kabul off ?!
#82
Napisano 26 stycznia 2008 - 11:45
#83
Napisano 26 stycznia 2008 - 12:22
zamiast prodka smrodka dac piranesi, fajna mapa ;]
no wlasnie tak nie moze byc ze gramy ciagle te gowna a fajnych map w ogole. piranesi dawać zamiast prodka albo w ogole dodać k*** !!!!!!!!!
#84
Napisano 26 stycznia 2008 - 12:26
#85
Napisano 26 stycznia 2008 - 12:37
tak na boku moze dodac i piranesi do mc ? :|
#86
Napisano 26 stycznia 2008 - 02:07
polazłem se na serw. "inblanco" zobaczyć co tez ludzie se gadają. jak nie ma adma to se luźno gadają. ;p
gadali, że przerobiony kabul jest do dupy. z tym się akurat nie zgadzam. jest o niebo lepszy od oryginału.
- tekstury są ok, bo nie są dustowe - ale to kwestia gustu.
- drugi bs, powoduje, że mapa przestała być nudna i nie jest to już awm_map. co prawda wielu lata z awp, ale na każdej mapie latają np. stoper na cs_deagle tez by miał awp gdyby mógł, awp-lower ;p.
na oryginalnym kabulu paka była kładziona może ze dwa razy w czasie całej mapy. teraz jest kładziona prawie co runda.
CT nie ma wcale tak lekko, jak tu niektórzy pisali. tym razem przegrało 8/12.
terro wychodzą raz jednymi schodami, raz drugimi, górą przez warzywniak, bramą. CT się musi nalatać, żeby upilnować.
a bs przy skałach pozwala, że T nie musza wcale wychodzić pod most, położą pakę przy skale i kampy CT muszą ruszyć dupska z mostu...
terro wcale nie mają ciężko wejść dużymi schodami. powiem nawet, że łatwiej niż poprzednio, bo nie ma tylu CT daleko na moście, którzy zdejmowali każdego kto sie wychylił. to że strefa pozwala na wejście CT na schody to nawet lepiej bo idą tam, i łatwiej ich ubić, niż jak kampią z awp na moście.
trochę można przesunąć ta strefę na schodach, bo jak się wejdzie pod samą strefę to widać łby terro którzy przeskoczyli dziurę i idą nad warzywniak.
ogólnie moim zdaniem jest ok.
były głosy, że office i militia sa teraz do dupy. pisałem wcześniej, jak się znudzi - 30s i będą poprzednie.
na koniec uwaga o nowych mapach.
jakbym tego nie ustawił, jak sa admini to grane są mapy, które oni lubią.
na kabulu nextmap była tawerna, więc admin dał wcześniej vota czy next vertigo?. vot upadł - tyle razy pisałem, że voty nie przejdą, Owi ustawił ratio wysoko i nie ma szans. może "de_dust2 vs as_wójtwąchocka" by się udało.
potem był czas wyboru - next(3): tawerna i opcja(1): clan2_fire. ludzie wybrali clan2_fire. to admin jeszcze raz vota czy vertigo. i znów dupa. to potem jeszcze pytał czy nie zmienić. ktoś mu dopiero odpisał, że skoro ludzie 3x wybrali to znaczy, że chcą grac clan2_fire.
nie napisałm kto był tak uparty, bo to nie ma znaczenia, gdyż tak robi większość. zwracałem już wcześniej uwagę, adminom, ze po to jest mapcykl i mapchooser, żeby gracze decydowali.
podsumowując, proszę nie pisać, że gracie wciąż to samo. do wyboru macie 24 mapy, a że gracie 4 to wasz wybór...
Użytkownik tyro edytował ten post 26 stycznia 2008 - 02:09
#87
Napisano 26 stycznia 2008 - 02:16
#88
Napisano 26 stycznia 2008 - 02:32
mi jest obojętne. wprowadzenie mapchoosera miało na celu umozliwienie grania większej ilości map, niestandardowych.
nie chce mi się już gadac, ani o tym myśleć. co innego mówicie i robicie na serwerze, a co innego wypisujecie na forum.
bedzie jak zdecydujecie. mnie to już zmęczyło. KsR dał impuls do przemyśleń.
często dopołudnia jak nie ma admina, ludzie grywają piranesi, vertigo, jak sa wszyscy po południu to tylko d2nukinftrain...
Użytkownik tyro edytował ten post 26 stycznia 2008 - 02:34
#89
Napisano 26 stycznia 2008 - 02:57
pa
#90
Napisano 26 stycznia 2008 - 06:31
ale juz jest gites bo widze ze i vertigo i aztec wrocily do mc
#91
Napisano 26 stycznia 2008 - 07:54
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#92
Napisano 28 stycznia 2008 - 09:41