Skocz do zawartości


Zdjęcie

Granica Rusha.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
30 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Granica na nuku (21 użytkowników oddało głos)

zmieniamy?

  1. tak (9 głosów [45.00%])

    Procent z głosów: 45.00%

  2. nie (11 głosów [55.00%])

    Procent z głosów: 55.00%

Głosuj

#1 bUa?

bUa?

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 390 postów
  • Ską…d:WG

Napisano 17 września 2009 - 07:56

uwazam ze powinno sie zmienic jedna z granic rusha na nuku. chodzi mi o kurnik, ct moze sobei do niego wejsc i ma praktycznie cale terro na talerzu. jak powszechnie wiadomo terro na nuku ma "przesrane" i na dodatek ktos w biega do kurnika i robi plecki tt biegnacemu na poche, troche gupio. moze by ta granice przesuac tak zeby ct nie moglo wejsc do kurnika, mysle ze nie bedzie to taka drastyczna roznica a tt bedzie mialo troszke latwiej. taka moja sugestia, jakie jest wasze zdanie?
  • 0



#2 dopiero sie ucze

dopiero sie ucze

    Szeregowy

  • Recruit
  • Pip
  • 46 postów

Napisano 17 września 2009 - 08:32

Parę serwerów coś takiego ma i myślę, że to dosyć dobre rozwiązanie :) Głównie właśnie chodzi o to co napisałeś ;] Jestem na tak
  • 0

#3 palacz

palacz

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 911 postów
  • Ską…d:Kraków

Napisano 17 września 2009 - 08:36

jak powszechnie wiadomo terro na nuku ma "przesrane"

zależy z jakim timem grasz

ktos w biega do kurnika i robi plecki tt biegnacemu na poche, troche gupio

od tego masz kolegów z drużyny... wystarczy włączyć sv_myślenie 1 wg mnie nie zmieniać nic bo dobre jest
  • 0

ws2xe1.jpg


#4 bUa?

bUa?

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 390 postów
  • Ską…d:WG

Napisano 17 września 2009 - 08:45

wiadomo ze zalezy od teamu ale jak gram w ct to raczej tam nie zagladam bo po co? tt i tak atakuje wiec nie ma potrzeby zeby robic im plecy jak oni biegna mi na twarz.

a na kolegow nie zawsze mozna liczyc i jak grasz w timie graczami ktorzy myslenie maja wylaczone to nawet hajt nic nie ugra jak mu beda plecy robic. a to miejce powinno byc raczej bezpieczne bo tamtedy przeprowadza sie 2 z 3 mozliwych atakow na nuku. (pocha, gorny, dwor).

Użytkownik bUa? edytował ten post 17 września 2009 - 08:47

  • 0



#5 Marurban

Marurban

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 124 postów

Napisano 17 września 2009 - 08:49

Jest wiele miejsc w ktorych przydalo by sie zmodyfikowac granice. A to ktore podaje bua w pierwszej kolejnosci. Jak sam mowi, nawet najlepszy sam nic nie zrobi.
  • 0

#6 mJm

mJm

    Porucznik

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 863 postów
  • Ską…d:Kielce

Napisano 17 września 2009 - 08:56

gra może się stać o wiele bardziej wyrównana. Dobry pomysł z tą zmianą granicy. Pbl ma po części rację, ale to jest serwer publiczny i nie zawsze gracze ogarniają i dlatego lepiej byłoby aby CT do kurnika od razu wejść nie mogło...
  • 0
jazda, jazda, jazda, jazda!!...

Dołączona grafika

#7 ScaR

ScaR

    Troll

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 622 postów
  • Ską…d:Poznań

Napisano 17 września 2009 - 08:59

Kiedyś tam o tym mówiłem i nic :P W każdym razie dobrze, że sprawa powróciła. Akurat te plecy są strasznie wkurzające, masz racje publok, że wystarczy pomyśleć czy tam grać z normalnymi ludzmi, ale na ffa ciężko o takie coś i prawie nigdy nikt kurnika nie kryje.
Ogólnie po to są chyba strefy żeby ct nie raszowało i nie biło t po plecach, więc albo niech strefy będą takie że faktycznie chronią terro, albo wyłączmy je w ogóle(wg. mnie lepsza opcja). Bo taka połowiczna robota to do d*py ;) Odnośnie tego co napisałeś publok to na ffa nie będzie tak jak na cw\mixie i nie będzie normalnego krycia, dlatego są strefy no nie ?
  • 0
Kto się c*pą urodził mężczyzną nie umrze

Dołączona grafika

Nowy H@ Tawerny :D
Dołączona grafika

#8 bUa?

bUa?

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 390 postów
  • Ską…d:WG

Napisano 17 września 2009 - 09:06

nie nie, scar wylaczenie granic to byla by porazka totalna juz, jak widze serwer bez granic to nawet 5 min na nim ugrac nie moge bo non stop plecy typy robia. :) poprawi sie ta granice i bedzie malinowo :>
  • 0



#9 palacz

palacz

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 911 postów
  • Ską…d:Kraków

Napisano 17 września 2009 - 09:14

Opiszcie ładnie i dokładnie jak granice maja być zmienione bo z takiej dyskusji nic nie wyniknie i nikt ich nie zmieni. Kiedyś ktoś wspominał o d2 i granicy na gali tak żeby ct nie skracało...
  • 0

ws2xe1.jpg


#10 bUa?

bUa?

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 390 postów
  • Ską…d:WG

Napisano 17 września 2009 - 09:17

no co tu dokladniej opisywac? chyba kazdy wie ocb. trzeba postawic granice na wejscie do kurnika od bs'a (innego wejscia nie ma). nei znam nikogo kto by nie wiedzial, o ktore wejscie chodzi.
  • 0



#11 mJm

mJm

    Porucznik

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 863 postów
  • Ską…d:Kielce

Napisano 17 września 2009 - 09:20

oczywiście trzeba by dać na drzwi i okienko także. Ale to samo co na dd2 galę i na inferno dywany też skrócić. Bardziej by to ograniczyło możliwości CT, ale urozmaiciło by grę. To tylko takie moje pierdoły :P
  • 0
jazda, jazda, jazda, jazda!!...

Dołączona grafika

#12 dopiero sie ucze

dopiero sie ucze

    Szeregowy

  • Recruit
  • Pip
  • 46 postów

Napisano 17 września 2009 - 09:35

Ja bym jeszcze dał na pochylni, żeby ct na radio nie mogło wbić i skrócić :]
  • 0

#13 bUa?

bUa?

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 390 postów
  • Ską…d:WG

Napisano 17 września 2009 - 09:37

Ja bym jeszcze dał na pochylni, żeby ct na radio nie mogło wbić i skrócić :]


przeciez nie wbija...
  • 0



#14 dopiero sie ucze

dopiero sie ucze

    Szeregowy

  • Recruit
  • Pip
  • 46 postów

Napisano 17 września 2009 - 09:44

Chodziło mi o ten korytarz od strony ct, ten którym się właśnie do radia dobiega.
  • 0

#15 krejzi

krejzi

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 674 postów

Napisano 17 września 2009 - 10:13

no tak jak mowilem na szoucie przywalic wam granice raszu na pol bsa gornego i na wejsciu na poche i wszyscy beda hepi.
  • 0

Dołączona grafika


#16 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 17 września 2009 - 10:18

trzeba jeszcze zmienic zeby przez strefe naboje nie przelatywaly a granaty sie odbijaly bo inaczej wbic nie idzie;]
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#17 dopiero sie ucze

dopiero sie ucze

    Szeregowy

  • Recruit
  • Pip
  • 46 postów

Napisano 17 września 2009 - 10:19

I to jest odpowiedź poważnej osoby :]
  • 0

#18 krejzi

krejzi

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 674 postów

Napisano 17 września 2009 - 10:30

tak powinny wygladac granice raszu dla was.

Załączone pliki


  • 0

Dołączona grafika


#19 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 17 września 2009 - 11:10

I to jest odpowiedź poważnej osoby :]


Z doswiadczenia wiem ze takie przesuwanie granic raszu do niczego nie prowadzi. Krzyk jest w terro, potem jest w CT.

Moj post byl ironią odnosnie tego, ze ludzie grający w terro najlepiej tak ustawiliby strefy raszu, aby nie bylo trzeba myslec tylko napieprzac na slepo heja do przodu.
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#20 bUa?

bUa?

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 390 postów
  • Ską…d:WG

Napisano 18 września 2009 - 06:58

no to grajcie sobie jak tak sobie chcecie... temat do zamkniecia. owi czemu jeszcze tego nei zrobiles?

Użytkownik bUa? edytował ten post 18 września 2009 - 06:58

  • 0






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0