Skocz do zawartości


Zdjęcie

JabberSuite - mody serwera


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 18 kwietnia 2012 - 12:34

Pokrótce przedstawię kilka pluginów, które wykombinowałem ostatnio.

Są one przeznaczone wyłącznie dla serwera GamingCrew Minecraft, nie przewiduję ich upublicznienia czy udostępnienia komukolwiek.

Przedstawiam je tutaj, ponieważ niektóre zawierają funkcje, które mogą być wykorzystywane przez graczy, trzeba więc ich o tym poinformować. Pluginy są zainstalowane na serwerze, niektóre są w fazie testów, ale inne są aktywne i ich działanie odczuwają wszyscy.

Napisałem je z dwóch powodów: aby dodać na serwer pewne funkcje, które chciałem na serwerze, a których nie oferują żadne dostępne mody oraz, aby wyeliminować skomplikowane pluginy, oferujące mnóstwo funkcji, z których wykorzystujemy jedną albo dwie.

Nie mam wiedzy na temat javy, ale im bardziej studiowałem pisanie pluginów, tym bardziej dochodziłem do przekonania, że tworzenie pluginów na serwer jest raczej "składaniem klocków" API serwera Bukkit, a nie prawdziwym programowaniem w javie.

Pluginy mają wspólną nazwę "Jabber", co pokrótce świadczy o ich jakości :D

Są to: Jabber
  • Anomaly
  • Block
  • Death
  • Fire
  • General
  • Monster
  • News
  • Pocket
  • Poof
  • Shot
  • Totem
Kolejne posty zawierać będą opisy.

DYSKUSJA TUTAJ


  • 1

#2 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 18 kwietnia 2012 - 01:02

JabberNews

Plugin wyświetlający kolorowe informacje (tipsy) na czacie serwera.
Dodatkowo pozwala na wpisywanie z poziomu serwera Newsów, krótkich aktualnych informacji, z których ostatnia wyświetla się po wejściu na serwer.

Polecenia graczy:
/news - wyświetla ostatnie newsy
/tips - wyświetla wszystkie informacje na raz.

commands:
Spoiler

permissions:
Spoiler

config:
Spoiler

DYSKUSJA TUTAJ


  • 1

#3 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 18 kwietnia 2012 - 02:02

Jabber Monster

Plugin modyfikujący zachowanie mobów, zwłaszcza ich kontaktów z graczami.
  • modyfikuje wielkość obrażeń zadawanych mobom przez graczy w zależności od ustawień w configu. Na serwerze każde obrażenie jest redukowane o połowę, przez co moby są trudniejsze do zabicia.
  • modyfikuje wielkość obrażeń zadawanych graczowi. Na serwerze nieaktywne, czyli bez modyfikacji.
  • moby zadają graczom dodatkowe obrażenia, infekcje: zatrucie, oślepienie, głód, odurzenie, spowolnienie, osłabienie. w configu można ustawić siłę, czas oraz prawdopodobieństwo wystąpienia infekcji. Na serwerze jest to 25%, czas 5-10 sekund, siła standardowa 1
  • zwierzęta uzyskują zdolność regeneracji jeśli ich zdrowie spadnie poniżej połowy a Creeper się ładuje.
  • moby dropią jedynie wtedy, gdy są zabite przez gracza, więc wszelkie mobgrindery nie działają.
  • plugin wyświetla kolorowe informacje o HP moba lub gracza oraz sile po każdym zadanym obrażeniu.
  • dodatkowo plugin udostępnia polecenie /clean pozwalające usunąć wybrane moby lub itemy ze świata.
commands:
Spoiler


permissions:
Spoiler


config:
Spoiler

DYSKUSJA TUTAJ


  • 0

#4 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 18 kwietnia 2012 - 02:42

JabberDeath

Plugin zarządzający śmiercią gracza.
  • wyświetla przetłumaczone na język polski, kolorowe informacje o śmierci. W konfigu można je zmienić. W przeciwieństwie do rozbudowanych pluginów, ten nie sprawdza rodzajów śmierci i nie definiuje wielu wiadomości o jednej śmierci, a jedynie "chwyta" standardową wiadomość minecraft, tłumaczy i koloruje. Chodziło o to, żeby był prosty i lekki, wiadomości nie mają w mojej ocenie wielkiego znaczenia.
  • pozwala na wyłaczenie wiadomości o śmierci
  • zachowuje i przywraca EXP gracza. normalnie gracz traci całe XP po smierci. plugin 'bierze' jedynie drobną część.(są z tym spore problemy, bo API serwera w tym zakresie ma błędy, funkcje nie działają jak powinny). Ostatnio uprościłem to i obecnie gracz zachowuje level XP, tracąc luźne XP ponad level.
  • definiuje w configu ilość XP dropowaną przez graczy i moby.
  • wyświetla informacje o ilości przechwytywanych XP
  • admini mają polecenie /xpset, które pozwala na ustawienie poziomu XP gracza.
  • zachowuje lub nie, w zalezności od ustawień i permisji, ekwipunek gracza w razie śmierci, w następujący sposób: zielone części inwentarza są zachowywane zawsze i w całości, pozostały ekwipunek jest zachowywany częściowo, tzn. jedynie zdefiniowane itemy w konfigu są zachowywane inne są tracone, chyba że gracz ma permisje (vip) wtedy jest zachowywany cały inwentarz. (za wyjątkiem błedów, które się zdarzają, śmierć może być bolesna).
Dołączona grafika

*pierwotnie cały inwentarz zapisywany był w jednej tablicy, czyli armor był zdejmowany z gracza, ale w momencie gdy gracz miał pełny inwentarz występował błąd i inwentarz się nie zapisywał. teraz armor jest zapisywany oddzielnie i po repsawnie zakładany automatycznie.
**wylogowanie w chwili śmierci grozi utratą całego ekwipunku.

commands:
Spoiler

permissions:
Spoiler

config:
Spoiler

DYSKUSJA TUTAJ


  • 0

#5 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 18 kwietnia 2012 - 04:09

JabberBlock

Bardzo prosty i mały plugin, który robi jedną rzecz: podmienia rozbite przez gracza bloki, przez co gracz uzyskuje drop nie z bloku który rozbijał, ale z podmienionego. W ten sposób z węgla wypadają diamenty i na odwrót. Zastosowanie tego tricku jest takie, że definiujemy listę światów bogatych w minerały oraz listę światów ubogich w minerały. Definiujemy także listę bloków wartościowych i listę bloków mało wartych.
Bloki mało w warte w bogatych światach są zamieniane na bloki wartościowe, a bloki wartościowe w ubogich światach są zamieniane na mało warte. Wszystko to dzieje się ze zdefiniowanym prawdopodobieństwem.
Na serwerze: na Pandorze gdzie są moby i pvp, z 10% bloków węgla wypadają diamenty, a na Utopii, gdzie nie ma mobów i pvp, z 90% bloków diamentu wypada węgiel.

Plugin nie ma komend. Permisje pozwalają na zdefiniowanie graczy, którzy uzyskają bonus (diament z węgla) na bogatych światach, lub nie będą tracić (diament z diamentu) na ubogich światach.

permissions:
Spoiler

config:
Spoiler

DYSKUSJA TUTAJ


  • 0

#6 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 18 kwietnia 2012 - 04:50

JabberFire

Plugin realizujący ideę ogniska dyskutowaną na forum. Plugin Shatana niestety nie działa poprawnie na serwerze ze względu na zabezpieczenia przeciwpożarowe, które powodują, że bloki nie spalają się nigdy, przez co ognisko raz zapalone działa non-stop. Dlatego przygotowałem własną wersję, która działa nieco inaczej, choć rezultat jest podobny. Plugin korzysta z schedulera (CampFireTick) przez co unika stosowania zdarzeń wysokiej częstotliwości (player move event itp), a także omija zabezpieczenia przeciwpożarowe. Pozwala to również na definiowanie czasów spalania.
Cechy:
  • ułożenie i rozpalenie ogniska według ustalonego wzoru (patrz obrazki) zapewnia ochronę przed mobami oraz przywraca zdrowie.
  • wszystkie parametry ogniska definiowalne w configu
  • możliwość spalania desek (wood), drewna (log) oraz skały nether (netherrack)
  • każdy rodzaj opału ma inną długość spalania
  • możliwość włożenia dowolnej ilości opału, dowolnych rodzajów do zasobnika (chest), a ognisko będzie pobierało opał kolejno aż do wyczerpania każdego z rodzajów.
  • rozpalenie ogniska powoduje usunięcie mobów na zdefiniowanym obszarze oraz zapobiega ich spawnowaniu na tym obszarze. mogą one jednak wejść na obszar i nie będą usunięte. chyba że rozpalimy ogien ponownie.
  • przebywanie w pobliżu ogniska powoduje przyspieszoną regenerację zdrowia i głodu. Szybkość i zasięg w configu.
  • gracze z permisją moga korzystać z ogniska płonącego non-stop
  • admini mają komendę /jfclean do usunięcia wszystkich ognisk na raz - wyłączenia ich funkcji.
  • wiadomości wyświetlane na czacie definiowalne w configu.
Dołączona grafika


Dołączona grafika
commands:
Spoiler

permissions:
Spoiler

config:
Spoiler

DYSKUSJA TUTAJ


  • 0

#7 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 18 kwietnia 2012 - 05:15

JabberAnomaly

Plugin dodający obszary anormalne do świata serwera tzw. Anomalie.
  • Obszary różnią się znacznie od normalnego świata.
  • Są 4 rodzaje anomalii: nether, ender, poison, power.
  • Każdy rodzaj poza wyglądem różni się także właściwościami.
  • Przebywanie na obszarze anomalii grozi utratą zdrowia.
  • Graczowi będą towarzyszyć również moby pilnujące anomalii.
  • W centrum każdej anomalii znajduje się skrzynia z itemami.
  • Itemy spawnują się co jakiś czas ze zdefiniowanej listy.
Anomalie korzystają z schedulera z przesunięciem opóźnienia, tak aby nie wszystkie na raz wykonywały swoje zadania, co powinno zmniejszyć generowane obciążenie serwera.


Admini mają do dyspozycji polecenia: /anomaly [ ender | nether | poison | power ] do dodawania anomalii, oraz /anomaly [ refresh | refill | reload | remove ] do ustawiania istniejących, a także /anomaly next do przemieszczania się między anomaliami.

Obecnie anomalie trzeba dodawać i usuwać ręcznie. Dodanie anomalii autoatycznie generuje zmiany świata, a jej usunięcie przywraca świat do pierwotnego wyglądu (prawie całkowicie)
Możliwe jest automatyczne przesuwanie, ale nie zrobię tego dopóki nie będe pewien, że pomysł zadziała.

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

commands:
Spoiler

permissions:
Spoiler

config:
Spoiler

DYSKUSJA TUTAJ


  • 0

#8 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 18 kwietnia 2012 - 05:33

JabberGeneral

Plugin do którego wrzucam różne funkcje administracyjne, które nie wymagają osobnych pluginów:

Aktualnie:
  • oczyszczanie światów z potworów i itemów - /clean <item|monster>
  • ustawianie poziomu EXP graczy - /xpset <gracz> <xp>
  • kickowanie za AFK - powyżej określonej liczby graczy i określonego czasu bezruchu/bezczynności
  • teleportowanie do aktywnego łóżka poleceniem /bed
  • blokowanie automatycznych afk farm kaktusów - kaktusy rosną tylko jeśli mają miejsce nad 'głowami'. nie blokuje pistonów.
  • kontrola konstrukcji, utrudnianie budowania bezsensownych konstrukcji, w tym wież 1x1
  • blokowanie (zależnie od permisji/świata) teleportowania przy pomocy Ender Perl
  • wyświetlanie info o zmianie -dodaniu EXP
  • rezerwacja slotów dla adminów i vipów (1 slot)
  • limitowanie ilości graczy w konkretnym świecie -np dla światów typu 'escape' / 'wyzwanie' (żądanie Skrala i Witka)
  • ...

  • 0

#9 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 18 kwietnia 2012 - 05:47

JabberPoof

Prosty aczkolwiek dość wszechstronnie działający plugin dla adminów do inwigilacji graczy,
czyli adminos tajnos agentos - Poof!
  • podstawowa funkcja: znikanie
  • jedno polecenie : /poof , przełącza stan widzialny/niewidzialny i wyłącza interakcję z otoczeniem, która mogłaby zdradzić obecność:
  • wyłączone pick-up i drop z inwentarza
  • wyłączone niszczenie i kładzenie bloków
  • wyłączone używanie przycisków, drzwi
  • wyłączone zadawanie i otrzymywanie obrażeń (automatyczny god, również śnieg)
  • wyłączone interakcje z mobami
  • wyłączone atakowanie przez moby (są obojętne nawet jak się je bije, ale bić ich się nie da - patrz wyżej)
  • jako bajerek przy okazji - lista graczy nietykalnych, których się nie da zranić, nawet śnieżkami i niezależnie czy są poof czy nie, chyba że poleceniami admina.
  • WAŻNE - wyłączone normalne otwieranie skrzyń, bo robią hałas i widać.
  • dodany WAND, narzędzie uzyskiwane poleceniem /poof wand
  • LEWY klik wandem w skrzynię pokazuje jej zawartość cicho bez otwierania i tylko do odczytu
  • PRAWY klik wandem w gracza pokazuje jego inwentarz, też tylko do odczytu.
  • permisje na każdy rodzaj monitorowanego zdarzenia
commands:
Spoiler

permissions:
Spoiler

config:
Spoiler

DYSKUSJA TUTAJ


  • 1

#10 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 21 kwietnia 2012 - 10:15

JabberShot

Plugin generalnie zajmujący przedmiotami miotanymi czyli strzałami oraz śnieżkami.

Śnieżki potrafią zabić a zmodyfikowane strzały zadają dodatkowe obrażenia.
Dostępne są następujące strzały:
  • zapalająca zwykła (fire tick)
  • trująca (poison splash potion)
  • oślepiająca (blindness splash potion)
  • odurzająca (confussion splash potion)
  • regenerująca (regeneration splash potion)
  • szybka-mocna-daleka (golden)
  • wybuchowa (tnt)
  • wybuchowo-zapalająca (fireball)
  • zapalająco-rozlewająca się (molotov)
  • permisje na każdy rodzaj strzały
  • definiowalne itemy w configu
  • Każdy rodziaj strzały ma przyporządkowaną permisję. Dla graczy są dostępne strzały 1-6. Vip i wyżej mają dostęp do wszystkich strzał.
  • Używanie plugina jest proste. Żadnych poleceń. Aby użyć specjalnych strzał trzeba umieścić w 1 (pierwszym) slocie odpowiedni item. Każdy strzał żużywa 1 item (poza zapalniczką, która się stopniowo zużywa), dopóki item znajduje się w 1 szym slocie, strzały będą miały specjalne właściwości
Dołączona grafika


Domyślne ustawienie:
  • Dołączona grafika ID46 - wybuchowa
  • Dołączona grafikaID385 - wybuchowo-zapalająca
  • Dołączona grafikaID378 - zapalająca-rozlewajaca
  • Dołączona grafikaID259 - zapalająca zwykła
  • Dołączona grafikaID376 - trująca
  • Dołączona grafikaID368 - oślepiająca
  • Dołączona grafikaID372 - odużająca
  • Dołączona grafikaID371 - szybka-mocna-daleka
  • Dołączona grafikaID322 - regenerująca
commands:
Spoiler

permissions:
Spoiler

config:
Spoiler

DYSKUSJA TUTAJ



  • 1

#11 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 08 maja 2012 - 07:46

JabberPocket

Prosty plugin udostępniający dodatkowy wirtualny inwentarz - kieszeń.
Plugin realizuje funkcje podobne do znanego na serwerze /chest
Jednakże ten plugin zapisuje informacje w bazie danych, posiada funkcje samooczyszczania bazy danych oraz pozwala na tworzenie współdzielonych pocketów nazwanych - store. Baza danych pozwala na utrzymanie informacji w uporządkowaniu, bez konieczności walki z setkami pliczków graczy tworzonymi przez /chest. zastąpienie chest tym pluginem ma więc cel przede wszystkim administracyjny.

Funkcje plugina
  • dodatkowa 54 slotowa kieszeń inwentarza uruchamiana poleceniem /pocket lub /sac (później będzie też /chest)
  • kieszeń otwiera się również poprzez shift+ppm (klawisz shift plus prawy klik) w pierwszy dolny slot inwentarza
  • plugin udostępnia magazyny współdzielone otwierane poleceniem /store <hasło> lub /mag <hasło>. Każdy gracz może utworzyć taki podręczny magazyn i każdy, kto będzie znał hasło, może go otworzyć. Klany mogą mieć takie magazynki do szybkiej wymiany itemów między członkami.
  • magazynek tworzymy poleceniem /store create <hasło>. Uwaga! Każdy kto zna hasło, może korzystać z magazynku. Magazynki z hasłem istnieją dopóki jest w nich choć jedna rzecz, puste zanikają i trzeba je utworzyć ponownie.
Dołączona grafika
  • informacje o zawartości kieszeni zapisywane są w bazie danych (SQLite)
  • plugin ma wbudowane dynamiczne funkcje samooczyszczania bazy danych - usunięcie itemów z inwentarza usuwa inwentarz.
  • każdy slot zapisywany jest niezależnie, zapisywane są jedynie zajęte sloty, sloty puste nie zajmują miejsca w bazie.
  • po określonym czasie (domyślnie 30 dni) nieużywania slota, jest on usuwany wraz z zawartością. Kieszeń służy do tymczasowego przechowywania rzeczy, nie ma służyć jako magazyn stały, do tego są skrzynie.
  • to samo tyczy się magazynków.
  • admini mogą otwierać oraz czyścić kieszenie graczy. /pocket <gracz> oraz /pocket clear <gracz>
  • gracze mogą oczyszczać swoje kieszenie /pocket clear. Usuwa to wszystkie aktywne sloty.
Jak widzicie spory nacisk położony został na utrzymanie bazy w porządku i minimalnej koniecznej wielkości.

Przyspiesza to wyszukiwanie informacji i zmniejsza obciążenie serwera.


Polecenia:
Spoiler

Permisje:
Spoiler

config:
Spoiler


DYSKUSJA TUTAJ
  • 1

#12 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 08 maja 2012 - 11:00

JabberTotem

Prawdopodobnie najbardziej skomplikowany plugin jaki dotychczas napisałem.
Plugin służy zabezpieczaniu terenu. Czym się różni od wielu innych?
Plugin nie ma na celu zastąpienie cuboidów WorldGuard. Wraz z WorldEdit są bowiem najgenialniejsze pluginy jakie zostały do tej pory wymyślone dla serwerów Minecraft. Nadal będziemy z nich korzystać, dają one podstawową ochrnę przed griefingiem. Totemy mają to uzupełniać, realizować pewne funkcje, nieco inaczej, można powiedzieć 'luźniej'. Totem ma być stosowany tam gdzie 'absolutna' ochrona cuboida jest niepożądana.
Totemy są przeznaczone przede wszystkim dla klanów na świecie surwiwalowym jakim jest Pandora.

Funkcje i właściwości:
  • ochronę uzyskuje się poprzez ustawienie tzw. Totemu, którego moc chroni określoną strefę wokół.
  • plugin współdziała z pluginem SimpleClan realizując ochronę siedzib klanowych,
  • każdy członek klanu, do którego Totem należy, automatycznie uzyskuje uprawnienia do regionu, ale tylko liderzy klanu mają dostęp do samego Totemu strefy niewielkiej wokół.
  • może również chronić budowle osób prywatnych lub grup osób.
  • ochrona jest wielostopniowa i wielostrefowa, siła ochrony zależy od rodzaju chronionych bloków, odległości od centrum siedziby oraz zamożności samego właściciela.
  • ochrona jest na zasadzie 'pola siłowego' o określonej pojemności oraz szybkości ładowania się/regeneracji. Po wyczerpaniu pola, ochrona zanika, do czasu ponownego naładowania się.
  • Totem można doraźnie doładowywać, w razie zagrożenia rozładowaniem w czasie ataku.
  • określony obszar wokół centrum oraz określone wartościowe bloki są jednak chronione zawsze.
  • natomiast pewne bloki jak sand czy dirt nie są chronione w ogóle.
  • plugin udostępnia listę totemów, do których gracz ma uprawnienia -prywatne, bądź klanowe
  • plugin pozwala na sprawdzenie przy pomocy nici pająka (tak jak cuboidy) czyj jest region chroniony przez totem, jego zasięg i siłę.
  • plugin pozwala na teleportowanie się do Totemu do którego gracz posiada uprawnienia prywatne, bądź klanowe.
  • dane o Totemach zapisywane są w bazie danych (SQLite). Aby ograniczyć ilość operacji odczytu, plugin buforuje w pamięci informacje o otaczających gracza Totemach, przez co nie musi za każdym razem sięgać do bazy danych. Bufor jest czyszczony jeśli gracz nie znajduje się w obszarze działania totemu.
  • obsługa jest prosta, wymaga znajomości jedynie dwóch komend /totem list do uzyskania listy totemów oraz /totem <nazwa> <id> to teleportowania się do określonego totemu.
  • wszystkie wartości mające wpływ na działanie są dostępne w configu. wartości mogą/muszą być dopasowane do konkretnych potrzeb poprzez testy. Jeżeli coś nie działa jak powinno można to zmienić ustawieniami parametrów configu.
  • admini mają immunitet - ich działania nie podlegają kontroli totemu.
  • liczba totemów należących do jednego właściciela może być ustawiona w konfigu
  • regiony totemów nie mogą zachodzić na siebie.
Ustawienie Totemu:

Podstawowy
  • Totem składa się z dwóch rzeczy : bloku diamentu oraz tabliczki
  • Ustawiamy blok diamentu w centrum regionu, który chcemy chronić
  • Przylepiamy na nim tablicę, w której w pierwszej linii piszemy [totem]
  • Jeżeli ma to być totem prywatny to nic więcej nie musimy robić. wciskamy OK i totem jest gotowy.
  • Jeżeli ma to być totem klanowy to w drugiej linii wpisujemy tag klanu i OK, totem gotowy.
  • po ustawieniu Totemu w drugiej linii tabliczki zobaczymy nazwę właściciela Totemu - klanu czy gracza
  • w trzeciej linii będzie zasięg ochrony - odległość w liczbie bloków wokół totemu
  • w czwartej pojawi się max moc totemu, ile bloków można rozbić do rozładowania się Totemu (oczywiście moc totemu się regeneruje)
Opcjonalnie
  • aby zwiększyć moc max totemu trzeba przed przyklejeniem tabliczki zbudować totem z większej ilości bloków diamentu - każdy blok zwiększa moc o określoną ilość. Liczba bloków jest ograniczona.
  • aby dodać więcej osób jako uprawnionych, należy ich nazwy wypisać na dodatkowych tabliczkach przyklejonych na pozostałych 3 ścianach bloku totemu (tego z tabliczką [totem] ). Daje to możliwość dodania 3 x 4 osoby, czyli 12 osób. Członkowie klanu wpisanego jako właściciel na tabliczkę [totem] nie muszą być wypisywani, przynależność do klanu gwarantuje im prawo do regionu totemu.
Ochrona
  • Totem jest chroniony absolutnie. Nikt nie może rozbić bloku diamentu w obszarze samego totemu..
  • Tylko właściciel totemu (osoba prywatna lub lider klanu) może rozbić blok diamentu, ale musi najpierw rozbić tabliczkę [totem]
  • Obszar wokół totemu - TotemZone (8)* jest dostępny jedynie dla właściciela/lidera klanu i jest objęty ochroną absolutną
  • Obszar wokół totemu (16)* tzw BasionZone jest objęty wzmocnioną ochroną, domyślnie 2x silniejszą
  • Poza tymi strefami jest ochrona standardowa.
  • Bloki wartościowe tzw SolidBlocks są objęte absolutną ochroną, niezależnie od stanu Totemu, w obszarze jego ochrony nie są rozbijalne.
  • Bloki twarde tzw. HardBlocks do ochrony potrzebują połowę mocy totemu w stosunku do bloków 'miękkich' SoftBlocks.
  • Bloki nie należące do żadnej z tych list, nie są chronione poza TotemZone.
  • Doładowanie doraźne totemu odbywa się poprzez puknięcie bloku [totem], trzymając diament. Każde doładowanie kosztuje 1 diament.
Ustawienia domyślne:
  • TotemZone - 8 bloków
  • BastionZone - 16 bloków
  • Zasięg prywatny - 16 bloków
  • Zasięg klanowy - 64 bloki
  • Liczba totemów na 1 własciciela - 3
  • Początkowa moc Totemu (1 blok) - 64 pkt
  • Każdy następny blok - 16 pkt
  • Max ilość bloków liczonych - 8
  • Obszar 'budowy' Totemu - 3 x 3 x 6 bloków wysokości od podstawy totemu (-1 od wysokości bloku z tabliczką)
  • Czas regeneracji - 8s
  • Wielkość regeneracji - 32 pkt
  • Rozbicie bloku w strefie ochrony - 4pkt
  • Rozpicie bloku w BastionZone - 2pkt
  • SolidBlocks: [14,15,16,21,22,23,25,27,28,29,33,41,42,47,54,56,57,61,74,84,89,116,123]
  • HardBlocks: [1,17,43,44,45,48,49,53,58,66,67,85,98,101,108,109,121]
  • SoftBlocks: [4,5,18,20,24,35,69,70,72,77,102,112,113,114]
  • Rozbicie HardBlock - 2 pkt
  • Rozbicie SoftBlock - 4 pkt
  • Uwaga! liczony jest iloczyn strefa*blok, czyli np. HardBlock*BastionZone = 2 * 2 = 4pkt, SoftBlocks*StandardZone = 4 * 4 = 16 pkt.
Wszystkie te ustawienia są początkowe i muszą być dostosowane do konkretnych wymogów serwera.

Komendy i permisje
Spoiler

Config:
Spoiler


Plugin jest wgrany na serwer, można rozpocząć testowanie.
W okresie testów wybór ochrony zalezy od graczy i klanów.
Proszę jednak o sprawdzania działania i wnioski co do ustawień/zmian
Plugin jest w fazie Beta, tyle i mogłem przetestowałem, ale masę rzeczy nie mogłem sprawdzić sam.

DYSKUSJA TUTAJ

Załączony plik  2012-05-08_09.51.19.jpg   73,35 KB   60 Ilość pobrań

Załączony plik  2012-05-08_09.51.24.jpg   63,78 KB   66 Ilość pobrań

Załączony plik  2012-05-08_09.52.28.jpg   72,06 KB   51 Ilość pobrań
  • 1

#13 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 16 czerwca 2012 - 10:24

Aktualizacja Totemów:

- jeżeli na serwerze nie ma właściciela, albo żadnego członka klanu, żadnego bloku nie można zniszczyć w polu działania Totemu.
- umieszczenie na bloku Totemu tabliczki z napisem [chest], zabezpiecza każdą skrzynie w polu działania. dostęp taki sam jak do Totemu. (uwaga! nie wyłącza to standardowych zabezpieczeń LWC)

EDIT
- Totemy będą widoczne na dynamicznej mapie...

Edit2
- Dodano Licencje totemow. Co dwa tygodnie należy puknąć totem diamentem, żeby odnowić licencje. Totemy z licencjami nieważnymi moga być usuwane przez administrację.
- dodano polecenia /totem remove <id>
- oraz /totem invalid - pokazuje liste totemow z wygasłymi licencjami





(aktualizacje będą aktywne po restarcie serwera)

Użytkownik tyro edytował ten post 25 czerwca 2012 - 08:29

  • 1

#14 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 25 czerwca 2012 - 08:27

Polecenia niestandardowe JabberBukkit

fly:
  	description: Latanie jak w Creative
  	usage: /<command>
  	permission: jabberbukkit.mod
   xpset:
  	description: Zmiana XP gracza
  	usage: /<command> [player] [xp]
  	permission: jabberbukkit.admin
	clean:
  	description: Czysci moby i itemy ze swiata
  	usage: /<command> [entity]
  	permission: jabberbukkit.mod
   bed:
  	description: Teleport do lozka
  	usage: /<command>
  	permission: jabberbukkit.user
   hat:
  	description: Zaklada blok na glowe
  	usage: /<command>
  	permission: jabberbukkit.user
   seen:
  	description: Ostatnie logowanie graczy
  	usage: /<command> [player]
  	permission: jabberbukkit.mod
   openinv:
  	description: Otwiera inwentarz gracza
  	usage: /<command> [player]
  	permission: jabberbukkit.mod
   memory:
  	description: Uzycie i oczyszczanie pamieci
  	usage: /<command>
  	permission: jabberbukkit.mod
   poof:
  	description: Niewidzialnosc
  	usage: /<command>
  	permission: jabberbukkit.mod
   news:
  	description: Wiadowmosci
  	usage: /<command> or /<command> [add] [message]
  	permission: jabberbukkit.user
   tips:
  	description: Tipsy
  	usage: /<command>
  	permission: jabberbukkit.user
   pocket:
  	aliases: [sac]
  	description: Wirtualny plecak
  	usage: /<command> or /<command> [player]
  	permission: jabberbukkit.user
   store:
  	aliases: [mag]
  	description: Wirtualny plecak wspoldzielony
  	usage: /<command> [password] or /<command> create [password]
  	permission: jabberbukkit.user
   spybox:
  	description: Lokalizacja skrzynek z itemami
  	usage: /<command> [item ID] [amount]
  	permission: jabberbukkit.mod
   chunk:
  	description: Oznacza chunk na ktorym stoimy
  	usage: /<command>
  	permission: jabberbukkit.mod
   plot:
  	description: Tworzy plaska ogrodzona dzialke 32x32
  	usage: /<command>
  	permission: jabberbukkit.mod
   systime:
  	description: Pokazuje czas realny serwera
  	usage: /<command>
  	permission: jabberbukkit.user
   alias:
  	description: Pokazuje IP gracza i nazwy jakich uzywa
  	usage: /<command> [player]
  	permission: jabberbukkit.mod

  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0