Użytkownik KsR edytował ten post 05 grudnia 2007 - 07:27
mapcykle
#41
Napisano 05 grudnia 2007 - 07:25
Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!
uhahahahahahahahaahahahahahahah !!
#42
Napisano 05 grudnia 2007 - 07:25
marudzenie wygrało tak samo jak d2
tyro masz racje z tym, ze ten dział można zamknąć bo żadna nowa mapa czy tez zmiana mc nie wejdzie w życie...
a ta dyskusja zaczęła sie tylko od wyrzucenia kabula ;]
#43
Napisano 05 grudnia 2007 - 07:32
Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!
uhahahahahahahahaahahahahahahah !!
#44
Napisano 05 grudnia 2007 - 08:42
#46
Napisano 05 grudnia 2007 - 09:19
#47
Napisano 05 grudnia 2007 - 09:28
aktualny mc można z konsoli sprawdzić "votemap"
#48
Napisano 05 grudnia 2007 - 10:05
#49
Napisano 06 grudnia 2007 - 12:26
Ludzie wciskaja byle co.... Wygrywa jakas mapa a pozniej sie okazuje ze nikt na niej nie chce grac.... i w ten sposob np gram wlasnie italy i z 20 osob zrobilo sie niecale 10
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#51
Napisano 06 grudnia 2007 - 11:48
czytając opisy i dokumentację wygłąda, że tak powinno to działać jak pisałem na początku i jak postulujecie wyżej.
przechodzi mapa która ma więcej głosów niż ratio, a jak nie to leci nextmap z mc.
ale czytając .sma czyli plik źródłowy pluginów mapchoosera, nie widzę, żeby on używał wartości "amx_votemap_ratio".
prześledziłem w logach kolejne głosowania nad mapami, załączyłem lokalnie hlds z botami i wygląda na to, że pluginy mapchoosera nie używają cvarów amxx. mają swoje zasady.
z grubsza wygląda to tak, że głosowanie zawsze musi się powieść. nextmap z mc leci tylko wówczas jeżeli nie ma głosowania. jeżeli jednak ktokolwiek coś wybierze - wygrywa. w praktyce jest to tak, że wygrywa ta mapa, która ma najwięcej głosów.
np. jest 18 graczy, mają 5map+przedłużenie obecnej+nextmap, czyli 7 opcji do wyboru, jezeli zagłosują na wszystkie opcje to wygra ta, która zdobędzie 18/7 ~ 3 głosy. z obserwacji logów wynika, że mapę wybiera 4-5 graczy.
jest to chujowe. zawiodłem się na twórcach tego shitu. żal, że mapchooser4 napisał Polak. plugin jest zbyt skomplikowany, żeby go przerabiać, ale tez szkoda czasu.
cvar amx_votemap_ratio jest używany jedynie w votach dawanych przez adminów. w automatycznych już nie. ale głupota.
wyłączę to chyba i trzeba poszukać innego rozwiązania... nie chce mi się.
jak twierdzi jeden z friendsów - chciałbym, żeby mnie to wszystko jebalo, ale nie jebie.
ps. można dać do wyboru tylko np.2-3 mapy + przedłużenie + next map z mc. wtedy łatwiej będzie wybrać - mniej opcji, no i do wyboru będzie potrzeba więcej głosów.
Użytkownik Dziad edytował ten post 06 grudnia 2007 - 12:04
#52
Napisano 06 grudnia 2007 - 12:54
#54
Napisano 07 grudnia 2007 - 06:02
2 mapy inne do wyboru, bądź next z mc. jest info na serwerze i nie powinno być problemów.
pozostaje tylko sprawa ustawienia tych dwóch list:
- mapcykl.
- mapy inne do wyboru.
#55
Napisano 07 grudnia 2007 - 06:49
najlepiej by było tak jak dawniej 12 mapek i bez mapchosera http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif
za duże zamieszanie z tym wszystkim...
lubię czasami pograć na nieznanych mapkach ale to jest lekka przesada ;o
#56
Napisano 07 grudnia 2007 - 07:45
#57
Napisano 08 grudnia 2007 - 04:53
Nowy H@ Tawerny
#59
Napisano 14 grudnia 2007 - 11:23
mapchooyser działa. są dwie listy : mapcykl i lista mapchoosera. http://tawerna-cs.or...o...post&p=1573
może by tak ktoś skomentował, skrytykował chociaż już nie mówię o zaproponowaniu jakichś zmian...
nie wiem czy tak ma być czy nie. ułożyłem te listy, wy musicie je grać, a nikt nic nie gada...