Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zasady gry TP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 02 maja 2007 - 01:37

TeamPlay


TP.1. Dobro drużyny jest najważniejszym wyznacznikiem którym należy się kierować w grze.

TP.1.1. Na serwerze TP obowiązują strefy obronne - każdy gracz jest zobowiązany do przestrzegania wyznaczonych stref. Za naruszanie granic admin ma prawo wyrzucić lub 'zbanować' gracza nie przestrzegającego tego punktu regulaminu.

TP.2 Drużyna broniąca przez 60 sekund nie ma prawa wyjść poza strefę obronna !!! ( to jest rush - czyli jak nazwa wskazuje szybki atak, a strona broniąca ma bronić a nie atakować na początku rundy) Strefa obronna jest to obszar na którym nie znajdują sie pozycje wyjściowe. Pozycja wyjściowa jest to rozgałęzienie dróg znajdujące się bliżej respa drużyny atakującej na którym istnieje możliwość wyboru drogi ataku ( np. na aztecu miejsce pomiędzy bramą a komnatą z wyjściem na most lub na nuke pokój gdzie po stronie tero wewnątrz budynku znajduje się drabinka ).Jest to miejsce w którym obecność przeciwnika ( z drużyny broniącej ) utrudnia lub uniemożliwia przeprowadzenie sprawnego ataku drogą wybraną przez drużynę atakującą. ( karą za takie zachowanie będzie: slay/kick/ban). alternatywna definicja dla tych co maja problemy z pierwsza: Atak drużyny broniącej przed 60 sekunda jest zabroniony. Za atak uważany będzie rush a także wszelkiego rodzaju wypady nie mające na celu zajęcia pozycji obronnej. Pozycja obronna jest to miejsce w którym możliwa jest obrona ale jednoczenie musi być to miejsce tak połączone z obiektem bronionym aby nie było możliwości odcięcia obrony od miejsca które ma bronić. Wyjątkiem od tej reguły są duże place na których możliwe jest dojście z wielu kierunków ( np. train-zajezdnie z wagonami ).

TP.2.1 W razie pozostania w drużynie atakującej jednej osoby istnieje możliwość opuszczenia strefy obronnej przez zawodnika z drużyny broniącej celem wyeliminowania ostatniego przeciwnika. Jednak atak taki musi byc przeprowadzony w sposób, który zagwarantuje to iz kierunek z którego wyprowadzany jest atak nie zostanie bez obrony. Aby to osiągnąć należy poinformować resztę swojej drużyny o swoich zamiarach.

TP.3. Jeśli tero podłoży bombę cala drużyna ma OBOWIĄZEK nie dopuścić do rozbrojenia jej przez CT ( kara za 'latanie' za fragami tortury/kik/ban)

TP.4. Jeśli terroryści podłożą bombę CT ma bezwzględny obowiązek dązyć do jej rozbrojenia. W momencie podłożenia bomby wszelkie punkty utrudniające dotarcie do bomby są anulowane ( znaczy to tyle ze CT ma sie udać w kierunku bomby najszybsza droga ) z góry zapowiadamy że tłumaczenia typu "szedłem na bs przez respa tero" itp. będą karane z największą surowością czyli banem (można użyć innej drogi niż najkrótsza, jeśli na naszej drodze znajduję się grupa przeciwna odcinająca nam dojście).

TP.5. Podstawą gry jest komunikacja w drużynie (informowanie o tym gdzie się podkłada bombę , czy w przypadku CT jeśli 'zabezpieczy' się bombę po poległym tero, wzywanie wsparcia itp. )

TP.6. Traktuj innych tak jak chciałbyś aby Ciebie traktowano.

TP.7. Wszelkiego rodzaju kampienie czy to w druzynie atakującej czy broniącej nie przynoszące wymiernego skutku dla drużyny sa zakazane.

TP.8. Jeśli terrorysta niosący bombę zginie i CT ma możliwość jej pilnowania w sposób nienaruszający pozostałych punktów, to CT ma obowiązek jej zabezpieczenia.

TP.9. Na mapach typu 'cs_***' po upływie 60 sekund i ( zaznaczam ze jest to warunek konieczny ) dojściu CT do zakładników, gracz z Ts ma prawo bronić strefy 'hostage rescue'.

Użytkownik tyro edytował ten post 02 maja 2007 - 07:56

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0