ty no militia nie jest zla np wole militi niz offica italka tez dobra w sumie mozna bylo by dac:P
De_militia
Rozpoczęty przez w0rms.dll, lut 27 2009 05:36
24 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 04 marca 2009 - 09:02
#22
Napisano 06 marca 2009 - 07:44
Jestem nie. Po paru rundach zrobi sie z tego awp_militia. Kamperzy z awp na dachu, kanaly latwo obronic i po rundzie.
Zgadzam sie z nim zatem takze na nie . bo szybko sie znudzi ta mapa ... malo osob bedzie ...
Użytkownik Agusiaaa edytował ten post 06 marca 2009 - 07:46
If you are near to the dark ,
I will tell you 'bout the sun.
I will tell you 'bout the sun.
#23
Napisano 06 marca 2009 - 08:01
No to panie H@ jaka decyzja wóz czy przewóz ?
#24
Napisano 07 marca 2009 - 10:50
a wy chociaz wiecie sami co chcecie - bo tak czytajac ten temat to patrze ze chyba nie bardzo
Dodalem mozliwosc glosowania na mapę, blokując mozliwosc pisania (to co bylo do napisania jest napisane, czas glosowac)
Dodalem mozliwosc glosowania na mapę, blokując mozliwosc pisania (to co bylo do napisania jest napisane, czas glosowac)
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#25
Napisano 08 marca 2009 - 07:43
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Jeżeli nie zgadzasz się z powyższą decyzją, proszę zaraportuj ten post - moderator bądź administrator rozważy sprawę ponownie.
Pozdrawia załoga Tawerna TP
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Jeżeli nie zgadzasz się z powyższą decyzją, proszę zaraportuj ten post - moderator bądź administrator rozważy sprawę ponownie.
Pozdrawia załoga Tawerna TP