Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem ze steam


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 sk z3ro

sk z3ro

    Porucznik

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 042 postów
  • Skype:patrykgs
  • Ską…d:Stawiski

Napisano 03 sierpnia 2010 - 12:17

Haj. Kolega ma problem ze steamem. Mianowicie zmienił haslo i nie pamieta na jakie:P  Przed tym autoryzował e-mail (chyba tak to sie mowi) i jak chce teraz przypomniec haslo przychodzi mu email o takiej tresci:

Dear Steam user (account name: *******),

This is an automated message generated by Steam account administration to help you reset your Steam password.

Please enter the following code into the 'Verification Code' field of the 'Forgotten Password' dialog. (Enter the code exactly as written. You can use copy/paste operations to enter the code):

   ********

Please also enter the *answer* to the following question into the 'Secret Answer' field of the same dialog:

What did customer support last reset your passphrase to?

IMPORTANT: Please do not reply to this message to attempt to reset your password -- that won't work. You must enter the above information into the Steam application.

Signed,

The Steam Support Team
To submit a question, please visit the online helpdesk at the following address: https://support.steampowered.com/





Nie ma zdjecia klucza bo steam byl kupywany na allegro. Mam nadzieje ze cos wymyslicie:D


  • 0
"Nie chcem ale muszem" - Lech Wałęsa

#2 Juri

Juri

    Porucznik

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 706 postów

Napisano 03 sierpnia 2010 - 12:25

A gdzie tutaj jest coś o zdjęciu klucza ? Niech zrobi to co pisze w mailu :P

Użytkownik Juri edytował ten post 03 sierpnia 2010 - 12:26

  • 0

asdasdas


#3 sk z3ro

sk z3ro

    Porucznik

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 042 postów
  • Skype:patrykgs
  • Ską…d:Stawiski

Napisano 03 sierpnia 2010 - 12:39

To tak na wszelki wypadek zeby ktos zaraz z pomyslem nie wyskoczyl zeby fote klucza do valve wysylac:P  No wlasnie zrobi to co w mailu :D Ale o co chodzi w tym pytaniu i ogolnie w mailu. Maj inglisz is not gut:D
  • 0
"Nie chcem ale muszem" - Lech Wałęsa

#4 Jac3k

Jac3k

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 24 postów

Napisano 03 sierpnia 2010 - 12:39

Musi odpowiedzieć na pytanie z maila albo skorzystać z programu do odzyskania hasła,http://aluigi.altervista.org/pwdrec/steampwd.zip (jeśli kasował clientregistry blob lub miał zaznaczone żeby nie pamiętało informacji o koncie na komputerze program nie pomoże) ewentualnie niech sobie przypomni.


PS.Autoryzacja maila nie ma nic do przypomnienia hasła,to tylko utrudnia kradzież konta(przy zmianie maila musisz kliknąć w link na zweryfikowanym już mailu)

Edit :
W mailu podano mu nazwę konta,musi odpowiedzieć na pytanie "What did customer support last reset your passphrase to?" tak jak miał w przypomnieniu hasła oraz jako kod weryfikacyjny wprowadzić kod co dostał na maila i sprawdzić czy mu się udało

Użytkownik Jac3k edytował ten post 03 sierpnia 2010 - 12:42

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0