Skocz do zawartości


Zdjęcie

Predkosc Latania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marurban

Marurban

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 124 postów

Napisano 29 października 2009 - 04:47

Witam,
skladam propozycje do rozpatrzenia, mianowicie zwiekszenie predkosci latania. Ale nie dla kazdego statku. Wydaje mi sie ze w tego typu grach jedna z cech na ktora zwracamy przy kupnie nowego sprzetu jest szybkosc poruszania sie.
Nie wiem jak dziala system predkosci w FL. Czy jest on zalezny od statku czy od max wartosci ustawionej na serv. Znaczy to ze max predkosc jest to wiem ale czy nasz lepszy statek tez ma wplyw ze mozemy szybciej leciec.

Na wiki sa jakies predkosci ale nie wiem czy to nie dla picu.

Użytkownik Marurban edytował ten post 29 października 2009 - 04:49

  • 0

#2 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 29 października 2009 - 05:16

Prędkości statków zależą od ustawień w modzie Discovery. Część rzeczy związanych z prędkością statku jest zapisana w jego projekcie, a część zależy od silnika gry.
W obu przypadkach nie mamy na to wpływu. Licencja moda pozwala na stawianie własnych serwerów, ale ogranicza modyfikacje plików źródłowych. Nawet gdybym to zrobił, to jest tego duuużo i mogłoby się okazać, ze po zmianach coś nie działa, a w najlepszym wypadku szlag trafi zbalansowanie gry.


Są trzy rodzaje prędkości

1. prędkośc normalna. w zasadzie jednakowa dla każdego statku i wynosi 80K. wiem że można to indywidualnie zmienić dla każdego statku, ale trzba grzebać w każdym statku.

2. dopalacz - thruster. wtedy gdy naciśniemy TAB. jest to najwazniejsza prędkość, ponieważ większośc walk odbywa się na dopalaczu, oraz uciec można tylko na dopalaczu. Prędkość dopalacza dla małych statków wynosi 200K, jest chyba kilka średnich jednostek, których prędkośc wynosi 160K, dla dużych transportowców to jest 130K, a pancerniki nie mają dopalacza wogóle.
chodzi o to, ze mały statek zawsze dogoni duży transportowy, a ucieknie wielkiemu wojennemu. statek handlowy nie ucieknie piratom. to jest zamierzone.


3. cruise - prędkość podróżna, jest jednakowa dla wszystkich i wynosi 350K. Możemy ją zmienić, ale z efektem dla wszystkich. O tym decyduje silnik gry i kiszka.
jest projekt, który zmienia dll gry i pozwala na indywidualne ustawienia tej prędkości dla statków, ale trzeba to zmienić dla każdego statku osobno. nie wiem czy twórcy moda to zrobią. to jest świeża sprawa.

tak. to wygląda.
  • 0

#3 Marurban

Marurban

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 124 postów

Napisano 29 października 2009 - 05:30

Wlasnie sobie to teraz uswiadomilem. Ze predkosc jest max 350 dla wszystkich, a to czy tyle nam statek wyciagnie czy nie zalezy do czego jest przeznaczony.
  • 0

#4 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 29 października 2009 - 06:02

prędkość cruise jest jednakowa dla wszystkich statków. to coś jak max prędkość fizycznie niemożliwa do przekroczenia. jedynie tradelane i jump gate pozwalają na wyższe prędkości.

trzeba pamiętać, że istnieją rakiety anty-cruise, które potrafią wyłaczyć każdy napęd cruise, więc raczej nie da rady uciec. dodatkowo, wg. regulaminu użycie cruise podczas walki oznacza przegraną. więc cruise jest przydatny tylko do podróży.
cały system ekonomiczny - szybkośc zarabiania i opłacalność tras handlowych jest w Discovery zbalansowana dla prędkości cruise = 350.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0