Dopieszczenie mapcycla :)
#22
Napisano 27 czerwca 2008 - 03:28
Użytkownik Masmix edytował ten post 27 czerwca 2008 - 05:46
Nie nabijamy postów w ten sposób w tym dziale. Od tego jest offtopic, nastepny tego typu post Twojej czy innej osoby zostanie nagrodzony +10% ostrzezeniem.
Pamiętam nie zapomnę nie zapomnę pamiętam
O wszystkich dobrodziejstwach i o wszystkich przekrętach
Co w życiu mnie spotkało a na co jeszcze czekam(...)
Wszędzie po trochu zawsze tam gdzie pożądany
Nie wpycham się jak chamy nie wchodze gdy niechciany
Wole solowe stany przy płytach zajarany (...)
Nie kozaczę jest wj** to nie płaczę(...)
Śmiejesz się? to zgadnij kto się będzie śmiał ostatni!
#23
Napisano 27 czerwca 2008 - 08:16
#24
Napisano 27 czerwca 2008 - 08:29
ja proponuje de_cpl_strike dodac
calkiem spoko mapa, zreszta chyba kiedys tu byla grana...
#25 Gość_QUIt_*
Napisano 27 czerwca 2008 - 08:38
a co do azteca 1.5 to zgadzam się !
#27 Gość_QUIt_*
Napisano 27 czerwca 2008 - 09:01
#28
Napisano 27 czerwca 2008 - 09:04
aztec 1.5 juz lepszy ale chyba nie ma takiego azteca ktory nie wymagal by minimalnej wspolpracy w terro zeby cos ugrac dlatego lepiej vertigo ktore jest fajna mapka i dość wyrownana.
to może jakieś głosowanie? zamiast de_dustyaztec --> de_vertigo VS de_aztec (z 1.5 albo normlny 1.6) bo na dustyaztecu woda jest zrąbana konstrukcyjnie CT widzi cala wode z galerii na A, poza tym brama jest strasznie wcisnieta w strone TT i te lampki na pochylniach od wody... w dodatku duzo ludzi opuszcza Tawerne na dustyaztecu.
Użytkownik yman edytował ten post 27 czerwca 2008 - 09:35
#29
Napisano 28 czerwca 2008 - 01:15
edit: i zamiast de_tawerna dajcie cpl_strike albo vertigo bo ludzie na tej mapie wychodza i zawsze zostaje z 10 osob albo mniej
Użytkownik K@R@TOR edytował ten post 28 czerwca 2008 - 01:25
#30
Napisano 28 czerwca 2008 - 01:57
NEVER GIVE UP!
#31
Napisano 28 czerwca 2008 - 02:18
#32
Napisano 28 czerwca 2008 - 07:06
#33
Napisano 28 czerwca 2008 - 07:12
#34
Napisano 28 czerwca 2008 - 10:21
Pamiętam nie zapomnę nie zapomnę pamiętam
O wszystkich dobrodziejstwach i o wszystkich przekrętach
Co w życiu mnie spotkało a na co jeszcze czekam(...)
Wszędzie po trochu zawsze tam gdzie pożądany
Nie wpycham się jak chamy nie wchodze gdy niechciany
Wole solowe stany przy płytach zajarany (...)
Nie kozaczę jest wj** to nie płaczę(...)
Śmiejesz się? to zgadnij kto się będzie śmiał ostatni!
#35
Napisano 28 czerwca 2008 - 11:02
de_nuke zamienić na de_nuke1337
de_tawerna zamienić na de_storm (Lub jeżeli nie będziecie chcieli usuwać de_tawerna to wstawić go gdzieś luzem)
cs_arabstreets - wstawić luzem
No i Pozdro
#36
Napisano 28 czerwca 2008 - 11:38
PS. teraz tylko czekam az ktos cs_backalley zaproponuje albo cs_asfalt
#37
Napisano 28 czerwca 2008 - 11:55
palacz ke sera sera: ja nie pije
palacz ke sera sera: juz nigdy
palacz ke sera sera: zmienilem sie
#38
Napisano 28 czerwca 2008 - 01:15
http://www.cstrike-p...t.com/maps/1164 tutaj skriny i reszta.
jak już mówiłem, spytajcie tego co wam zrobił tą mape czy nie podjąłby sie 2 raz zadania i zmontował jakas bardziej grywalna tawerne na otwartej przestrzeni, z 2 bs, zeby mozna i awp grac i m4/ak co kto woli...
#39
Napisano 28 czerwca 2008 - 01:16
#40
Napisano 28 czerwca 2008 - 01:52
btw co do nuke_1337:
Z łatwością można (prawie) wszędzie wejść, czyli np. na dachy.. a jak wbijesz na dach to możesz sobie po wszystkich skałach chodzić