Skocz do zawartości


Zdjęcie

Regulamin serwera GamingCrew TP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 abras

abras

    Plutonowy

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 341 postów
  • Ską…d:Kościan

Napisano 17 kwietnia 2013 - 12:33

Regulamin [PL] GamingCrew TP @ disCONNECT.pl

 

Zasady ogólne

  • Na serwerze przede wszystkim obowiązuje kultura i gra drużynowa!
  • Przeklinanie i obrażanie innych jest zabronione i karane. (ban do 30dni)
  • Zakaz specjalnego atakowania graczy z własnej drużyny. (tzw. TA/TK. ban do 30dni)
  • Zabrania się używać nicków i pisać tekstów propagujących faszyzm, antysemityzm lub dyskryminujących jakąkolwiek mniejszość (ban do 30 dni)
  • Zabrania się używania nicków podobnych do adminów. (ban do 24 h)
  • Umyślne przeszkadzanie w grze jest karane bez ostrzeżenia (ban do 30dni)
  • Obowiązuje zakaz puszczania muzyki podczas gry, z wyjątkiem kilkusekundowych fragmentów lub utworów o humorystycznym zabarwieniu, tylko jako spektator i jeżeli żaden z graczy nie wnosi sprzeciwu. (ban do 24h)
  • Zabronione jest raszowanie respa terrorystów i jego okolic. (ban do 7 dni).

Rozgrywka

  • Obowiązkiem gracza jest realizowanie założeń mapy: podkładanie / rozbrajanie bomby, uwolnienie / ochrona zakładników. Niedopuszczalne jest ignorowanie drużyny, bezmyślne kampienie / polowanie na fragi podczas gdy reszta teamu próbuje wygrać rundę, (ban do 7 dni)
  • Zabrania się wykorzystywania błędów map, przechodzenia przez ściany, podłogi czy dachy, "chodzenia po niebie", chodzenia po pixelach (miejsca gdzie krawędzie są niewidoczne) oraz wszelkich miejscach (skały, gzymsy itp.) gdzie widać przez textury mapy, ściany, podłogi. (ban do 7 dni) Wszystkie inne miejsca na mapach są dozwolone - np. skałki na de_nuke
  • Zabrania się podkładania tzw. "cichej bomby" oraz rozbrajania z latarką lub z pomocą innych dźwięków. (ban do 7 dni)
  • Zabronione jest wrzucanie bomby w niedostępne miejsca (ban do 7 dni). Nie dotyczy to miejsc, do których można dostać się z pomocą kolegów z drużyny.
  • Zakaz używania flashbugów, spoglądania poniżej krawędzi ścian i skrzynek (np. z AWP) (ban do 7 dni).
  • Wszelkiego rodzaju floodowanie granatami, tekstem itp. jest zabronione (ban do 24h)
  • Spektatorzy są wyrzucani po 2/3 rundach nieobecności.
  • Dozwolone jest używanie skryptów np do : szybkiego kupowania, wyłączników (skradania i kucania), nagrywania dem, duck-jump. Skrypty, które dają przewagę w grze są nielegalne (np. bunnyhop, no recoil) (ban do 7 dni).
  • Zmiany parametrów gry, stosowanie niestandardowych modeli postaci, broni, tekstur map jest dozwolone tak długo, dopóki nie daje przewagi w grze, a to jest równoznaczne z oszukiwaniem.
  • W szczególności zabronione jest wyłączanie nieba, stosowanie jednokolorowych/jaskrawych/wysoko kontrastowych modeli postaci lub znacznie rozjaśnionych tekstur. (ban do 7 dni)
  • Absolutny zakaz używania czitow, lub jakichkolwiek programów lub plików .dll zmieniających oryginalną wersję gry, a także ich reklamowania.(perm)
  • Zabrania się podpowiadania przy pomocy programów komunikacji głosowej np. Battlecom, Gamevoice, Teamspeak, Ventrilo itp. (ban do 30 dni)
  • Zabrania się reklamowania stron www (ban do 7dni) za wyjątkiem board.c-s, google, youtube.
  • Zabrania się podawania ip serwerów (ban do 30 dni),
  • Zabrania się podawania ip serwerów ts/vt (ban do 7 dni)

Administratorzy

  • Admin na serwerze ma zawsze racje. Wszelkie dyskusje z Adminem mogą zostać ukarane. (ban do 24h).
  • Admin może karać slapami, slayami oraz banami wedle uznania. Jeżeli uważasz ze nadużywa władzy zgłoś to na forum w odpowiednim temacie.
  • Jeżeli masz pytania lub informacje dla admina naciśnij klawisz say_team wciśnij @ i po spacji pisz treść.
  • Admin grający na serwerze ma bezwzględny obowiązek reagować na zgłaszane przez graczy problemem, nawet jeżeli jest na nim nieoficjalnie (fake).
  • Serwerem administruje ten Admin, który ma najwięcej flag dostępu, lub w przypadku równej ilości ten, który zalogował się wcześniej. HeadAdmin ma pierwszeństwo w każdym przypadku.
  • Prośby o funkcje admina, rezerwacje slota lub zmianę mapy zgłaszane na say'u będą karane. (ban do 24h) Tego typu wnioski i postulaty należy zgłaszać jedynie na forum serwera.

Mapy

  • Zakazane są zmiany map bez uprzedniego głosowania (vote).
  • Administrator może zmienić mapę jedynie wtedy, gdy na serwerze jest mniej niż 10 graczy i od jej rozpoczęcia minęły 3 rundy.
  • Zmiana może być dokonana jedynie na następną mapę w mapcyklu (nextmap).
  • Gracze mają prawo do samodzielnego votowania zmiany mapy.

Administracja serwera GamingCrew TP @ disCONNECT.pl  zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zaś jego nieznajomość nie upoważnia do jego łamania.


Użytkownik abras edytował ten post 16 grudnia 2013 - 05:38

  • 0
"Nigdy się nie poddawaj"

#2 abras

abras

    Plutonowy

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 341 postów
  • Ską…d:Kościan

Napisano 16 grudnia 2013 - 05:39

Drobne zmiany w regulaminie.


  • 0
"Nigdy się nie poddawaj"




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1