Sprawa nr:
1. Lugward co niszczyłeś, czy było zabezpieczone ( pewnie nie, jak niszczyles ), bylo w pobliżu zamku klanowego ?
2. Boże ogarnijcie się, nie umiecie walczyć bez dodatków. W krótce, będe walczył o to, aby VIP-owi zabrać możliwość teleportowania się zegarkiem. Ciągle skargi o zegarek Przykro mi, ale nie widzę innej możliwości.
EDIT#
Miejcie na oku tych graczy, bo mnie wkurzają: dawido2002xd, dawido2001xd.
ad.1 i inne tego typu skargi:
skoro coś dało się zniszczyć, to znaczy, że 1) nie było zabezpieczone, albo 2) zrobił to ktoś uprawniony na terenie, albo 3) moderator/admin.
w tym ostatnim przypadku, albo a) to zniszczone było zbudowane niezgodnie z regulaminem, albo b. moderator/admin działał niezgodnie z regulaminem.
tylko w ostatnim przypadku (3b) jakakolwiek skarga jest uzasadniona. pozostałe przypadki mnie nie interesują, to są sprawy, o które muszą dbać sami gracze - zabezpieczać, dodawać do zabezpieczeń tylko zaufanych ludzi, budować zgodnie z regulaminem.
ad 2.
wszelkie LEGALNE dodatki, czyli takie które można zdobyć w grze: eliksiry, perły, enchanty, oraz wszelkie LEGALNE uprawnienia, które posiadają gracze nie pełniący funkcji moderatora/admina są jak najbardziej LEGALNE w każdym zastosowaniu.
Regulamin w żadnym punkcie tego nie zabrania. Skoki zegarkiem są uprawnieniem ViPa zdobytym legalnie, każdy może takie uprawnienie mieć, jest dostępne dla każdego gracza, wiec nie widzę powodu dla którego nie mieliby z tego korzystać. Nie rozumiem tego całego zamieszania wokół zegarków.
Jeszcze raz: moderatorom i adminom NIE wolno tego używać do grania, ViPom wolno. Tak samo jak moderatorom i adminom nie wolno używać give i tp dla klanów. Vipom wolno używać give i call. Każdy gracz może to mieć i nie będzie ograniczeń uprawnień ViPów, ponieważ dzięki nim ten serwer istnieje. Tyle z punktu widzenia regulaminu.
Oczywiście istnieje problem walki fair, równych szans. Ale to są sprawy do załatwienia między graczami czy klanami. To jest kwestia honoru klanu, reputacji. Do tego administracja się nie miesza.
Co do samej skargi.
regulamin co prawda nie nakazuje wprost ujawniać współrzędnych siedziby klanu, ale jak przeczytamy zasady walk klanowych (które sa częścią regulaminu) to widzimy, że jezeli klany są w stanie wojny, to liderzy klanów powinni być wzajemnie dodani do cuboidów jako memberzy, oraz klany powinny posiadać warp w pobliżu fortecy. Lider klanu może żądać dodania do cuboida oraz w przypadku gdy klan nie ma warpa w pobliżu fortecy, może żadać jego ustanowienia.
Z tego można wnioskować, że lider wrogiego klanu może żądać podania współrzędnych w celu ustawienia warpa, lub dodarcia do fortecy w inny sposób.
Jacol niezbyt właściwie się wyraził grożąc 'zrobieniem piekła'. Taka postawa zasługuje na reprymendę, ale samo żądanie było uzasadnione.
EDIT1/
regulamin mówi o fortecy w liczbie pojedynczej, w rozumieniu, ze jest to główny obiekt klanu - siedziba. tip: nie ma wiec obowiązku podawania danych o wszystkich obiektach klanu, zawsze można podać tylko ten jeden.
Zasady Wojny Klanów
- Klany w stanie wony muszą wypowiedzieć sobie wojnę w systemie /clan.
- Klany posiadające cuboidy, powinny do swoich cuboidów dodać wzajemnie liderów wrogiego klanu jako memberów (1 osoba), w celu umożliwienia wzajemnej penetracji fortec.
- Jesli klany przyjmą wzajemne wypowiedzenie wojny, moga żadać od administracji dodania swojego lidera do wrogiego cuboida, jeśli wrogi klan tego nie zrobi sam.
- Fortece wolno napadać wyłącznie pod obecność lidera napadanego klanu.
- Walki między członkami klanów w stanie wojny dozwolone są wszędzie i bez konieczności uprzedzania.
- W kazdej sytuacji zabroniony jest spawnkiling i multikilling atakowanego klanu. to znaczy, że nie wolno zabijać spawnujących czy respawnujących się członków atakowanego klanu, o ile oni sami nie zaczną atakować po respawnie.
- Bitwę wygrywa ten klan, który zabije wszystkich członków wrogiego klanu i nie będą mieli ochoty na walkę po respawnie. Czyli jeśli zabijemy kogoś i po respawnie nie będzie atakował uznawany jest za martwego w tej bitwie, jeśli nie będzie już nikogo kto będzie miał ochotę na walkę po respawnie, pozostały przy życiu klan uznaje się za zwycięzcę.
- Atakowanie cywili i klanów nieuczestniczących w wojnie odbywa się na zasadach ogólnych.
- Każdy klan wyznaczy punkt na zewnątrz fortecy w jej pobliżu max 64 bloki, w którym zostanie ustawiony warp, umozliwiający dotarcie do fortecy.
- Skargi na łamanie zasad muszą zawierać niemodyfikowany ss z czasem /systime i tekstem wskazującym że atakowany nie ma ochoty na walkę.