Moim zdaniem plugin powinien być włączony, z ustawieniem - od 0.01 do 0.03
Użytkownik z0nk edytował ten post 13 października 2007 - 07:38
Napisano 13 października 2007 - 06:31
Napisano 13 października 2007 - 07:05
Napisano 13 października 2007 - 07:06
Napisano 13 października 2007 - 07:19
Użytkownik z0nk edytował ten post 13 października 2007 - 07:39
Napisano 13 października 2007 - 07:19
Napisano 13 października 2007 - 09:25
Użytkownik SWIREQ edytował ten post 13 października 2007 - 10:14
Napisano 13 października 2007 - 09:26
Użytkownik KsR edytował ten post 13 października 2007 - 09:29
Napisano 13 października 2007 - 09:28
Napisano 13 października 2007 - 10:48
Użytkownik tyro edytował ten post 13 października 2007 - 11:21
Napisano 13 października 2007 - 11:13
(...) jak się dowiedziałem, że jest cos takiego jak config, który mozna zmieniac, sprawdziłem jakie sa ustawienia zalecane w esl i tak to poustawiałem. nawet mi do głowy nie przyszło, żeby zmieniać jakieś interpy czy cokolwiek. (...)
Napisano 13 października 2007 - 11:31
5.4.1. Ustawienia Gracza [cs] Następujące wartości muszą być zastosowane w configu gracza: # cl_lc 1 # cl_lw 1 # cl_pitchspeed 225 # cl_showevents 0 # cl_movespeedkey 0.52 # cl_pmanstats 0 # gl_picmip 0 # gl_monolights 0 # gl_polyoffset 0.1(Nvidia) / 4(ATI) # gl_max_size wyższe niż 128 # fastsprites 0 # lightgamma 2.5 # texgamma 2.0 # s_show 0 # s_a3d 0 # r_speeds 0 # cl_updaterate > 50 # cl_cmdrate > 50 # rate > 12000 # ex_interp 0.05 - 0.01 Wszystkie inne wartości komend mogą być zmieniane, jeśli nie prowadzą w rezultacie do oszukiwania. Zmiana opcji grafiki lub tekstur, które powodują oszukiwanie w trakcie gry jest surowo zabronione i będzie karana. (sprawdź 2.2.2.5. Zmiany konfiguracji – sterowniki kart graficznych i podobne narzędzia). Przykład: Nie wolno zmieniać wartości gl_picmip w configu. 5.4.2. Ustawienia gracza - 32bity [cs] Używanie grafiki - najlepszej jakości - najwyższej (32 bity) jest konieczne. Wartość ta nie może być zmieniana. Zmiana tego ustawienia (dla przykładu ustawienie 16 bitów) będzie surowo karana. Jeżeli w drużynie, która otrzymała punkty dodatnie za spotkanie wykryto ustawienia 16 bitów - mecz zostaje skasowany. 2.2.2.1. Nielegalne Skrypty [cs] Poniższe skrypty są nielegalne i zabronione: Skrypt BunnyHop Skrypt obrotu (Turn scripts) [o 180° itp] Skrypt dzięki któremu nie widać modelu broni Skrypt/bind +duck na scrollu. Skrypty wykorzystujące -mlook Skrypty Stop-Shot [skrypty Use lub Awp] Skrypty centrujące ekran Skrypty niwelujące rozrzut broni (No-Recoil) Skrypty Burstfire
Napisano 14 października 2007 - 08:50
Napisano 14 października 2007 - 08:56
Napisano 14 października 2007 - 09:23
Użytkownik rahH edytował ten post 14 października 2007 - 09:36
Napisano 14 października 2007 - 09:31
Napisano 14 października 2007 - 05:44
Użytkownik tyro edytował ten post 14 października 2007 - 05:47