Konkretna moja propozycja, jak by to można było zrobić również przy udziale głównego serwera padła już wcześniej:
gamingcrew.pl/forum/topic/7452-wieczorek-map-niestandardowych-1-6-stycznia/page__view__findpost__p__89501.
Za tydzień i później wieczorki nie będą już takie bezpłciowe i pomieszane, a tematyczne. Przynajmniej taki jest plan
. I wg tego planu na następnym np. będziemy mieli przyjemność rozegrać mapy wyłącznie polskiej produkcji - jak de_kabul czy cs_hive.
Co się zaś tyczy tych z planowanego drugiego Wieczorka, to część jest powtórką z poprzedniego tygodnia i można sobie o nich poczytać w poprzednim watku:
gamingcrew.pl/forum/topic/7452-wieczorek-map-niestandardowych-1-6-stycznia/page__view__findpost__p__89460. A co do reszty, to w mojej skromnej opinii warte przypomnienia na pewno są: (i akurat dotych mam pod ręką screeny
)
de_vegas Jak wiele innych, granych tutaj na wieczorkach, Vegas była mapą standardową w poprzednich wersjach gry. I gościła u nas począwszy od bety 7 aż do wersji 1.5 CS-a. Duża, rozbudowana, z szerokomi przejściami - te cechy niczyły ją znakomitą na serwery publiczne w czasach, gdy gracze byli jeszcze średnio może trochę bardziej rozgarnięci i stawiali mapom większe wymagania. Pozycja zdecydowanie godna polecenia.
de_corruption_cz Corruption to historia, jakich wiele. Dobra mapa niestandardowa, stworzona przez niezależnego mappera i podkupiona przez firmę Valve przy okazji projektu zwanego "Condition-Zero". Oryginał (de_corruption), choć bardzo fajny, miał bardzo duże r_speeds, przez co lagował, więc trochę to wszystko podpicowano i teraz jest
exquisito. Natywna dla CZero, popularna również w ichniejszych ligach. Nie grana dziś, bo i CZero nie jest już grane raczej.
de_toscana Toscana to taka niespodzianka, której nikt nigdy nie widział i nikt nigdy nie grał. Będziemy pierwsi. I nie jest to ta "de_toscana", którą możecie znaleźć w google. Ta jest zupełnie inna.
de_inferno_cs11 Inferno "CS 1.1" to po prostu pierwsza wersja de_inferno. Natywna właśnie dla Counter-Strike'a w wersji 1.1. Od dzisiejszej różni się nie tylko kolorystyką, ale także ilością przejść. Wariantem "przejściowym" jest
de_inferno_cs15, które odróżnia tylko kolorystyczny motyw, a przejścia ma z grubsza te same, co Inferno dołączane do CS 1.6.
Użytkownik La scatola magica edytował ten post 10 stycznia 2012 - 05:37