o to przykłady alternatywnych tekstur do map:
de_cbble
de_train
de_dust2 i de_dust.
sprawdziłem jak się prezentują. moim zdaniem de_cbble jest lepsze oryginalne, bo te nowe takie "cukierkowe". de_train nawet całkiem fajne. de_dust2 też jest ciekawsze niż oryginalne, bo na ich widok mnie mdli. ale nawet te podmienione tekstury nie zachęcają do dłuższej gry na tej mapie. jest tak samo nudna jak z oryginalnymi.
instalacje jest banalna, wystarczy zassać z fsbanana i wgrać do cstrike, tak jak mapy. przywrócenie oryginalnych tekstur też jest proste. wystarczy usunąć pliki .wad lub zmienić ich nazwy: "cs_dust.wad" (dust2), "cs_cbble.wad" (cbble), "cs_bdog.wad" (train).
pozostają niektóre miejsca z kawałkami oryginalnych tekstur. autor (pracownik valve) pisze, że to dlatego, że zostały te kawałki skompilowane z mapą lub są wynikiem bugów mapy. są również alternatywne tekstury do de_aztec, ale ponieważ większość tekstur tej mapy jest skompilowana z mapa to nie dają się podmienić. w związku z tym różnica po zamianie jest praktycznie niewidoczna.
Załączone pliki
Użytkownik tyro edytował ten post 18 czerwca 2007 - 02:42