tak mnie naszlo zeby sie z wami tym podzielic bo ktos moze na tym skorzystac otoz natchnelo mnie dzisiaj zeby zadzwonic do Netii w celu zapytania czy jest mozliwosc powiekszenia szybkosci internetu. aktualnie posiadam 2 Mbit/s za ktore place 64 zl/msc. wyobrazcie sobie moje zdziwienie gdy typek w telefonie mi mowi ze do dzisiaj do polnocy jest jakas promocja i moge sobie zamowic internet o szybkosci UWAGA 20 Mbit/s za 69 zl/msc bez zadnych dodatkowych oplat i do tego ejszcze router za 1 zl dlatego proponuje zadzwonic i sie zorientowac jezeli ktos Netie posiada
Netia 20 Mbit/s
Rozpoczęty przez
se lamie se
, maj 03 2010 05:13
9 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 03 maja 2010 - 05:30
Pracowałem w Netii w CWD (Centrum Wprowadzania Danych). I tak najczęściej wychodzi, że Ci ludzie z CC (Call Center) naopowiadają głupot klientowi i trzeba to później jakoś załatwiać. Bardzo często wychodziło, że coś zaoferowali, a później okazywało się, że jest BMT (Brak Możliwości Technicznych) na obiekcie...Ja sobie w domu wziąłem ofertę pracowniczą (6 Mbit/s za 49 zł/miesiąc), ale jak to się okazało oczywiście centrala była zbyt daleko i tłumienie na linii było tak wysokie, że nie było szans bym miał te 6 M/bit...i co do czego przyszło ledwo się udało wyciągnąć z tego 1Mbit/s. Netia ma trochę dziwną politykę - najpierw podpisać umowę z klientem, a później martwić sie czy są na danej lokalizacji możliwości techniczne...przejechałem się na tej firmie i to bardzo, dlatego też nie polecam Wam Netii pod żadnym pozorem, szczególnie, że wiem jak to wszystko "od kuchni" wygląda. Głupie zgłoszenie o awarii potrafi wisieć pare tygodni, bo to musi przejść przez frimy podwykonawcze (Ericsson - później to zgłaszają do TP <<najczęściej Netia korzysta właśnie z ich łączy>>, "specjaliści" z TP sprawdzą co jest nie tak, oddają sprawę do Ericssona - A Ci spowrotem do Netii...najczęściej i tak problem nie jest rozwiązany...)
"My senses are so powerful that I can hear the blood pumped through your veins."
#3
Napisano 03 maja 2010 - 07:00
Hehe polityka identyczna jak w TP SA. Ja osobiscie pracowalem w TP SA jako Doradca klienta do spraw technicznych Neostrady, wygladalo to identycznie jak Furai opisuje, najpierw naobiecywali złote góry a potem wymigiwali sie z tego glupimy wymowkami np. za daleka droga do centrali i to tłumienie blah blah blah, procz tego jeszcze kazali bezczelnie nam klamac klientow co do prac remontowych. Ogolnie dzialy sie tam straszne rzeczy ^^ Ludzie po 3 miesiace bez internetu z podpisana umowa, oczywiscie abonament musieli zaplacic
Duzo by gadac, w miastach ludzie nie mieli tak duzo problemow z internetem ale jezeli ktos z poza miasta to non stop problemy
Duzo by gadac, w miastach ludzie nie mieli tak duzo problemow z internetem ale jezeli ktos z poza miasta to non stop problemy
#4
Napisano 03 maja 2010 - 07:08
a ja chciałem zmieniać neta na netie... to nie wiem co ja wybiorę, mam obecnie neo 2mb, chciałbym coś mocniejszego właśnie taką netie 20mb/s ale skoro takie cyrki. Jak zostane przy neo to chociaż mi nawigację za przedłużenie umowy dadzą...
Użytkownik kiliman_jaro edytował ten post 03 maja 2010 - 07:08
#5
Napisano 03 maja 2010 - 07:09
Zmień na Vectre 20 mb światłowodem ;p
#6
Napisano 03 maja 2010 - 07:10
Nie wiem czy w moim mieście jest taka możliwość z tego co wiem lokalizacja jest ważna... końcem wakacji będę o tym myślał, może jakieś ciekawe oferty się pojawią.
#7
Napisano 03 maja 2010 - 10:24
Najlepiej dopytaj się czy na 100% są u Ciebie możliwości techniczne. Jak dla mnie Netia i TP to praktycznie jedno i to samo...nawet jakoś w grudniu(??) firmy te podpisały porozumienie...
Nie słuchaj się tam lepiej mnie i mojego wydziwiania. Rób jak uważasz za słuszne.
Nie słuchaj się tam lepiej mnie i mojego wydziwiania. Rób jak uważasz za słuszne.
"My senses are so powerful that I can hear the blood pumped through your veins."
#9
Napisano 04 maja 2010 - 11:00
hehehe tak zadarzali sie i upierdliwi klienci ale zawsze mialem taki fajny przycisk na telefonie "mute" i flugalem na takich a jak mi sie nie chcialo z takim gadac to w 5 minut przyjmowalem reklamacje i zwodzilem takiego ;] A jak bylem naprawde beszczelny to robilem przekierowanie
#10
Napisano 21 czerwca 2010 - 11:05
Dopóki Netia jest na liniach TP, to raczej lepsza od niej nie będzie, a obsługa klienta jest po prostu cudowna. Mojemu koledze z 3 osoby w dziale obsługi klienta mówiły, że brak połączenia internetowego w jego domu spowodowany jest błędem oprogramowania i doradzali mu restart systemu, który oczywiście nic nie dał bo korzystał on z routera. Dopiero po tygodniu telefonów do obsługi jaśnie państwo zrozumieli że to problem ze skrzynką i przysłali technika.