Skocz do zawartości


Zdjęcie

Sprawy techniczne Pandory


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 01 sierpnia 2012 - 01:29

Miejsce, w którym można zgłaszać problemy i usterki techniczne serwera Minecraft Premium Club.

Instrukcja logowania przez Mineshafter


- załóż konto na http://www.minecraft.net/ (premium czy nie, nie ma znaczenia)
- załóż konto email na gmail.com
- załóż konto na http://mineshafter.appspot.com/ używając konta gmail
- podłącz konto z minecraft.net do konta mineshafter - jest tam taka opcja.
- pobież aktualny mineshafter-proxy.jar -> http://mineshafter.a...t.com/downloads
- pobież aktualny launcher gry - minecraft.exe - z http://www.minecraft.net/
- umieść oba pliki w tym samym katalogu (obojętnie gdzie)
- uruchom grę klikając mineshafter-proxy.jar
- zaloguj się wpisują nazwę i hasło konta z minecraft.net
- połącz się z serwerem i graj.


  • 0

#2 piotrekd00

piotrekd00

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 496 postów
  • Skype:piotrekd00
  • Ską…d:Łask

Napisano 02 sierpnia 2012 - 10:11

mam też problem z mineshafterem proxy niemogę się zalogować ;/
  • 0

#3 marqos

marqos

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 300 postów

Napisano 02 sierpnia 2012 - 10:20

"logging in..." Z tego co się orientuje mieli problem z luncherem. Trzeba bylo sciagnąc od nowa mineshafter-proxy ale mi jak i większości to nic nie poprawiło.
  • 0
Gdy Pomorze nie pomoże, to pomoże może morze, a gdy morze nie pomoże to pomoże może Gdańsk.

#4 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 02 sierpnia 2012 - 10:32

trzeba ściągnąć nowy mineshafter-proxy - info się zresztą wyświetla,
trzeba ściągnąć nowy launcher - minecraft.exe z minecraft.net - mineshafter-proxy z niego korzysta
oba pliki powinny byc w tym samym katalogu.
uruchamiamy z mineschafter-proxy.

działa, sprawdziłem, Susek gra na serwerze, działa mu bez problemu.

Użytkownik tyro edytował ten post 02 sierpnia 2012 - 10:33

  • 0

#5 marqos

marqos

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 300 postów

Napisano 02 sierpnia 2012 - 10:35

Mi nie działa.

Juz działa.

Użytkownik marqos edytował ten post 02 sierpnia 2012 - 10:37

  • 0
Gdy Pomorze nie pomoże, to pomoże może morze, a gdy morze nie pomoże to pomoże może Gdańsk.

#6 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 02 sierpnia 2012 - 10:43

w pierwszym poście zamieściłem instrukcję łączenia przez mineshafter.
  • 0

#7 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 02 sierpnia 2012 - 10:38

Serwer przestawiony na CraftBukkit 1.3.1 R0.1 Development Build 2269

Ponieważ to wersja testowa, mogą pojawić się błędy.
  • 0

#8 marqos

marqos

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 300 postów

Napisano 03 sierpnia 2012 - 06:30

Teraz na serwerze sa zauważalne lagi nawet przy jednej osobie, [sejf] dziala tylko na 2 skrzynkach, na reszcie tabliczka odpada. I o co chodzi z tym "compass bed/spawn/north"?
  • 0
Gdy Pomorze nie pomoże, to pomoże może morze, a gdy morze nie pomoże to pomoże może Gdańsk.

#9 olo123456789

olo123456789

    UnOrtograf

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 649 postów
  • Skype:Witek965

Napisano 03 sierpnia 2012 - 06:51

Emm jak rano byłem na serwerze miałem bardzo dziwne zjawisko :Załączony plik  2012-08-03_07.46.38.png   201,34 KB   41 Ilość pobrańZałączony plik  2012-08-03_07.47.55.png   222,28 KB   48 Ilość pobrańZałączony plik  2012-08-03_07.48.52.png   342,24 KB   34 Ilość pobrań
  • 0
Dołączona grafika FUUUUUCK !!!

Ile jeszcze łopat zniszczę zanim lotnie mi ten głupi flint !?

#10 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 03 sierpnia 2012 - 07:21

craftbukkit = lagi, a craftbukkit dev build = lagi^2

tabliczki mają problem, tak samo kompas, czat, grupy.

ogólnie nic nie działa :D

t
  • 0

#11 marqos

marqos

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 300 postów

Napisano 03 sierpnia 2012 - 07:52

Tyro jeszcze czat trzeba naprawic bo denerwoje ciągłe pisanie wykrzyknika.
  • 0
Gdy Pomorze nie pomoże, to pomoże może morze, a gdy morze nie pomoże to pomoże może Gdańsk.

#12 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 03 sierpnia 2012 - 08:40

- skrzynie.
mój kod działa poprawnie. problem wynika z antyczitera, który blokuje każdą 3 (trzecią) tabliczkę z tym samym napisem. Nie wiem jak to wyłączyć, bo nic nie daje dopisanie [sejf] do wyjątków, ani wyłączenie tego sprawdzania. On blokuje każdy tekst na tabliczce jeśli jest taki sam jak dwie poprzednie. Pomaga jedynie całkowite wyłączenie antyczita. lub po dwóch tabliczkach [xxxx] trzeba postawić trzecią z innym tekstem i td. to głupie, ale narazie nie mam pomysłu.

- czat jest ten sam co na Arcadii, tylko jest dodane ostrzeżenie, że nikt nie słyszy jeśli odległość jest większa niż zasięg. Na Arcadii nie ma tego ostrzeżenia, więc nikt nie płacze :D zasięg jest chyba 640 kratek. Mogę zwiększyć jak chcecie.

- /join [0-9] już działa, zmienia kolor nazwy, jest to również czat grupowy /g [wiadomosc] bez ograniczenia zasięgu

- /pm działa chyba jako /tell - tak jest standardowo w serwerze, nie zmieniałem tego, ale mogę to dopisać żeby było pm. (nie ma adminów, więc commandbook zbędny, nie ma commandbook'a, więc nie ma /pm)

- /compas x y z ustawia kompas na kordy xyz, north - pokazuje pólnoc, death - miejsce śmierci, bed - łóżko, spawn - spawn. Na serwerze nie ma /spawn, /bed, /warp, /tp, portali, więc kompas jest przydatny, a standardowy jest do bani, więc takich kilka ulepszeń chyba nie zepsuje gry. Można to wyłączyć ofc.

- piórko pokazuje zmiany bloków,
(4, 5, 17, 20, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 33, 35,
41, 42, 43, 44, 45, 47, 48, 49, 50, 53, 54, 57, 58, 61, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70,
71, 72, 75, 76, 77, 84, 85, 89, 91, 93, 94, 96, 98, 101, 102, 107, 108, 109, 116, 117,
118, 123, 124)
te są logowane. muszę dopisać bloki, które się pojawiły w 1.3.1

to chyba tyle z opcji dostępnych graczom.
  • 0

#13 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 03 sierpnia 2012 - 06:19

Serwer wrócił do standardowego silnika 1.3.1
craftbukkit 1.3.1 to pomyłka.

niestety na Arcadii nie da się tego zrobić.
  • 0

#14 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 16 sierpnia 2012 - 09:30

niewielkie zmiany na serwerze mające na celu poprawę płynności gry.
przede wszystkim polegające na zmianie w wykonywaniu niektórych czynności przez serwer, takich jak wyświetlanie informacji oraz zapis logów do bazy danych. Odtąd serwer wykonuje to asynchronicznie, czyli poza głównym wątkiem serwera.

Do tej pory serwer np. wyświetlał wiadomości zgodnie z tickiem, czyli w kolejności zadań. Jeśli była do wyświetlenia wiadomość, to serwer wstrzymywał inne rzeczy i ją wyświetlał, po czym przechodził do kolejnego zadania np. cios gracza, rozbicie bloku i znów wiadomość na czacie itp.

Craftbukkit w wersji RB 1.3.1 wprowadził asynchroniczny czat, czyli serwer mając do wyświetlenia wiadomość czatu, nie wstrzymuje obsługi zadań typu ruchy gracza, ciosy gracza, rozbicia bloków, te zadania są wykonywane zgodnie z tickiem serwera, natomiast wiadomość jest obsługiwana 'na boku' jak serwer ma chwile wolną.

Oczywiście serwer 'ticka' 20razy na sekundę, więc to się dzieje szybko, ale czasem widać opóźnienia czatu, zwłaszcza na obciążonym serwerze. Tym razem to jest zamierzone.

Zmiany na Premium polegają na wyłączeniu wszystkich komunikatów z głównego wątku serwera i przekazaniu ich na bok z opóźnieniem 10 ticków, czyli 0.5s
Skutek widoczny będzie taki, że komunikaty będą się wyświetlać z lekkim opóźnieniem, ale to nie są lagi, tylko zamierzony efekt.
tych komunikatów - wszelkiego rodzaju, cokolwiek co się wyświetla na czacie - jest dużo, mam nadzieję, że to nieco odciąży serwer.

Druga sprawa, która była już wczoraj zrobiona, to asynchroniczny zapis logowanych bloków do bazy. Nie wiem jak inni, ale ja nie zauważyłem wczoraj lagów, poza jednym który wyrzucił wszystkich, a był spowodowany moim zachowaniem - szybko naklikałem piórkiem wokoło, co spowodowało konieczność kilkunastu wyszukiwań w bazie, a to niestety laguje.

Drobne zmiany kosmetyczne niektórych ustawień. np. villagery będą bardziej żywotne i odporne na krzywdy.
zwierzętom przywróciłem standardowy vanilla drop,..
gracz również standardowo dropi xp..
te rzeczy gdzieś się przemknęły niezauważone podczas copy/paste niektórych ustawień plugina.
  • 0

#15 endo

endo

    Porucznik

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 142 postów

Napisano 16 sierpnia 2012 - 09:48

Analizując to co napisałeś, to po śmierci gracza, który uzbierał powiedzmy 19lvl, tyle z niego wyleci xp?
  • 0
Dołączona grafika

Dream As You'll Live Forever. Live As You'll Die Today.

Dołączona grafika

#16 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 16 sierpnia 2012 - 09:59

tak, chyba tak.
na Arcadii i tutaj siłą copy/paste było ustawione, że z gracza wypada 16xp. usunąłem ten zapis.
na serwerze vanilla wypada chyba całe xp i tak będzie teraz.



traci się całe xp, ale wypada tylko trochę.

Użytkownik tyro edytował ten post 16 sierpnia 2012 - 12:04

  • 0

#17 Legend986

Legend986

    Turbo Spamer

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 854 postów
  • Ską…d:z planety wodorostów

Napisano 16 sierpnia 2012 - 12:28

fajnie że są mocniejsze zombie, szkielety itp. ale po co nam kurczę wytrzymalsze kurczaki świnie itp.



#endoedit:
Nie umiesz bez przekleństw? To nie będziesz pisać w ogóle.

Użytkownik endo edytował ten post 16 sierpnia 2012 - 01:04

  • 0

#18 endo

endo

    Porucznik

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 142 postów

Napisano 16 sierpnia 2012 - 01:05

Zresztą ja grając na Pandorze nie uświadczyłem ani razu Twojej osoby online, więc nie wiem po co głos zabierasz...
  • 0
Dołączona grafika

Dream As You'll Live Forever. Live As You'll Die Today.

Dołączona grafika

#19 Legend986

Legend986

    Turbo Spamer

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 854 postów
  • Ską…d:z planety wodorostów

Napisano 16 sierpnia 2012 - 01:53

bo cie unikam jak mogę

i serio po co kurczaki mają być wytrzymalsze ??
  • 0

#20 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 16 sierpnia 2012 - 02:00

a są?
kurak ma tylko kilka hp, dwa uderzenia i pióra...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0