Mapy! Co dodać co wyrzucić?
#41
Napisano 04 kwietnia 2011 - 06:31
asdasdas
#42
Napisano 18 lipca 2011 - 10:47
Chciałbym aby na serwerze pojawiła się nowa mapa , która jest od nie dawna w lidze 5on5 esl . Mapa jest praktycznie taka sama jak de_cbble tylko posiada więcej przejść itp.
Mianowicie chodzi o mape de_forge . Chce żeby wypowiedzili sie na ten temat admini i gracze Tawerny
Załączone pliki
Użytkownik direct edytował ten post 18 lipca 2011 - 10:49
#43
Napisano 18 lipca 2011 - 10:56
Witam.
Chciałbym aby na serwerze pojawiła się nowa mapa , która jest od nie dawna w lidze 5on5 esl . Mapa jest praktycznie taka sama jak de_cbble tylko posiada więcej przejść itp.
Mianowicie chodzi o mape de_forge . Chce żeby wypowiedzili sie na ten temat admini i gracze Tawerny
Niestety nie przejdzie tak samo jak hell, ciężko o graczy na serwerze jak jest cpl_mili czy choćby to cbble nie wspominając o genialnym prodigy a co dopiero na mapie której nikt nie zna .
Wiele osób w tym np. ja chętnie bym pograł na czymś nowym no ale znamy realia i naszych "klientów" wiec raczej będzie problem
Użytkownik maRRo edytował ten post 18 lipca 2011 - 10:56
#44
Napisano 13 sierpnia 2011 - 09:43
(\__/)
(^.^)
(>.. <)
#45
Napisano 13 sierpnia 2011 - 10:06
#46
Napisano 13 sierpnia 2011 - 11:27
#47
Napisano 14 sierpnia 2011 - 12:39
Nowy H@ Tawerny
#49
Napisano 14 sierpnia 2011 - 12:56
#50
Napisano 14 sierpnia 2011 - 01:41
typu
prodigy
aztec
d2
millti
njuk
italy
inferno
vertigo
train
a nie gramy jakiś syf a po nim jest de_szato jeszcze wiekszy syf po którym wychodzi 3/4 serwa
#51
Napisano 14 sierpnia 2011 - 01:42
Ludzie graja nie ktore mapy tylko dlatego ze to Tawerna i to w oczekiwaniu na next'a.
Racja :>.
#52
Napisano 15 sierpnia 2011 - 04:28
1 shit typu aztec,vertigo,piranesi
1 standard(tutaj macie teraaz 7 map dd2,nuke,train,inferno,tuscan,mirage,forge)
I tak rozdzielone po prostu 1 mapa taka potem 1 mapa taka itd i ludzie by grali ciągle, a nie raz jest dużo osób, raz mało ;x
Tak wogóle mirage i froge jest dodany na srv ?
Użytkownik Juri edytował ten post 15 sierpnia 2011 - 04:28
asdasdas
#53
Napisano 15 sierpnia 2011 - 04:43
#54
Napisano 15 sierpnia 2011 - 04:48
#55
Napisano 15 sierpnia 2011 - 06:02
asdasdas
#56
Napisano 16 sierpnia 2011 - 01:22
nie wiem jak ty bodziu ale ja lubię czasami przenieść się w inny świat jak dd2,nuke,inf,czy train. Jestem za tym żeby nie standardy pozmieniać chodź w części lub na okres próbny
Użytkownik luc3k edytował ten post 16 sierpnia 2011 - 01:26
#57
Napisano 16 sierpnia 2011 - 02:16
A sorry po prostu myslalem, ze wybieramy jakas losowa mape zeby znalazla sie w mc i zeby na kolejnej mapie serv stal pusty. Moja wina
Użytkownik Fajura edytował ten post 16 sierpnia 2011 - 02:17
#58
Napisano 16 sierpnia 2011 - 02:30
btw kiedys na de ruska tawerna bila rekordy frekwencji, trudniej bylo serwer rozbujac jak ostatniego dma.
#59
Napisano 13 grudnia 2011 - 11:29
Ależ bardzo prosze, domagasz się odpowiedzi, to będziesz ją miał.Ja nie wiem, chcecie zeby nawet TP stalo puste i stracilo graczy ? Waszym zdaniem mapy jak italy, MISTRZOWSKIE as_orlig, de_hell, de_ruska czy inne badziewia pomagaja serwerowi? Uszczesliwiaja chociaz 10% graczy spoza forum ? Czekam na kolejne blyskotliwe odpowiedzi o 4 standardach - bo nikt nie chce grac tylko 4 map, ale dodawanie trzeba sobie powiedziec szczerze GÓWIEN na sile jest porazka. Jest clan mill, tuscan, cbble, piranesi, chateau, vertigo, aztec, prodigy, moze jeszcze kabul. Ludzie graja nie ktore mapy tylko dlatego ze to Tawerna i to w oczekiwaniu na next'a.
Piranesi, Chateau i Aztec to nie są mapy typu "TP", zwłaszcza te dwie pierwsze, z prostej przyczyny - to pojedyńczy gracze wygrywają tam rundy, drużyna jako kolektyw ma niewiele do gadania.
Oilring jest jak najbardziej teamplay'owy - ja nie wyobrażam sobie sytuacji, aby VIP mógł się gdziekolwiek przebić samodzielnie. Zwłaszcza wykorzystywanie licznych błędów mapy - gdy FASZYŚCI nie patrzą - wymaga kordynacji i na mapie daje duzą przewagę.
Hell jest żenująca, mimo że wygrała ten swój konkurs. Jeszcze bardziej wąska i bardziej nudna od oryginalnego Inferno. Inferno na publiczym serwerze ssie, zwłaszcza gdy gra się z kamperami w CT. Russka na nieskoordynowanym, publicznym serwerze to chaos i znów zasługi pojedynczych graczy, niczym na Chateau na przykład. A więc po części się zgadzam.
Osobiście polecałbym de_foption, to jest mistrzostwo świata:czysty hardcore, oldschool (była oficialna w poprzednich wersjach CS-a) i klasyka. Tyle tylko, że trzeba mieć jaja, by na takich mapach grać. A pytanie, jakie musimy sobie zadać to to, czy potrzeba więcej "jakichkolwiek" graczy, w tym i głupków, których przyciągnie dust i inferno, czy powstawić na jakość tychże graczy i otaczać się może inteligentniejszymi ludźmi w przyszłości.
#60
Napisano 13 grudnia 2011 - 09:06
Na samą jakość też nie można stawiać, bo serwer wiosny nie dotrwa.
Mapke tą co podałeś, myślę, że jak najbardziej ale pogramy raczej na wieczorku map niestandardowych, nie wiem czy ma jakiekolwiek szanse na tp, zobaczymy jak się będzie grało