Napisano 29 października 2009 - 05:16
Prędkości statków zależą od ustawień w modzie Discovery. Część rzeczy związanych z prędkością statku jest zapisana w jego projekcie, a część zależy od silnika gry.
W obu przypadkach nie mamy na to wpływu. Licencja moda pozwala na stawianie własnych serwerów, ale ogranicza modyfikacje plików źródłowych. Nawet gdybym to zrobił, to jest tego duuużo i mogłoby się okazać, ze po zmianach coś nie działa, a w najlepszym wypadku szlag trafi zbalansowanie gry.
Są trzy rodzaje prędkości
1. prędkośc normalna. w zasadzie jednakowa dla każdego statku i wynosi 80K. wiem że można to indywidualnie zmienić dla każdego statku, ale trzba grzebać w każdym statku.
2. dopalacz - thruster. wtedy gdy naciśniemy TAB. jest to najwazniejsza prędkość, ponieważ większośc walk odbywa się na dopalaczu, oraz uciec można tylko na dopalaczu. Prędkość dopalacza dla małych statków wynosi 200K, jest chyba kilka średnich jednostek, których prędkośc wynosi 160K, dla dużych transportowców to jest 130K, a pancerniki nie mają dopalacza wogóle.
chodzi o to, ze mały statek zawsze dogoni duży transportowy, a ucieknie wielkiemu wojennemu. statek handlowy nie ucieknie piratom. to jest zamierzone.
3. cruise - prędkość podróżna, jest jednakowa dla wszystkich i wynosi 350K. Możemy ją zmienić, ale z efektem dla wszystkich. O tym decyduje silnik gry i kiszka.
jest projekt, który zmienia dll gry i pozwala na indywidualne ustawienia tej prędkości dla statków, ale trzeba to zmienić dla każdego statku osobno. nie wiem czy twórcy moda to zrobią. to jest świeża sprawa.
tak. to wygląda.