Wiesz wydech robiłem w jednej z lepszych firm tak samo dolot, teraz w weekend jade wyciac dziure w zderzaku bo powietrze pod stozek mam juz poprowadzone
![:)](http://tawerna-cs.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)
teraz musze tylko jeszcze go oddzielic od komory silnika co by nie zasysał ciepłego powietrza
![:)](http://tawerna-cs.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)
wydech tez jest gites majonez i furka znacznie szybciej jezdzi
![:)](http://tawerna-cs.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)
wczesniej zeby zmieniajac na 2 pisnela oponkami to musialem sie nameczyc i krecic ja do odcinki prawie ze a teraz przy 5000 obr/min juz sie tak dzieje
![:)](http://tawerna-cs.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Na dodatek wydech jest z jednej rurki a nie spawany co tez ma swoje plusy
Jezeli miałbym robic swapa to na 1.6 v-tec
![:)](http://tawerna-cs.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)
bo kumpel ma takiego ( seria 125 kucy i kreci sie do 7600 ) i dyma sporo mocniejszych fur, z moim wydechem i dolotem mialbym pewnie ok 140
![:)](http://tawerna-cs.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)
i to by juz przyjemnie latalo
A sls powiem ci ze myslalem nad kupnem takiej bmki
![:)](http://tawerna-cs.org/public/style_emoticons/default/smile.gif)
ale jednak Honda
![:P](http://tawerna-cs.org/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
a taka 2.8 L to mozna juz smialo boczkami pozamiatac :]
Użytkownik GloSu edytował ten post 25 marca 2009 - 12:41