obecnie mamy 20 i tak już się chrzani wyłącza itp. moim zdaniem nie potrzeba ani slota więcej bo ja już przy 20 osobach kupę materiałów przez błąd straciłem i nie mam ochoty aby to się powtórzyło
LIMIT
Rozpoczęty przez hubert, maj 09 2012 08:32
23 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 14 maja 2012 - 08:16
#22
Napisano 21 maja 2012 - 07:00
opcje 2 i 3 odpadają, bo tamta serwerownia masakrycznie laguje nawet przy 1 graczu
genrealnie VPS cloud nie nadaje się do tej gry.
problem robi sie dość istotny, bo PROGAMERS daje na przedłużenie 64MB na jednego gracza, co czyni 1280MB na 20 graczy, lub 1920 MB na 30 graczy. Teraz mamy 3760MB jakimś cudem, choć ustawione jest 1920MB. sądzę że coś im nie działa.
Nie wyobrażam sobie gry na 1280 MB. To się dało przed podwyższeniem wysokości świata.
Teraz bez 4GB nie ma mowy o graniu, bo przy 18 graczach zajętość pamięci sięga to 2GB.
nowy świat o którym była dyskusja zapoczątkowana przez Legend musi poczekać, bo każdy nowy świat to dodatkowa pamięc, a co wazniejsze - w nowych wersjach testowych udostępnianych przez Notcha pojawił sie nowy rodzaj świata - Large Biomes - duże biomy. Dość fajnie to wygląda jak góry się rozciągają na kilkaset bloków, czy pustynia jest prawdziwą pustynią, której przejscie zajmuje wiecej niż 30s jak teraz.
dlatego generowanie i zaczynanie świata lepiej pozostawić do nowej wersji.
genrealnie VPS cloud nie nadaje się do tej gry.
problem robi sie dość istotny, bo PROGAMERS daje na przedłużenie 64MB na jednego gracza, co czyni 1280MB na 20 graczy, lub 1920 MB na 30 graczy. Teraz mamy 3760MB jakimś cudem, choć ustawione jest 1920MB. sądzę że coś im nie działa.
Nie wyobrażam sobie gry na 1280 MB. To się dało przed podwyższeniem wysokości świata.
Teraz bez 4GB nie ma mowy o graniu, bo przy 18 graczach zajętość pamięci sięga to 2GB.
nowy świat o którym była dyskusja zapoczątkowana przez Legend musi poczekać, bo każdy nowy świat to dodatkowa pamięc, a co wazniejsze - w nowych wersjach testowych udostępnianych przez Notcha pojawił sie nowy rodzaj świata - Large Biomes - duże biomy. Dość fajnie to wygląda jak góry się rozciągają na kilkaset bloków, czy pustynia jest prawdziwą pustynią, której przejscie zajmuje wiecej niż 30s jak teraz.
dlatego generowanie i zaczynanie świata lepiej pozostawić do nowej wersji.
#24
Napisano 21 maja 2012 - 08:30
Nemea bedzie zawsze jesli o to pytasz
to jest zaleta płaskiej mapy, zadna zmiana jej nie ruszy
to jest zaleta płaskiej mapy, zadna zmiana jej nie ruszy