Skocz do zawartości


Zdjęcie

Testujemy Dedyka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

#1 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 24 grudnia 2009 - 12:35

Zakaldam tutaj ten temat w ktorym bedziemy pisac spostrzezenia co do pracy naszego dedyka. Nic sie samo nie ustawi w dzien. Do wszystkich optymalnych ustawien bedziemy dochodzic dluzszy czas (liczony w tygodniach). Ten temat ma to ułatwić

Na chwilę obecną posiadamy dwa serwery

CS
194.169.126.50:27015

COD4
194.169.126.50:28960

Odnosnie serwera cs pisze will

Na nowo wykupionym dedyku postawiliśmy serwer cs 1.6, który będzie dostępny dla naszej dywizji CS'a.
Obecnie testujemy serwer i istnieje możliwość wypożyczenia go na mixa.(przyszła dywizja ma pierwszeństwo)
IP: 194.169.126.50:27015
O rcon i hasło proszę się zgłaszać do mnie na steam bądź też w pw na forum.


A więc teraz tak po grze proszę wpisac:

Godzina:
Serwer:
CS czy CoD
Ping (opoznienie): wykonany z poziomu windowsa na adres IP 194.169.126.50. W razie wysokiego pingu badz przycinania gry proszę zrobic wykonac polecenie tracert badz uzyc programu winmtr
Ping (opoznienie) w grze:


Jezeli to cs to równiez
Loss:
Choke:
W razie problemów jakichkolwiek prosze sprawdzic te parametry w stosunku do innego serwera. Np tawerna TP (Loss, choke, ping)
Proszę podac również wartosci rate ze swego configu.

na zakonczenie proszę podac
Dostawca internetu:
Przepustowość łącza:

Ogólne wrazenie z gry:
(przycina/nie przycina, plynna/ nieplynna rozgrywka itp..)


  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#2 Diabolicue

Diabolicue

    Porucznik

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 825 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 24 grudnia 2009 - 01:05

Godzina: 12:30
Serwer: CS
Ping (opoznienie): 20-23ms
Ping (opoznienie) w grze: 20-35ms (czasami skacze do ~50)


Loss: 1-12
Choke: ~0
Rate = 15000

Dostawca internetu: Neostrada
Przepustowość łącza: 1 Mb/s

Ogólne wrazenie z gry: Rozgrywka płynna, w ogóle nie czuć ścin, mimo dużego loss.

Godzina: coś koło 17-20
Serwer: CoD
Ping (opoznienie): 20-23ms
Ping (opoznienie) w grze: 25-35ms
Rate = 25000

Dostawca internetu: j/w
Przepustowość łącza: j/w

Ogólne wrazenie z gry: Zero ścin, bardzo dobrze się gra.

Użytkownik Diabolicue edytował ten post 24 grudnia 2009 - 01:19

  • 0
Dołączona grafika

#3 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 24 grudnia 2009 - 01:12

wszystkei rate bym prosi (min, max dla kazdego)
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#4 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 24 grudnia 2009 - 01:35

Aha i jeszcze jedno - jak macie loss to wejdzcie na jakis inny serwer i porownajcie czy tam tez macie czy nie. I jaki tam macie ping w danym czasie. W tedy bedzie widac czy to wina serwera czy waszego dostawcy
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#5 krejzi

krejzi

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 674 postów

Napisano 24 grudnia 2009 - 01:38

Godzina: 12:30
Serwer: CS
Ping (opoznienie): 20 - 40
Ping (opoznienie) w grze: 20-30
Loss: do 12
Choke: 0
Rate 20000 updrate 50 cmd 100

Godzina: 13;:0
Serwer: Cod
Ping (opoznienie): 20-40
Ping (opoznienie) w grze: 30-35
Rate 20000 maxpackets 100

Ogólne wrazenie z gry: dobrze sie gra, scin nie zauwazylem.
Na tawce loss max do 3 choke 0 ping w granicach 20-30.

Użytkownik crazyJump3r` edytował ten post 24 grudnia 2009 - 01:40

  • 0

Dołączona grafika


#6 Blood

Blood

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 330 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 24 grudnia 2009 - 01:52

Godzina:
Serwer:
CS
Ping (opoznienie): 15 - 17
Ping (opoznienie) w grze: jak na Tawernie ( 15-25 )


Jezeli to cs to równiez
Loss: 0
Choke: 0

Proszę podac również wartosci rate ze swego configu. 25 000

Dostawca internetu: UPC Polska
Przepustowość łącza: 10mb/s

Ogólne wrazenie z gry:
wszystko haraszo. Gra chodziła płynnie, żadnych lagów, guowy wchodziły :D
  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika Blood was here.


#7 KoRniK

KoRniK

    Porucznik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 069 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 25 grudnia 2009 - 09:14

Godzina: 21:10
Serwer:
CoD
Ping (opoznienie): średni 23ms
Ping (opoznienie) w grze: srednio 55

Dostawca internetu: UPC Polska
Przepustowość łącza: 10mb/s


Ogólne wrazenie z gry: Wszystko elegancko śmiga, zero lagów itd nawet jak był prawie full dziś :D

nie wiem czemu z pogrubieniem mi pisze mimo ze nie mam ON ;f

Użytkownik KoRniK edytował ten post 26 grudnia 2009 - 12:28

  • 0
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

#8 ShataN

ShataN

    Kapitan

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 334 postów
  • Skype:mr__diablo
  • Ską…d:Białystok

Napisano 25 grudnia 2009 - 09:44

Godzina: 21
Serwer: CoD
Ping (opoznienie): 52-55
Ping (opoznienie) w grze: 70-100
Dostawca internetu: Orange
Przepustowość łącza: 1mb/s

Ogólne wrazenie z gry:
Czasami mnie przycinało, ale to była raczej wina mojego łącza, nie serwera. Ogólnie wszystko chodzi płynnie.
  • 0

#9 plaj

plaj

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 294 postów
  • Skype:daniel.cupek
  • Ską…d:50 cm od monitora

Napisano 26 grudnia 2009 - 12:34

Godzina: 00:30
Serwer:
CoD
Ping (opoznienie): średni 35ms
Ping (opoznienie) w grze: srednio 60

Dostawca internetu: DIALOG
Przepustowość łącza: 2 mb/s


Ogólne wrazenie z gry: Wsio eta haraszo, kagda my igramy z drugami eto krasnyje czasow som :)



We Wrocławiu zrobie test na upc i odświeże, grać chłopaki grać! dziś był grejt:)

Użytkownik plaj edytował ten post 26 grudnia 2009 - 12:35

  • 0
========================================================================================================

w życiu każdego z was jest coś, co w trudnych chwilach was trzyma przy nim... dla mnie jest tym pfkkk
nie ufam nikomu kocham tylko tych co na to zaslużyli...

ciężki charakter ? wiem mam z natury, ale chcę wierzyć w słońce, nie chcę już wierzyć w chmury!


Jeśli Go nie znałeś to nie żałuj, Jeśli Go nie znałeś to nie żałuj nieee, bo przyjaciela straciłbyś
bo przyjaciela straciłbyś jak jaaa..
(...)a czy pomyślałeś skąd biorą się tacy jak On,a czy pomyślałeś skąd biorą się tacy jak Onnn..
(...)był jednym z niewielu skazanych na bluesa, ten wyrok dodawał mu siłł..
(...)lecz często uciekał by stanąć nad wami, by nabrać znów sił..
(...) skazany na bluesa no ilu jeszcze jest takich jak On?!?

niee ty go nie znałeś..




Ja tu jeszcze wróce
========================================================================================================

#10 noReflex

noReflex

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 526 postów
  • Skype:mjasiu_
  • Ską…d:Wrocław

Napisano 28 grudnia 2009 - 08:04

Godzina: 21<br>
Serwer: CoD4<br>
Ping (opoznienie): 52-58<br>
Ping (opoznienie) w grze: 52-58<br>
Dostawca internetu: Dialog<br>
Przepustowość łącza: 4mb/s<br>

jeżeli kodowanie jest nie tak to z góry przepraszam.. taki net w robocie ;/

Użytkownik noReflex edytował ten post 28 grudnia 2009 - 08:07

  • 0
Niga Admin of Tawerna TP
[
Dołączona grafika

#11 sylwacz93

sylwacz93

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 164 postów

Napisano 29 grudnia 2009 - 07:21

Godzina:18 -19
Serwer: CS
Ping (opoznienie):
ping -t 194.169.126.50 17-130
tracert 194.169.126.50 17-50
Ping (opoznienie) w grze: 27-110
Loss: 0-15
Choke: 0-4

Na tp mam po 15-20 0 loss i choke


Dostawca internetu: osiedlówka
Przepustowość łącza: 1mb

Ogólne wrazenie z gry: Czasami się przycina, nie słychac komunikatów "bomb has been planted" oraz strzałów

12:49 - sylvo: rate 25000
12:49 - sylvo: cl_cmdrate "101"
12:49 - sylvo: cl_updaterate "101"


Użytkownik will edytował ten post 30 grudnia 2009 - 12:54

  • 0

#12 will

will

    Pułkownik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 190 postów
  • Skype:wilu_z_mw
  • Ską…d:Tarnów

Napisano 30 grudnia 2009 - 12:54

Godzina: o każdej porze
Serwer: CS
Ping : 16-20
Loss: 0-0
Choke: 0-0

na TP mam też 0


Dostawca internetu: osiedlówka
Przepustowość łącza: 10mb

Ogólne wrazenie z gry: wszystko miodzio;]

===== RATE =====

rate "25000"
cl_updaterate "101"
cl_rate "20000"
cl_cmdrate "101"
cl_cmdbackup "2"
mp_decals "300"


  • 0
moja wladza minela, to czeba potrolowac troszQ <3 :E
Dołączona grafika

Spoiler

#13 blEEE

blEEE

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisano 30 grudnia 2009 - 01:02

Godzina: zawsze
Serwer: CS
Ping (opoznienie): 28-43
Ping (opoznienie) w grze: 30-40

Loss:0-15
Choke:0

Na TP mam 0 loss i 0 choke


Dostawca internetu: neostrada
Przepustowość łącza: 1mb

Ogólne wrazenie z gry: Czasami sa delikatne ściny i nie slychac strzałów.

rate 25000
cl_cmdrate "100"
cl_updaterate "100"

Użytkownik blEEE edytował ten post 30 grudnia 2009 - 01:03

  • 0
Dołączona grafika

#14 nemesis

nemesis

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 27 postów
  • Ską…d:Lwówek Śląski

Napisano 30 grudnia 2009 - 01:47

Godzina: zawsze
Serwer: CS
Ping (opoznienie): okolo 30
Ping (opoznienie) w grze: 20-30

Loss:0-8
Choke:0

Na TP mam 0 loss i 0 choke


Dostawca internetu: neostrada
Przepustowość łącza: 1mb

Ogólne wrazenie z gry: czasami nie widac sg, czasami sciny

rate 25000
cl_cmdrate "101"
cl_updaterate "101"
  • 0

#15 MaCho

MaCho

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 180 postów
  • Ską…d:Bytom

Napisano 30 grudnia 2009 - 01:55

Godzina: 12:00 - 13:00
Serwer: CS
Ping (opoznienie): okolo 20
Ping (opoznienie) w grze: 20-30

Loss:do 7-8
choke:czasami skacze ale to już wina mojego sprzętu

Dostawca internetu: wi-fi 5GHz na 15mb/s światłowodzie
Przepustowość łącza: 2mb/1mb

Ogólne wrazenie z gry: na respie przy starcie rundy delikatnie ścina, potem raczej ok wszystko, czasami troszke ścinało ale to już wina mojego laptopa raczej.

rate 25000
cl_upderate 100
cl_cmdrate 100
  • 0
Dołączona grafika
szczelam we fszystkich, a co tam!

#16 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 30 grudnia 2009 - 05:42

ok dobrze wiedziec. Na codzie nie ma takich problemow. Poszukam dziury w konfiguracji cs. Ktoregos dnia wezme pare osob zeby graly a ja bede przestawiac, wgramy configa z TP, zobaczymy co i jak
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#17 Furai

Furai

    Porucznik

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 872 postów
  • Ską…d:"skomputera"

Napisano 12 stycznia 2010 - 07:33

Godzina: 19:30
Takie coś mi wyszło z poziomu OS.

ping 194.169.126.50
(...)
Minimum = 17 ms, Maksimum = 26 ms, Czas średni = 20 ms


tracert 194.169.126.50

Śledzenie trasy do xyz50.safe-lock.net [194.169.126.50]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

1 3 ms 2 ms 2 ms netiabox.home [192.168.1.254]
2 19 ms 14 ms 13 ms Warszawa-bras2.inetia.pl [195.114.190.150]
3 13 ms 13 ms 13 ms 83.238.250.40
4 16 ms 16 ms 15 ms WarsI010RT08-WarsH002RT05.inetia.pl [81.210.126.253]
5 20 ms 25 ms 20 ms Leon.plix.pl [195.182.218.35]
6 18 ms 22 ms 19 ms to-safelock2.leon.com.pl [195.66.73.205]
7 21 ms 20 ms 21 ms xyz50.safe-lock.net [194.169.126.50]

Śledzenie zakończone.


W grze: 35-50 ms.
Dostawca netu jak widać z tracert to Netia.
Przepustowość ~1MB/s

W grze: 45-60


Było poprosić :) - Fikus

Użytkownik Fikus edytował ten post 12 stycznia 2010 - 10:07

  • 0
"My senses are so powerful that I can hear the blood pumped through your veins."

#18 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 24 stycznia 2010 - 06:30

Stoimy przed dość poważnym problemem.

Na pewno wielu z was doswiadcza przycinania mowy na tsie czy chwilowych lagów na serwerach. Niestety to jest wina slabego lacza dedyka. NIe wiem czy winic za to ostatnie mrozy czy po prostu tanie mięso psy jedzą. Porozmawiam jutro z właścicielem tego wszystkiego i zobacze co da sie zrobic w tej kwestii. Niestety najpewnie po prostu ten typ tak ma.

Powiem szczerze ze niepotrzebnie to zapewne piszę bo wielu z was gra i jest zupelnie nieswiadoma występowania tych problemwó i zaraz wszystkim zaczna sie "nagle' pojawaiac problemy z grą ;) Generalnie na codzie praktycznie sie tego nei zauważa i praktycznie malo kto keidy zwracał uwagę na warunki tego typu 9czasem niektorzy mieli podwyzszone pingi - ale to zazwyczaj byla wina awarii lacz tpsa z powodu aktualnej pogody). Gra sie bardzo fajnie, tylko czasem scinki przeszkadzają.


I teraz kwestia taka. Czy będziemy sie trzymac tego dedyka obojętnie na jakość otrzymywanych usług (nie jest najgorsza) czy tez szukamy czegos innego. W przypadku opcji drugiej mamy pewien problem - otoz wszystko inne ebdzie drozsze (okolo 350zl miesięcznie) oraz problem numer 2 - jezeli sie na to decydujemy to musimy sie zdecydować dość prędko...
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#19 SWIREQ

SWIREQ

    KoSimAzaKI

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 989 postów
  • Ską…d:Krzywe Kolano

Napisano 24 stycznia 2010 - 06:47

ja tam puacze cały czas na lagi ale gram :P ..dla mnie może być chyba że ktoś ma więcej kasy w skarpetce i wyłoży na lepszy serw :] ..po mojemu zostać przy tym co jest przyciągnąć graczy żeby systematycznie grali a potem wiadomo slociki za $ + jakieś wsparcie postronnych osób i można kombinować coś lepszego
  • 0
ppOzDraWiaM :)
Dołączona grafika
najlepsza wtopa ReV vs SWIREQ vel Julio Pleksiglas

#20 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 24 stycznia 2010 - 06:51

akurat sam problem z tym laczem nie polega na wysokich lagach o ile na gubieniu pewnych pakietów. Zauwazalne jest to czy an codzie czy na tsie. Nie gram w csa ale tam objawia sie to tez w formie lossa

Zobaczę jeszcze czy da się cos w maszynie poprawic. juz raz jądro bylo rekompilowane na 1000hz, moze jeszcze uda się cos ustawic. Ale ze strony maszyny wszystko wyglada pieknie. Duze zapasy sieci, ramu, proca. Zadnych strat pakietów. Skonsultuję sie z tamtejsszym administratorem co jeszcze mozna zrobic i poprawic.


Co do strat pakietow na codzie.
Mozecie w konsoli wpisac

cl_packetdup (0-5)

Opcja ta odpowiada za dublowanie pakietów.

cl_packetdup 1 - standardowe ustawienie.
Jezeli gubicie pakiety to mozecie tą wartosc zwiekszyc. Np cl_packetdup 2
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0