Skocz do zawartości


Zdjęcie

Propozycja co do...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 mOOn_

mOOn_

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 416 postów
  • Ską…d:klikash?

Napisano 04 lutego 2008 - 04:24

2 map de_grec i cs_rio. Mapę de_grec widziałem tylko na 2 serwerach więc Tawerna by się wyróżniała :) . Jedne z lepszych niestandardowych map można grać na nich godzinami. Zamieniłbym te mapy np. za azteca bo tt woli pokampić na respie i za militie

http://www.fpsbanana.../maps/1473a.jpg
http://www.fpsbanana.../maps/8866a.jpg

Użytkownik z0nk edytował ten post 05 lutego 2008 - 09:37

  • 0
милый дaмы я xoчy вac пролететь

#2 z0nk

z0nk

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Ską…d:z bramki numer 1

Napisano 04 lutego 2008 - 04:42

http://gamingcrew.pl...hp?showtopic=31
  • 0

(Minutę temu) KoNiO -- czemu mi nie dziala strona razer-a skoro mam IE 7,0 ?

Dołączona grafika

#3 bl00keRs

bl00keRs

    Kapitan

  • Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 622 postów

Napisano 04 lutego 2008 - 08:03

co do rio jestem za :D fajna mapa kiedys gralem ;p
  • 0

#4 stoper

stoper

    seicento power

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 981 postów
  • Ską…d:Bielsko-Biała

Napisano 04 lutego 2008 - 08:08

http://tawerna-cs.or...o...ost&p=10058 post #12 yhy ;p

Użytkownik stoper edytował ten post 04 lutego 2008 - 08:09

  • 0
puma 1.7 VCT | 16V | 125KM | 157Nm | panther black |

#5 bl00keRs

bl00keRs

    Kapitan

  • Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 622 postów

Napisano 04 lutego 2008 - 09:17

no ale jak dalej sa to mozna zasypac serwer dziesiatkami map cs_
  • 0

#6 mOOn_

mOOn_

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 416 postów
  • Ską…d:klikash?

Napisano 04 lutego 2008 - 11:26

Sorry zonk zbyt się pośpieszyłem ale teraz to poprawię. Mapę de_grec widziałem tylko na jednym serwerze non-steam Zeus CS, który padł pół roku temu, gdy mapę wrzucono po raz pierwszy na serwer każdy wypowiadał się o niej b.pozytywnie. Mapa moim zdaniem bije na głowę de_nuke, kolorystyka i rozplanowanie całej mapy jest po prostu świetna i wprowadza przyjemny klimat. Pełno murów, 3 balkony bug z c4 w wodzie :) . Mapa na każdą broń nawet awp choć nie jest duża (np. miejsce do strzelania z awp między szczeliną w bramie, podobne do miejsca na d2). Hmm co ja tu mogę więcej powiedzieć daję mapkę i screeny do pobrania.

http://www.speedysha.../640316678.html

Jak coś nie działa to sorry mogę to wrzucić gdzieś indziej :) , mam nadzieję, że teraz wywiązałem się ze swojego zadania.

A mapy cs_rio chyba nie muszę przedstawiać bo każdy ją powinien znać...
  • 0
милый дaмы я xoчy вac пролететь

#7 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 05 lutego 2008 - 08:55

mapa ma niezłe tekstury.
jest sporo murów i zakamarków co sprawia, że można się bawić w kotka i myszkę. jest b.dużo miejsc do kampienia. zwolennicy raszy będą marudzić.
układ mapy jest taki, że będą problemy ze strefami. albo trzeba by zamknąć CT na bsach, co sprawi, że mapa będzie nudna jak cpl_strike. albo dać im swobodę, co spowoduje, że będą podchodzić pod resp bandytów. znów bandyci i raszerzy będą marudzić, że nie da się grać bo im CT przeszkadza. no i nie za bardo nadaje sie na grę z awp, jest ciasno, nie ma odkrytych przestrzeni jak na kabulu.

mapa byłaby dobra do deathmatcha, na ffa również się nada. na TP to trochę inna sprawa.

cs_rio zupełnie się nie nadaje na TP...

to są mapy 4fun i choć są niezłe na TP serwer nie za bardzo się nadają.
ja jestem za wypróbowaniem każdej ciekawej mapy, ale marudy będą zrzędzić.
  • 0

#8 z0nk

z0nk

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Ską…d:z bramki numer 1

Napisano 05 lutego 2008 - 09:37

obydwie mi sie nie podobaja..
  • 0

(Minutę temu) KoNiO -- czemu mi nie dziala strona razer-a skoro mam IE 7,0 ?

Dołączona grafika

#9 mOOn_

mOOn_

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 416 postów
  • Ską…d:klikash?

Napisano 05 lutego 2008 - 10:13

Wiesz tyro mapka właśnie jest rozplanowana na korzyść obydwu drużyn, przecież chodzi o to aby ct pilnowało bs'ów a nie raszowało a tt będą mieli swobodę co do zaplanowania ataku
  • 0
милый дaмы я xoчy вac пролететь

#10 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 05 lutego 2008 - 10:40

mnie nie musisz przekonywać. problem masz z innymi.

ja nie lubię stref oraz map, na których strefy zamykają CT na bsach.

gra jest do bani jeżeli będąc CT co rundę możesz wykonać jedynie parę kroków do najbliższej skrzynki i chcąc niechcąc musisz tam kampić i czekać aż przyjdą terro. potem jak kogoś zabijesz to cię wyzywają od kampy i statsa.

zawsze uważałem, że strefy powinny jedynie zabezpieczać bezpośrednie okolice respa terro. zwłaszcza na małych mapach takich jak ta. na dużych przestrzennych może być inaczej, choć i tak strefy nie powinny ograniczać mapy więcej jak o połowę. zawsze rozgrywka ogranicza się do części dozwolonej dla CT. tak jest na każdej mapie, bez wyjątku. nikt nie wchodzi na "połowę" terro. no chyba, że ktoś zakampi tam i trzeba go zabić, ale to są wyjątki. dlatego strefy ograniczają mapę. część za strefami jest zbyteczna.
mapa de_grac ma nieźle rozplanowane bsy, ale jak napisałem, to się sprawdzi na ffa. tutaj jezeli założymy strefy i zamkniemy CT na bsach, to 3/4 mapy staje się niepotrzebne, bo cała rozgrywka rozegra się na bsach. będzie dokładnie to co na cpl_strike. (niektórzy ją lubią, ale ja uważam ja za bezsensowną mapę).

ale mój pogląd jest sprzeczny z obowiązującą doktryną, która mówi, że tylko raszujący terro zasługuje na miano dobrego gracza, a CT to są lamy i statsy i powinni stać eco na bsach i czekać aż terro ich zabije.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0