematu o mapcyklu aktualnym ale tam jakies przestazale info :D)



Mapcykl nocny (22.00-11.00) :

1. de_nuke
2. de_inferno
3. de_dust2
4. de_train


Tak widzialbym nowy dzieki czemu powtorki de_nuke'a unikniemy wieczorem. Jest to niewielka zmianka a pomaga wiele (unikamy powtorzenia sie mapy)

Mapcykl dzienny (11.00-22.00) :

1. de_cpl_mill
2. de_piranesi
3. de_inferno
4. de_clan2_fire
5. de_prodigy
6. de_train
7. de_aztec
8. de_vertigo
9. de_tawerna
10. de_cbble
11. de_nuke
12. de_dust2
13. de_chateau
14. de_kabul



Mapcykl nocny (22.00-11.00) :

1. de_dust2
2. de_train
3. de_inferno
4. de_nuke


jesli jest taka mozliwosc porsze o wrzucenie takich mapcyklow jakie przedstawilem. Bede obserwowal na bierzaco sytuacje i jesli nastapia kolejne powtorzenia map bede staral sie dalej je wyeliminowac :)

Użytkownik KoRniK edytował ten post 26 stycznia 2009 - 09:17

  • 0
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

#2 ulti

ulti

    Porucznik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 077 postów

Napisano 26 stycznia 2009 - 09:38

Nie mozna zagwarantowac że takie cos pomoże bo to zalezy jedynie od czasu w jakim ktorys team wygra 12 rund. Gdyby map time był ustawiony na powiedzmy 40 minut to moznabyloby wyliczyc jak ma wygladac MC zeby mapy po przeskoczeniu z dziennego na nocny sie nie powtarzały ale tutaj zalezy wszystko od tego jak bedzie wyglądała gra. Jedynie mozna po demkach zobaczyc jak to srednio wyglada, ile map ludzie są w stanie rozegrać w ciagu dziennego MC.
  • 0
bzzzzzzzzyyyy

#3 GloSu

GloSu

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 155 postów
  • Ską…d:WWA

Napisano 26 stycznia 2009 - 09:39

Ja jestem jak najbardziej ZA :D !!!! Bo teraz co nie wejde to NUKE i NUKE :X juz powoli zaczynam "zwracać tą mape"
  • 0

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika

HardStyle is my way of life !!


#4 La scatola magica

La scatola magica

    Kapral

  • Recruit
  • PipPip
  • 75 postów

Napisano 27 stycznia 2009 - 02:54

A ja generalnie popronowałbym większe wymieszanie map, tj. tych najbardziej popularnych z tymi mniej. Zabieg dość prosty, korzyści - oczywiste.

Osobiście mapcycle widziałbym tak (również z uwzględnieniem map tu granych):

de_dust2
cs_thunder
de_kabul
de_aztec_cs15
de_clanwar11
de_cbble
cs_office_csb71
de_cpl_mill
cs_wpndepot
de_storm
de_aztec_cs10
de_comrade_3rdroute
de_vegas
de_inferno
cs_iraq
de_train
cs_tire
de_nuke
de_rotterdam
de_inferno_cs15
de_tawerna
de_prodigy
de_fang
as_tundra
de_cbble_csb66

I nocne jak podał KoRnik, IMHO kolejność lepsza (od oryginalnej):

de_dust2
de_train
de_inferno
de_nuke
  • 0

#5 ShataN

ShataN

    Kapitan

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 334 postów
  • Skype:mr__diablo
  • Ską…d:Białystok

Napisano 27 stycznia 2009 - 10:13

La scatola to za nic nie przejdzie. Za duzo niestandardowych mapek. A juz napewno ludzie nie beda chcieli grac 2x azteca w roznych wersjach. Np de_clanwar11 tez nie przejdzie bo ludzie beda chcieli grac zwyklego d2, bo powiedza a po co nam 2x d2 w mapcycle... Najwyzej taki mapcycle jak tu podales bedzie mozna zrobic potem na drugim serwerze ktory mam nadzieje wkrotce powstanie.
  • 0

#6 KoRniK

KoRniK

    Porucznik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 069 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 27 stycznia 2009 - 11:23

pozatym w dziennym bys nie rozegral wszystkich tych map...nocny zaczynalby sie gdzies kolo 2 a konczyl kolo 5 ?;f

Nie mozna zagwarantowac że takie cos pomoże bo to zalezy jedynie od czasu w jakim ktorys team wygra 12 rund. Gdyby map time był ustawiony na powiedzmy 40 minut to moznabyloby wyliczyc jak ma wygladac MC zeby mapy po przeskoczeniu z dziennego na nocny sie nie powtarzały ale tutaj zalezy wszystko od tego jak bedzie wyglądała gra. Jedynie mozna po demkach zobaczyc jak to srednio wyglada, ile map ludzie są w stanie rozegrać w ciagu dziennego MC.



przewaznie mapcykl konczyl sie nuke albo cbble (po czym wlaczal sie nocny - NUKE)... tak wiec potasowalem tak zeby przynajmniej 2-3 mapy byly inne pomiedzy. zreszta tak pozmienialem ze ani nuke ani inf ani inny standard nie powinien sie zbyt szybko po zmianie powtorzyc

prosze pelnomocnego o polaczenie postow gdyz nie moglem edytowac

Użytkownik ShataN edytował ten post 27 stycznia 2009 - 01:18
prosze

  • 0
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

#7 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 28 stycznia 2009 - 10:34

dziennego nie ruszałem. przestawiłem w nocnym de_nuke z początku na koniec. nie powinny sie juz zejść.
jak napisał ulti, z uwagi na nieokreśloną długość mapy nie mozna precyzyjnie określić jak bedzie wyglądało przejście.
  • 0

#8 La scatola magica

La scatola magica

    Kapral

  • Recruit
  • PipPip
  • 75 postów

Napisano 30 stycznia 2009 - 02:23

La scatola to za nic nie przejdzie. Za duzo niestandardowych mapek.

Domyślam się. Trzebaby mieć duże jaja, żeby coś takiego wprowadzić.

A juz napewno ludzie nie beda chcieli grac 2x azteca w roznych wersjach. Np de_clanwar11 tez nie przejdzie bo ludzie beda chcieli grac zwyklego d2, bo powiedza a po co nam 2x d2 w mapcycle...

Hm, a to akurat wydaje mi się niesłychanie mało prawdopodobne. Konkretnie zatem - przyjmując Twoje załozenia, że clanwar11 to taki przerobiony d2 (co jest, myślę, dla tej genialnej mapy mocno krzywdzące), to na dwadzieścia pięć pozycji "koncept" wystąpi dwa razy. Czyli, porównując z dzisiejszym mapcycle, częstotliwość ta wzrasta o jakieś 17 %. Hm, no przy takich zmianach, jakie ja proponuję, nie sądzę, żeby zostało to zauważone. Chyba, że ktoś, jak Ty tutaj, celowo analizowałby listę pod tym kątem.

Najwyzej taki mapcycle jak tu podales bedzie mozna zrobic potem na drugim serwerze ktory mam nadzieje wkrotce powstanie.

Jeżeli miałby powstać przymując taki (lub tego typu) repertuar, to również trzymam kciuki ;).

Użytkownik La scatola magica edytował ten post 30 stycznia 2009 - 02:24

  • 0

#9 wodny

wodny

    Chorąży

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 426 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 30 stycznia 2009 - 09:29

Oj nie wiem, nie wiem. Ja bym proponowal tylko mapy typu "de_"

cs_
Są to mapy typu Hostage Rescue. Drużyna CT jako zadanie ma uratować zakładników - dojść do nich, a później bezpiecznie doprowadzić ich do Rescue Pointu (zazwyczaj respawn CT). Terroryści mają na celu nie doprowadzić do odbicia zakładników.

Juz ja to widze jak nasi gracze leca odbic HostUF hahaha kampia gdzie sie da bo nie znaja mapy , a jak dotra do hostow to ich zabijaja z mysla ze trafili tt.

as_
Mapy typu as (assassination - zamach) polegają na ucieczce jednego VIPa w którego wciela się gracz z drużyny CT. Owy VIP
posiada USP, 200 kamizelki oraz 100 HP (i nie może nic kupić). Celem drużyny CT jest pilnowanie ten osoby, a T zabicie go (co chyba logicznie ^^,). Jest za to jedno ale - CT ma wszystkie bronie, a terroryści nei mają dostępu do wszystkich broni, zaledwie do kilku

Nie znam zadnych taktyk do tego typu map, a widze ze sa potrzebne ;/. znajac naszych graczy CT bedzie latalo we wszystkie strony, a VIP postanowi sam dobrnac do miejsca ucieczki jezeli rozszyfruje gdzie na radarze znajduje sie czerwony krzyzyk ;/ oznaczajacy helikopterek.


CZESTO jedna mapa jest grana przez 50 minut a nawet godzine wiem bo sam sprawdzalem i widac ze juz nasi gracze sa prawie na tym samym poziomie. Bardzo sie ciesze widzac totalna porazke CT na prodigy a tym bardziej na kabul... a jesli graczowi zachce sie pograc troszke niestandartowych mapek to idzie na inny server BO MY preferujemy tylko te "podstawowe" na serverze TP... nie liczac servera Shatana na ktorym ostatnio rzucalismy sie sniezkami ^^'.
  • 0
"Każde królestwo rozdarte wewnętrznie pustoszeje a skłócone domy upadają"

#10 La scatola magica

La scatola magica

    Kapral

  • Recruit
  • PipPip
  • 75 postów

Napisano 30 stycznia 2009 - 09:19

Gwoli ścisłości - z map assassination wymieniłem tylko jedną, i to taką, że jeśli chodzi o koncepcję i stopień skomplikowania, jest na poziomie azteka czy siege'a, czyli rozpoznanie przychodzi stosunkowo łatwo, nawet tym, których natura rozpoznaniem przestrzennym obdarzyła mniej szczodrze. Innymi słowy - skoro dają radę na nuke czy mill, dadzą i tam. Co do reszty - thunder, iraq czy fang mogą początkowo stawiać opór małym rozumkom, ale uparcie polemizowałbym, gdyby ktoś śmiał twierdzić, że są trudniejsze od takiego... piranesi. A przecież ta mapa w mapcycle jest i dziś.

I co do trybu rozgrywki, to tym bardziej się nie zgodzę. Hostage rescue na serwerach publicznych spisują się zdecydowanie lepiej niż jakiekolwiek inne warianty, a to za sprawą budowy. Tzn. generalnie takiego układu pomieszczeń, który tego typu rozgrywka wymusza - zamknięte przestrzenie, zwarte lokacje, multum możliwości ataku i obrony, co za tym idzie - większe szanse w starciu gracz - grupa graczy (dla tego pierwszego ) niż na otwartych przestrzeniach bomb/defuse. I lepszy "teamplay". Na de_ nie zaatakujesz w sposób skoordynowany, bo brak do tego warunków, ich całej gamy - począwszy od komunikacji, a skończywszy na odpowiedzialności - za krycie tyłów, granaty, wsio ryba. Na cs_ tego nie ma - tj. radar wskazuje, które obszary mapy są "zdobyte", a gdzie potrzebne jest "wsparcie", a sama komunikacja jest intuicyjna. Chcesz budować serwer "teamplay", wywal dusty i azteka, wrzuć office'a i estate - tak ja to widzę.

I oczywiście - wiem, że widzę inaczej niż widzą inni, więc proponuję pewne kompromisty. Nierealne, bo nierealne, ale dla mnie to są kompromisty :).

Użytkownik La scatola magica edytował ten post 30 stycznia 2009 - 09:23

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0