Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dopieszczenie mapcycla :)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
49 odpowiedzi w tym temacie

#21 ostatni dziki murzyn

ostatni dziki murzyn

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 123 postów
  • Ską…d:się biorą dzieci?

Napisano 27 czerwca 2008 - 03:18

propozycji sporo jest wystarczy wrzucic co jest na server i zorganizowac wieczor a potem na forum niech sie ludziska o kazdej mapie wypowiedza na tydzien testowo do mc i sie zobaczy czy mapka zostaje czy nie.
  • 0
Dołączona grafika Dołączona grafika
Dołączona grafika

#22 mentos

mentos

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 541 postów

Napisano 27 czerwca 2008 - 03:28

No to trzeba jakoś z tym ruszyć !

Użytkownik Masmix edytował ten post 27 czerwca 2008 - 05:46
Nie nabijamy postów w ten sposób w tym dziale. Od tego jest offtopic, nastepny tego typu post Twojej czy innej osoby zostanie nagrodzony +10% ostrzezeniem.

  • 0

Pamiętam nie zapomnę nie zapomnę pamiętam
O wszystkich dobrodziejstwach i o wszystkich przekrętach
Co w życiu mnie spotkało a na co jeszcze czekam(...)
Wszędzie po trochu zawsze tam gdzie pożądany
Nie wpycham się jak chamy nie wchodze gdy niechciany
Wole solowe stany przy płytach zajarany (...)
Nie kozaczę jest wj** to nie płaczę(...)

Śmiejesz się? to zgadnij kto się będzie śmiał ostatni!


#23 yman

yman

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 211 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 27 czerwca 2008 - 08:16

dustyaztec jest kiepska mapa, moze zamiast niej walnac mozna de_vertigo - spoczi mapka. a jak to nie wyjdzie to chociaz zwyklego azteca... ;]
  • 0
Dołączona grafika

#24 K@R@TOR

K@R@TOR

    Kapral

  • Recruit
  • PipPip
  • 78 postów
  • Ską…d:LAS WEGAS/OLSZTYN

Napisano 27 czerwca 2008 - 08:29

noo zamiast dustyazteca dac normalnego azteca albo z 1.5

ja proponuje de_cpl_strike dodac
calkiem spoko mapa, zreszta chyba kiedys tu byla grana...
  • 0
Dołączona grafika

#25 Gość_QUIt_*

Gość_QUIt_*
  • Guests

Napisano 27 czerwca 2008 - 08:38

nie chce nic mówic ale jest grana :sarcastic:

a co do azteca 1.5 to zgadzam się !
  • 0

#26 ostatni dziki murzyn

ostatni dziki murzyn

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 123 postów
  • Ską…d:się biorą dzieci?

Napisano 27 czerwca 2008 - 08:52

aztec 1.5 juz lepszy ale chyba nie ma takiego azteca ktory nie wymagal by minimalnej wspolpracy w terro zeby cos ugrac dlatego lepiej vertigo ktore jest fajna mapka i dość wyrownana.
  • 0
Dołączona grafika Dołączona grafika
Dołączona grafika

#27 Gość_QUIt_*

Gość_QUIt_*
  • Guests

Napisano 27 czerwca 2008 - 09:01

vertigo też n1 mapa ;x dawno już powinna byc w mc ;x
  • 0

#28 yman

yman

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 211 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 27 czerwca 2008 - 09:04

aztec 1.5 juz lepszy ale chyba nie ma takiego azteca ktory nie wymagal by minimalnej wspolpracy w terro zeby cos ugrac dlatego lepiej vertigo ktore jest fajna mapka i dość wyrownana.


to może jakieś głosowanie? zamiast de_dustyaztec --> de_vertigo VS de_aztec (z 1.5 albo normlny 1.6) bo na dustyaztecu woda jest zrąbana konstrukcyjnie :P CT widzi cala wode z galerii na A, poza tym brama jest strasznie wcisnieta w strone TT i te lampki na pochylniach od wody... w dodatku duzo ludzi opuszcza Tawerne na dustyaztecu.

Użytkownik yman edytował ten post 27 czerwca 2008 - 09:35

  • 0
Dołączona grafika

#29 K@R@TOR

K@R@TOR

    Kapral

  • Recruit
  • PipPip
  • 78 postów
  • Ską…d:LAS WEGAS/OLSZTYN

Napisano 28 czerwca 2008 - 01:15

taa dajcie tego z 1.5 bo jest najlepszy ^^ i mniej fps zjada xD Quit nie widzialem zeby cpl_strike byl, jakos od kilku dni gram dosyc czesto i non stop tylko z cpl de_cpl_mill albo de_cpl_fire. moze Ci sie nazwy myla ;p

edit: i zamiast de_tawerna dajcie cpl_strike albo vertigo bo ludzie na tej mapie wychodza i zawsze zostaje z 10 osob albo mniej

Użytkownik K@R@TOR edytował ten post 28 czerwca 2008 - 01:25

  • 0
Dołączona grafika

#30 fukacz

fukacz

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 574 postów
  • Ską…d:CZLDZ

Napisano 28 czerwca 2008 - 01:57

wg. mnie de_tawerna musi zostać, w końcu to mapa o nazwie Tawerna i mamy swoją mapę, a dustyaztec wywalić w pierony jak każdy aztec stronnicza mapa... 75% gier na tej mapie CT ciśnie TT... Imo veritgo bardziej sie nadaje od wszelakich aztec'ów
  • 0

Dołączona grafika

NEVER GIVE UP!


#31 K@R@TOR

K@R@TOR

    Kapral

  • Recruit
  • PipPip
  • 78 postów
  • Ską…d:LAS WEGAS/OLSZTYN

Napisano 28 czerwca 2008 - 02:18

hmm... to moze ktos kto umie mapy robic niech zmontuje nowa tawerne jakas bardziej grywalna.
  • 0
Dołączona grafika

#32 bl00keRs

bl00keRs

    Kapitan

  • Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 622 postów

Napisano 28 czerwca 2008 - 07:06

zonk na vertigo tak samo ct ma 70% szanse jak i na aztecu, ten dustyaztec jest do bani, ct cala wode widzi, nie daj boze jak na galerii ct z awp stoji czy z czyms to juz szans do wody nie ma wejscia, ogolnie pod ct mapa, jest zeby za nia wstawic zwykly aztec lub z 1.5 no albo vertigo :) a na de_tawerna prawda nie graja gracze, wystarczy spojrzec teraz naprzyklad, a tak pozatym to byscie naprawili tego mc zeby dzialal jak nalezy bo godzina 7 a juz leca mapy z dziennego mc ;f
  • 0

#33 Predator

Predator

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 712 postów
  • Ską…d:Wojkowice

Napisano 28 czerwca 2008 - 07:12

Nie lubicie de_tawerna, bo jeszcze nie poznaliście jej, weźcie sobie wejdźcie na new game, pobiegajcie po niej 10 minuta sami lub z botami i już wam się będzie lepiej na niej grało, jak ją lepiej poznacie :P
  • 0
,,You put water into a cup, it becomes a cup, you put water into a bottle, it becomes a bottle, you put it into a teapot, it becomes a teapot. The water can flow, or it can crash. Be water my friend. :)

#34 mentos

mentos

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 541 postów

Napisano 28 czerwca 2008 - 10:21

De_Tawerna jest git co wy od niej chcecie ? a vertigo mogło by być bo nawet nawet mapka ; )
  • 0

Pamiętam nie zapomnę nie zapomnę pamiętam
O wszystkich dobrodziejstwach i o wszystkich przekrętach
Co w życiu mnie spotkało a na co jeszcze czekam(...)
Wszędzie po trochu zawsze tam gdzie pożądany
Nie wpycham się jak chamy nie wchodze gdy niechciany
Wole solowe stany przy płytach zajarany (...)
Nie kozaczę jest wj** to nie płaczę(...)

Śmiejesz się? to zgadnij kto się będzie śmiał ostatni!


#35 w0rms.dll

w0rms.dll

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 633 postów

Napisano 28 czerwca 2008 - 11:02

No więc moje zdanie wygląda tak ostatni dziki murzyn miał świetny pomysł z zamianą niektórych mapek ja naprzykład przypasuję się do de_nuke1337. Mapka de_nuke jest grana dosyć często a wieczorami nawet częściej (Jakoś tam się mapcykl zawęża czy jakoś tak :D) a mapka ma swoją popularność tak więc aby po jakimś czasie nie obrzydła nikomu można ją zamienić na wersję o.d.murzyna co nada jej trochę "bajeru".Druga mapka de_tawerna mapka nie powiem bo świetnie zrobiona pod względem estetycznym ale niestety ma napewno mniej zwolenników, za chwilę mogą sie pojawić re-posty z odpowiedzią "Ja lubię to mapkę" wiadomo że są osoby które ją lubią ale prawda jest taka że kiedy zgodnie z mapcyklem mapa zostaje zmieniona na de_tawerna liczba graczy spada, nie powiem do jakiej liczby bo jest bardzo różnie czasem serwer staje się pratycznie pusty a czasem jeszcze można coś pograć.Moja postawa wobec tej mapki jest neutralna.Na serwerze mogła by pojawić się też taka mapa jak de_storm jest to podstawowa mapa część pewnie ją zna a dla tych którzy nie to KLIK Można by ją było dać na okres próbny zamiast de_tawerna.No i na końcu tak lajtowo jeszcze proponował bym wstawienie mapki cs_arabstreets Jest to mapka która pojawiła sie w wersju CS'a 1.0 dosyć fajnie na niej pograć aczkolwiek mam wątpliwości czy nie będzie za mała :D No i to by było wszystko z mojej strony co mam wam do zaoferowania, tak więc zrobię małe podsumowanie aka Owi :D:

de_nuke zamienić na de_nuke1337
de_tawerna zamienić na de_storm (Lub jeżeli nie będziecie chcieli usuwać de_tawerna to wstawić go gdzieś luzem)
cs_arabstreets - wstawić luzem

No i Pozdro :D
  • 0

#36 ulti

ulti

    Porucznik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 077 postów

Napisano 28 czerwca 2008 - 11:38

Powiem tak, nie cierpie office i wogole map typu cs a tawerna mi sie jakos z office kojarzy, poza tym stojac na podworku mam takie sciny jak w smoke (mozecie sobie zobaczyc moje screeny z turnieju 16fps w smołku). Co do propozycji map cs to zbytnio mnie nie interesuje czy beda takie mapy dodane bo sobie na ten czas pojde gdzie indziej po prostu pograc. Round time jak byl ustawiony na 2minuty to rzadko kiedy sie zdarzalo ze hosty byly dostarczone na resp ct a co dopiero jak jest 1:45.

PS. teraz tylko czekam az ktos cs_backalley zaproponuje albo cs_asfalt
  • 0
bzzzzzzzzyyyy

#37 bl1nd

bl1nd

    Prawnik

  • Addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 330 postów
  • Ską…d:Kraków

Napisano 28 czerwca 2008 - 11:55

ja porponuje cs_asfalt :D
  • 0

palacz ke sera sera: ja nie pije
palacz ke sera sera: juz nigdy
palacz ke sera sera: zmienilem sie


#38 K@R@TOR

K@R@TOR

    Kapral

  • Recruit
  • PipPip
  • 78 postów
  • Ską…d:LAS WEGAS/OLSZTYN

Napisano 28 czerwca 2008 - 01:15

a taka mape: de_sandstand calkiem spoko mapa, obszerna, grywalna...

http://www.cstrike-p...t.com/maps/1164 tutaj skriny i reszta.

jak już mówiłem, spytajcie tego co wam zrobił tą mape czy nie podjąłby sie 2 raz zadania i zmontował jakas bardziej grywalna tawerne na otwartej przestrzeni, z 2 bs, zeby mozna i awp grac i m4/ak co kto woli...
  • 0
Dołączona grafika

#39 bl00keRs

bl00keRs

    Kapitan

  • Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 622 postów

Napisano 28 czerwca 2008 - 01:16

jakie dziwolagi, boze ...
  • 0

#40 z0nk

z0nk

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Ską…d:z bramki numer 1

Napisano 28 czerwca 2008 - 01:52

po co zmieniac najbardziej popularne mapy na jakies niestandardowe?
btw co do nuke_1337:

Z łatwością można (prawie) wszędzie wejść, czyli np. na dachy.. a jak wbijesz na dach to możesz sobie po wszystkich skałach chodzić


  • 0

(Minutę temu) KoNiO -- czemu mi nie dziala strona razer-a skoro mam IE 7,0 ?

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0