Minecraft 1.8
#1
Napisano 04 września 2011 - 09:39
Według niepotwierdzonych informacji ma się ona ukazać 8 września.
W porównaniu do poprzednich update'ow 1,6 i 1,7 ta wersja wnosi mnóstwo nowości.
Najważniejszą zmianą w stosunku do obecnej wersji jest sposób generacji krajobrazu.
Zmiana ta powoduje, że nasz świat i nasze budowle, przestaną prawdopodobnie istnieć w wersji 1.8
Link do tematu z opisem zmian.
http://www.minecraft...ost__p__7689921
Jestem zbyt leniwy i szkoda mi czasu na tłumaczenie. Większość sobie poradzi a reszta niech obejrzy filmiki
Dla mnie najważniejsza jest informacja o zmianie świata. Man nadzieję, że uda się przenieść najważniejsze budowle przy pomocy jakiegoś edytora.
#2
Napisano 04 września 2011 - 10:19
Do tego wspomniał cos o food barze i o punktach doświadczenia, które zdobywamy po zabiciu roznych mobków.
#3
Napisano 04 września 2011 - 11:48
chodzi o to, że najpierw ukaże się gra w wersji 1.8, ale platforma Craftbukkit (coś jak AMXX w cs) w nowej wersji zapewne dopiero tydzień lub dwa później, a wszystkie pluginy: rangi, cuboidy, zabezpieczenia, teleporty - wszystko czego nie ma w podstawowej grze a jest u nas, ukażą się jakieś 2-4 tygodnie później,
Pytanie dotyczy sposobu przejścia na nową wersję. Czy przestawiamy serwer od razu nie czekając na Craftbukkit i pluginy, czy gramy na starej wersji dopóki podstawowe plugi nie pojawią się.
W pierwszym przypadku nie będzie rang i zabezpieczeń, sklepu, teleportów i wszystkich innych rzeczy. Dodając do tego nowy świat - który bez pluginów będzie pusty, bo nie będę mógł bez nich nic przenieść, w zasadzie zaczniemy od zera.
Wybierajcie.
#4
Napisano 04 września 2011 - 11:52
#5
Napisano 04 września 2011 - 03:16
Garrus Vakarian
#6
Napisano 04 września 2011 - 04:22
Jestem za, choćby nawet teraz miała zmiana być ;] trza przetestować nowości!
#7
Napisano 04 września 2011 - 04:34
wiec tak. trzeba będzie zbudować wszystko od początku.
część rzeczy uda się poprzenosić.
#8
Napisano 04 września 2011 - 06:24
#9
Napisano 04 września 2011 - 07:41
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#10
Napisano 06 września 2011 - 03:10
#11
Napisano 06 września 2011 - 04:47
#12
Napisano 06 września 2011 - 06:40
Dochodzi możliwość długich skoków (z opcją "szybki bieg"), fajnie wyglądają te kaniony, dochodzą rzeczy - będzie co robić
#13
Napisano 06 września 2011 - 06:45
#14
Napisano 06 września 2011 - 09:21
https://twitter.com/...115064270004224
Ps. Kajotos
Po ukazaniu się 1.8, najpierw uruchomię serwer testowy i sprawdzę jak się sprawy mają z naszym światem.
Potem poinformuję was o procedurze 'przejścia'
w każdym przypadku proponuję zinwentaryzować swoje ruchomości i spieniężyć co się da, tzn sprzedać co się da.
z góry zapowiadam, że nie będę przenosił/odtwarzał waszych itemów zgromadzonych w skrzyniach. natomiast odtworzę stany kont jak tylko będzie to możliwe w kredytach lub złocie.
jeżeli chodzi o budowle, to każdy będzie miał prawo do "odzyskania" ciekawych budowli, które uznam za wartościowe dla 'krajobrazu' serwera, pod warunkiem, że będzie można je przenieść. np. wiatrak Julii owszem (jest zbudowany na powierzchni nie połaczony z niczym innym), ale zamek skrala czy pikusa, nie (ponieważ nie da się ich wyodrębnić z góry na której są zbudowane)
kształt / lokalizację nowego miasta/miast ustalę po 'obejrzeniu' nowego świata
#15
Napisano 07 września 2011 - 07:04
najnowszą przypuszczalną datą wydania 1.8 jest poniedziałek 12.09
https://twitter.com/...488841302552576
z tej wypowiedzi wynika, że zwłoka jest najprawdopodobniej czasem na przygotowanie platformy CraftBukkit, co jest dobrą wiadomością dla nas.
http://twitter.com/#...685165054562306
definitywnie pracują wspólnie nad 1.8. z czego wynika, że 1.8 ukaże sie dopiero gdy będzie gotowe craftbukkit.
#16
Napisano 12 września 2011 - 06:19
wersja 1.8 pre-release "wyciekła" do netu. ja jestem przekonany, że "wyciek" nie był przypadkowy. moim zdaniem Mojang potrzebował szerszych testów, a nikt lepiej nie przetestuje gry jak milion graczy.
jest to tylko minecraft.jar, bez nowych tekstur. czyli to taki mix gry 1.73 na silniku 1.8
niestety wersja ma maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasę błędów.
serwer -czyściutki, niemodowany, z czyściutką mapą- który wczoraj postawiliśmy na starym IP ze skralem, wywalał się średnio co pięć minut.
pomijając to jest miodnie.
czekamy na oficjalną wersję, mam nadzieję że stabilną
#17
Napisano 12 września 2011 - 08:25
#18
Napisano 12 września 2011 - 12:10
Sprawdziłem już tonę różnych Seedów. Myślę, że znalazłem odpowiedni.
Pieniądze zostaną przeniesione jak będą pluginy. Zrobię to ręcznie na żądanie. Również wtedy będzie możliwość przeniesienia niektórych budowli. Teraz mogę przenieść budowle w trybie Offline przy pomocy MCEdit. Zrobię to narazie z budynkami "publicznymi" : świątynia, agora, arena, labirynt, piramida, i takie tam, Będą one stały na pustyni, podobnie jak dotychczas, bo może tego teraz nie widac ale tam była pustynia.
#19
Napisano 12 września 2011 - 01:38