Skocz do zawartości


Zdjęcie

Campfire

plugin campfire ogniska shatan minecraft

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ShataN

ShataN

    Kapitan

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 334 postów
  • Skype:mr__diablo
  • Ską…d:Białystok

Napisano 20 marca 2012 - 10:13

Campfire v 0.3


Założenia

Gracz, który wybuduję i zapali ognisko uaktywni specjalną aurę, która:

  • usuwa wszystkie stwory oraz blokuje możliwość ich odradzania się w promieniu 16 bloków od ogniska
  • leczy wszystkich graczy zgromadzonych przy ognisku w promieniu 8 bloków
Wymagania
Wybudowanie przez gracza struktury ogniska takiej jak na screenie (4 bloki Stone Slab, pośrodku skrzynia oraz na nich blok desek), następnie ową strukturę podpalamy przez co uaktywniamy aurę.

Możliwe jest również dodanie zapasowego drewna do ogniska w skrzyni. Ograniczone jest to jednak tylko do 1 slotu (prawy górny), co daje nam maksymalnie 64 bloki (około 20 minut palenia się ogniska).
Załączony plik  2012-04-05_01.43.32.png   95,89 KB   28 Ilość pobrań
Całość wygląda w taki oto sposób:
Załączony plik  2012-04-05_02.14.47.png   156 KB   27 Ilość pobrań


Ograniczenia
Gracz może posiadać tylko jedno aktywne ognisko w tym samym czasie.
Ogniska nie mogą się na siebie nakładać.


Do zrobienia
Spoiler


Wszelkie błędy proszę zgłaszać w tym temacie.

Załączone pliki


Użytkownik ShataN edytował ten post 06 kwietnia 2012 - 05:15

  • 0

#2 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 06 kwietnia 2012 - 12:30

ok. w końcu uruchomiłem.

Uwagi:

- można tylko wood, powinno być również log,
- cała skrzynka powinna być dostępna, nie tylko jeden slot
- komunikaty i parametry wyciągnięte do pliku konfiguracyjnego
- permisje do używania ogniska i do 'nieskończonego palenia się'
- ognisko nie działa prawidłowo przy zabezpieczeniach przeciwpożarowych jakie są na serwerze - nigdy nie gaśnie
- chyba korzysta z event'ów wysokiej częstotliwości -PlayerMoveEvent- , co nie jest dobre dla obciążenia serwera
- nie wiem, czy ma sprawdzanie lokalizacji multiworld przy sprawdzaniu dystansu, jeśli nie to będzie generować błędy na serwerze.
- ognisko pali się nawet po wylogowaniu gracza, nie powinno, bo wtedy będziemy mieli nieskończoną ilość ognisk.

na PW przesłałem moją wersję ze żródłami w środku, może to jakoś pomoże.
  • 0

#3 Furai

Furai

    Porucznik

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 872 postów
  • Ską…d:"skomputera"

Napisano 06 kwietnia 2012 - 05:11

Dobry jesteś Tyro. Pasuje Ci ten Zgred, nie ma co. Nawet jednego dziękuję za poświęcony czas Shatana nad tym pluginem - tylko lista błędów. :(
  • 0
"My senses are so powerful that I can hear the blood pumped through your veins."

#4 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 06 kwietnia 2012 - 06:08

  • przecież chciał błędy, a plugin je ma
  • podziękowałbym ładnie, gdyby robił to dla mnie
  • dla twórcy plugina, moda, mapy, czy innej takiej rzeczy, podziękowaniem jest umieszczenie tego na serwerze

nie powiedziałem, że plugin jest 'z dupy' jak to tutaj jest w zwyczaju, dałem tylko wskazówki co trzeba poprawić, żeby nadawał się do użycia.
poza tym wystarczająco nadziękowałem się różnym obcym ludziom za rzeczy, które były dla tej społeczności, nie usłyszawszy od niej słowa wdzięczności, żeby jeszcze dziękować jej członkom za wkład jaki tu wnoszą.
  • 0

#5 ShataN

ShataN

    Kapitan

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 334 postów
  • Skype:mr__diablo
  • Ską…d:Białystok

Napisano 06 kwietnia 2012 - 06:17

Ograniczenia zapasu ogniska na jeden slot w skrzyni było celowe.
A nieskończonej ilości ognisk nie będzie, bo jest ograniczenie jednego ogniska na gracza - co prawda opcje wyłączenia ogniska po wylogowaniu mogę zrobić, ale to już jest do dodania później. Na razie wszystko zostaje tak jak jest - ewentualnie zrobię malutkie poprawki typu tą z wood i log.
Cała reszta będzie zrobiona jak plugin doczeka się swojej nowej wersji :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0