A tym razem opiszę wszystkie, bo mam taki gest
.
de_sgl_stone Mapa grana w brytyjskiej lidze SGL. Wygląda bardzo oldschoolowo i jest też bardzo fajna - układ BS-ów jest taki, że gdy bomba można je bronić na wiele sposobów, takowoż dynamicznie je odbijać. Ogólnie walka w różnych częściach mapy jest ciekawa - mamy płaszczyznę "góra - dół", okienka, bramy, granaty spod i znad bram, pochylnie, schodki i miejsca, gdzie można sobie poskakać. Mój faworyt chyba - i to już na początku
de_lite Mapa z amerykańskiego ESEA, znana chyba większości. Nowocześnie tu i fajnie, ale między BS-ami odległości do biegania bardzo duże.
de_ugs_ware Mapa z rozgrywek amerykańskiego UGS, autorstwa Colina "Brute'a" Volrata, twórcy m.in. de_tuscan. Profesjonalnie tu i bardzo "ligowo", na wieczorku też powinno być fajnie.
de_cevo_concrete2 Znów dość popularna chyba i ogólnie znana amerykańska (z amerykańskiej ligi, acz od szwedzkiego mappera) mapa. Otwarte przestrzenie, trochę niczym na D2 czy Mill-u. Fajni tych dwóch mogą ją polubić.
de_gbgl_refuge Mapa z brytyjskiej ligi GBGL. Bardzo duża i też z duzą ilością elementów, które w codziennej grze nie będą raczej wykorzystywane (jak np. schody ewakuacyjne, które nie prowadzą nigdzie). Mi się to bardzo podoba. I na publicznym serwerze taki rodzaj map moim skromnym zdaniem powinien być preferowany, bo sprawdza się najlepiej.
de_comrade_3rdroute Jedna z pierwszych map stworzonych specjalnie pod rozgrywki ligowe, autorstwa Narby'ego, twórcy między innymi de_inferno i de_aztec. Jest bardzo ładnie, klimatycznie, acz obawiam się, iż Comrade jest też trochę takim rajem dla kamperów. Za sprawą trudności terenu - pochyłe wzmocnienia przy ścianach, otwarte przestrzenie, brak elementów, gdzie możnaby zrobić unik, czy, będąc w większej grupie, szybko się schować - kamper zyskuje wyjątkowo dużą przewagę nad graczem "zaskakiwanym". Może być z tym ciężko.
Grana m.in. w amerykańskim CAL.
de_inferno_cs15 Inferno w wersji z CS 1.5, mapa grana w ligach właśnie za czasów CS-a 1.5 - wariant pośredni między
de_inferno_cs11 a Inferno dołączanym standardowo do CS-a dziś. Z wersją z 1.1 łączy je tylko kolorystyczny motyw, zaś przejścia ma z grubsza te same, co Inferno z 1.6.
de_czl_arsenal I kolejna mapa autorstwa Brute, twórcy znanego dość powszechnie de_tuscan - tym razem z ligi "CZL". Nie miałem nigdy okazji potestować dłużej, więc również ciekaw jestem, jak sprawdzi się w praktyce.
de_russka I znów pozycja od Brute. Tym razem chyba wszystkim doskonale znana. Russka grywana była (i chyba nadal grana jest) m.in. w rozgrywkach amerykańskiego CEVO
.
de_xpl_rust Ostatnia mapa wieczorku to również ostatnia mapa z repertuaru Brute. Znana z rozgrywek XPL.
Użytkownik La scatola magica edytował ten post 18 stycznia 2012 - 01:05