Potwory w grze zostały nieco zmodyfikowane. Efekty, których doświadczaliście są tylko częścią, większego planu. Chcę, aby Pandora była swego rodzaju -WYZWANIEM-, a samotne przemieszczanie się po niej, zwłaszcza nocą, niebezpieczne, śmiertelnie niebezpieczne.
- - każdy mob może mieć jedną z 5 umiejętności: mdłości, zatrucie, głód, ślepota (skrócenie pola widzenia), spowolnienie. zmniejszyłem czas efektu "porażenia" do 10s i szansę do 20%.
- - mobów jest mniej niż w normalnej grze
- - mają zwiększoną wytrzymałość.
- - potwory dropią 5x więcej exp,
- - za zabicie potwora jest kasa, średnio 250$,
- - można tez zmienić itemy które dropią (nie zmieniałem)
Wszystkie te efekty można oczywiście modyfikować. Proszę zatem o komentarze.
pomysły, które nie mogą być narazie zrealizowane:- bezpieczne przystanie - forty klanów, nie tylko schrony dla członków, ale również sklepy z żarciem i ekwipunkiem - realizacja zależy od graczy
- ogniska dla podróżnych, których zastanie noc na pustkowiu, odstraszanie mobów i leczenie ran - szczątki starych pluginów, które trzeba by przepisać i skompilować
- zimno w biomie zimowym, zadające obrażenia - testy plugina
- palące słońce na pustyni - brak plugina, poszukiwany developer
- strefy niebezpieczne, swego rodzaju anomalie, zadające obrażenia, teleportujące w nieznane miejsca, - brak plugina
- losowo umieszczane znajdźki na mapie, pewne idee krążą na bukit.org, może zostaną zrealizowane - możliwość rozmieszczania ich przez adminów i organizowania eventów.