jak pisałem wyżej mapchooser czasem powoduje, że gracze wybiorą mapę której potem nie chcą grać i serwer pustoszeje. jeżeli byłby taki powtarzający sie problem - dotyczy to godzin dopołudniowych, można zamontować mechanizm, który sprawdza czy liczba graczy nie spadła poniżej jakiegoś poziomu np. 5 i wówczas zmienia mapę na następna w mapcyklu.
Mapcykl wg. mapchoosera
Rozpoczęty przez tyro, sty 07 2008 08:29
44 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 11 stycznia 2008 - 01:58
#43
Napisano 11 stycznia 2008 - 02:12
hm... to sprawdza, czy liczba graczy nie jest mniejsza niż ... potem sprawdza jaka jest mapa, jeżeli to jest d2, nuke, inferno lub train to nic nie robi, jeżeli jest inna to zmienia na następną w mapcyklu. można zmienić, żeby zmieniało na jedną z wymienionych, ale to spowoduje, że na okrągło będzie jedna mapa leciała.
ten mechanizm pozwala votować "nogami". jezeli nie na wystarczającej liczby graczy to wystarczy zrobić disconnect, albo wejść i wyjść z serwera i mapa sie zmieni. i tak do skutku...
to nie jest konieczne, bo rzadko są sytuacje pustego serwera, aczkolwiek kilka razy zmieniałem mapę przez hlsw.
ten mechanizm pozwala votować "nogami". jezeli nie na wystarczającej liczby graczy to wystarczy zrobić disconnect, albo wejść i wyjść z serwera i mapa sie zmieni. i tak do skutku...
to nie jest konieczne, bo rzadko są sytuacje pustego serwera, aczkolwiek kilka razy zmieniałem mapę przez hlsw.
#44
Napisano 12 stycznia 2008 - 10:10
Nie można by było zrobić tak ..Jeżeli jest tam np. 5 osób na serwie to żeby się votowanie włączało z samymi standardami??
wątpię by cały czas wybierali tą samom mapkę :]
wątpię by cały czas wybierali tą samom mapkę :]
#45
Napisano 12 stycznia 2008 - 10:15
mapchooser nie ma takiej opcji. trzeba by go zmodyfikowac. to nie jest proste, bo to dosc skomplikowany plugin...