Skocz do zawartości


Zdjęcie

Samochód


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 sławomirovsky

sławomirovsky

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 169 postów

Napisano 16 listopada 2010 - 09:32

Witam, mój tatko chce kupić mi samochód i ja mam sam go sobie wybrać, bo ja będę nim jeździł, a nie on (tak powiedział właśnie mój tata i jaki wybiorę, takim będę jeździł). Niestety za dobrze nie znam się na samochodach, można powiedzieć nawet, że w ogóle się nie orientuję.

- koszt samochodu nie ma przekraczać 7.000 zł
- wszystkie marki możecie podawać, bo na razie to nie mam do żadnej wstrętu
- jak dacie coś, to możecie też opisać dlaczego tego (oczywiście, jak będzie Wam się chciała)

Sam zastanawiałem się nad paroma pojazdami i mam parę propozycji:
- Ford mondeo mk2, zdjęcie
- Honda civic coupe, zdjęcie
- Volkswagen Golf 3, zdjęcie

Może coś być z tych 3 samochodów?
  • 0


#2 CappoDiTuttiCappi

CappoDiTuttiCappi

    Sierżant

  • Oldie
  • PipPipPipPip
  • 322 postów

Napisano 16 listopada 2010 - 12:15

Hmm mam forda mondeo mk2, juz kilka lat i jeszcze nic mi sie w nim nie zepsuło ;) mondziaki są dobrymi mało wadliwymi samochodami, ale osobiscie teraz bym wolał jakąs małą honde civic z butem ;) ,
  • 0

#3 fasi

fasi

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 144 postów
  • Ską…d:krk

Napisano 16 listopada 2010 - 12:16

z tej trójeczki to polecil bym honde ale oczywiscie wazne jest jaki tam bys miał silnik bo są róznice:)
wiem jest ich sporo ale krótko i na temat z oznaczen to polecil bym VTEC sa one poprostu silniejsze od zwykłych wersji oraz VTEC-eco te natomiast mało spalaja jeszcze z tej generacji zaczeło wychodzic type-r no z tym silniczkiem jestes królem szos:D ale nie kupisz za 7000 napewno:/ do tych VTEC bedziesz tez musiał cos dołozyc ale naprawde warto..
  • 0

#4 KoRniK

KoRniK

    Porucznik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 069 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 16 listopada 2010 - 12:22