Propozycje / uwagi odnośnie serwera Tawerna TP
#21
Napisano 01 maja 2012 - 04:29
#22
Napisano 01 maja 2012 - 04:58
de_inferno
de_mirage
de_nuke
de_train
de_dust2
Aktualny mapcycle, niedługo dojdzie jeszcze forge.
#23
Napisano 01 maja 2012 - 05:27
#24
Napisano 04 maja 2012 - 11:59
zamiast forge lepsza bylaby cpl_strike czy jakos tak nie pamietam ale fajna mapkade_tuscan
de_inferno
de_mirage
de_nuke
de_train
de_dust2
Aktualny mapcycle, niedługo dojdzie jeszcze forge.
#25
Napisano 04 maja 2012 - 12:03
#26
Napisano 04 maja 2012 - 10:07
#27
Napisano 04 maja 2012 - 10:40
asdasdas
#28
Napisano 05 maja 2012 - 12:35
Usunięcie mało grywalnych mapek bardzo pomogło frekwencji serwera.
#29
Napisano 05 maja 2012 - 01:44
#30
Napisano 05 maja 2012 - 02:42
nie możesz zapomnieć o mnie, proste, znowu zwiastuje postęp
#31
Napisano 06 maja 2012 - 02:52
Jest druga zasada, która mówi, że produkt nie jest w ogóle istotny, ważna jest sprzedaż. Z pewnością wszyscy znają jakiś przykład podrzędnego, wydawałoby się, serwera, który z frewkencją radził sobie nadzwyczaj dobrze. A zatem jakimś cudownym zbiegiem okoliczności, może talentem, udawało im się sprzedawać dobrze mimo mizernej jakości produktu, jaki oferowali - nawet na tym naszym CS-owym poletku przypadków takich jest co nie miara. Nie ma prostej recepty na sukces.
A mapcycle ogólnie jest bardzo słabe.
de_tuscan
de_inferno
de_cbble
de_mirage
de_nuke
de_cpl_mill
de_train
de_forge
de_dust2
Dust2, Tuscan i Inferno obok siebie aż biją po oczach podobną kolorystyką. To plus fakt, iż ogólnie są do siebie bardzo podobne w sensie rozgrywki - jeśli umie się grać w CS, to umie się też grać na Inferno czy Tuscanie. Jako kontrprzykład - trzeba nauczyć się grać konkretnie Traina i Mirage, by dobrze sobie radzić odpowiednio na Trainie i na Mirage.
Z tych mapek złożyłbym taki, moim zdaniem znacznie lepszy cykl:
de_forge
de_inferno
de_cpl_mill
de_nuke
de_tuscan
de_cbble
de_mirage
de_train
de_dust2
Jeśli zaś chcieć by pojechać ostrzej i wywalić dodatkowo Cobble i Milla, no to wtedy musiałoby być to tak:
de_forge
de_inferno
de_train
de_tuscan
de_nuke
de_mirage
de_dust2
Train ogólnie raczej nie przyciąga ruchu, przeciwnie np. Tuscan. Przynajmniej tak mi się wydaje - nie wiem, czy Wasze doświadczenia są podobne.
#32
Napisano 06 maja 2012 - 03:36
asdasdas
#33
Napisano 16 maja 2012 - 10:15
Jutro wrzuce ten mc, co zapodał la scatola z tym de_forge, wiec beda wieksze zmiany w kolejnosci map
#34
Napisano 18 maja 2012 - 12:48
pozatym sądze ze trzeba by troche mniejsze kary dawac za przeklinanie czy cos takiego, bo kiedys to byly bany od 5min do 2godz a teraz juz sie daje bany na pare dni za takie cos! ale moze na tym ucierpiec kultura serwera.
Przydaloby sie, zeby kilku adminow staralo sie rozkrecac serw a nie ciagle jedni i ci sami. Polowa olala sprawe i gra w inne gierki, wbija na chwile na serwa to od razu bany dają. Wiec trzeba troche zyc z ludzmi i dla graczy.
#35
Napisano 18 maja 2012 - 05:26
asdasdas