Skocz do zawartości


z0nk

Rejestracja: 06 kwi 2007
Poza forum Ostatnio: mar 24 2012 01:49
***--

Moje tematy

de_irak

19 września 2011 - 12:19

Nazwa mapy: de_irak
Pobieranie/Screeny: http://www.cstrike-p...t.com/maps/1069
Waga: 2.61mb (po rozpakowaniu)
Opis: Mapa jest bardzo rozbudowana posiada wiele zakamarków. Mapa wśród graczy jest mało znana lecz godna polecenia, bardzo fajny klimat gry.

Można by ją dodać lub zamienić za którąś z "niechcianych", zawsze jakieś urozmaicenie. Nie wiem czy kiedyś jej u nas nie było.
Jak ktoś nie grał to > http://www.gametrack...p&query=de_irak

PAPADENS

19 sierpnia 2011 - 01:56

Serwer: tp
Data zdarzenia: 17.08.11, 11:00~
Nick podejrzanego: PAPADENS
STEAMID: NI MA :< logi plax
Ewentualny rodzaj czitu:  wh, aim
Kto złapał: syscy
Mapa: de_dust2
Link do dema: http://hltv-3564-p.h...e_dust2.dem.zip
Link do screena/profil gracza: ni ma
Czasy i opis podejrzanych akcji: Nie trzeba, poodpalany w uj. Na demie pojawia się od 13:00

CS: GO

16 sierpnia 2011 - 05:51

Może pogadamy o nowym tworze Vafle?  :rolleyes:
Co i rusz wychodzą kolejne nowinki o Global Offensive, obecnie znane fakty to:

"It is a mix really, it has wall spamming which is more like 1.6, but it is on the source engine, so the feel of it is more (but not exactly) like source. The flashes are also more like 1.6, where turning your back to them will make you a lot less flashed than looking straight at them, but they also have the sound from source. The smokes are like they are in the current source."

"There are molotov grenades which create a fire blanket that slows players are little. It sounds crazy, but it actually played really well, I think, even though the size/dmg might need a bit tweaking."

"The other new nade is a decoy nade  that can play firing sounds, so it can be used to fake that a player is in a position. Not sure how usable it is, but the idea is pretty nice, I think."

+ http://www.youtube.c...h?v=dvWn1PThevc

W skrócie podsumowując:
- gra jest robiona na nowej wersji silnika Source, tej samej co Portal 2
- system ranków/ladderów dla graczy i drużyn
- system pojedynków (solo/5on5)
- tryby gry Pro (normalna gra, bronie itd.) / Casual (różne bajery - MJECZE  :blink: - i dodatki 4fun)
- serwery dedykowane
- gameplay - mix sorsa i 1.6
- nowe granaty i bronie (m.in. granat molotova spowalniający gracza, granat wabik/przynęta wydający dźwięki glocka/ak dla TT lub usp/m4 dla CT, paralizator)
- możliwość robienia wallbangów
- na inferno usunęli szczura łączącego środek z 2gim środkiem i "obieg" z respa terro na drugi środek
- na trainie PODOBNO chcą zostawić tylko 1 bs
- na nuke usunięto część ze schodami na dół przy hangarze, została tylko 1 para drzwi na na dolnym bsie (ta pod oknem)
- kamizelka i hełm są darmowe dla każdego
- defa może posiadać tylko jedna losowa osoba z drużyny, nie można go kupić czy wyrzucić.. dopiero gdy osoba posiadająca go zginie to można go podnieść
- brak tłumika we wszystkich broniach

Wiadomo, to dopiero wczesna alfa - dużo rzeczy może się zmienić - ale niektóre pomysły już mnie przerażają :D nie wszystkie ofkors bo parę opcji jest ciekawych. Możliwe też że niektóre zmiany które opisywali komentatorzy z esla będą dostępne tylko w trybie Casual, kto wie.  Co o tym myślicie? wyjdzie coś lepszego od sorsa? ;p