 
	
Dopieszczenie mapcycla :)
			
				
					
						
					
					#22
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27 czerwca 2008 - 03:28
							Użytkownik Masmix edytował ten post 27 czerwca 2008 - 05:46 
							
								
								Nie nabijamy postów w ten sposób w tym dziale. Od tego jest offtopic, nastepny tego typu post Twojej czy innej osoby zostanie nagrodzony +10% ostrzezeniem.
							
						
Pamiętam nie zapomnę nie zapomnę pamiętam
O wszystkich dobrodziejstwach i o wszystkich przekrętach
Co w życiu mnie spotkało a na co jeszcze czekam(...)
Wszędzie po trochu zawsze tam gdzie pożądany
Nie wpycham się jak chamy nie wchodze gdy niechciany
Wole solowe stany przy płytach zajarany (...)
Nie kozaczę jest wj** to nie płaczę(...)
Śmiejesz się? to zgadnij kto się będzie śmiał ostatni!
			
				
					
						
					
					#23
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27 czerwca 2008 - 08:16
 
			
				
					
						
					
					#24
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27 czerwca 2008 - 08:29
ja proponuje de_cpl_strike dodac
calkiem spoko mapa, zreszta chyba kiedys tu byla grana...
 
			
				
					
						
					
					#25
					 Gość_QUIt_*
					
				
				
				
					
	Gość_QUIt_*
				
			
				
			
			
			Napisano 27 czerwca 2008 - 08:38
 
 a co do azteca 1.5 to zgadzam się !
			
				
					
						
					
					#27
					 Gość_QUIt_*
					
				
				
				
					
	Gość_QUIt_*
				
			
				
			
			
			Napisano 27 czerwca 2008 - 09:01
			
				
					
						
					
					#28
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27 czerwca 2008 - 09:04
aztec 1.5 juz lepszy ale chyba nie ma takiego azteca ktory nie wymagal by minimalnej wspolpracy w terro zeby cos ugrac dlatego lepiej vertigo ktore jest fajna mapka i dość wyrownana.
to może jakieś głosowanie? zamiast de_dustyaztec --> de_vertigo VS de_aztec (z 1.5 albo normlny 1.6) bo na dustyaztecu woda jest zrąbana konstrukcyjnie
 CT widzi cala wode z galerii na A, poza tym brama jest strasznie wcisnieta w strone TT i te lampki na pochylniach od wody... w dodatku duzo ludzi opuszcza Tawerne na dustyaztecu.
 CT widzi cala wode z galerii na A, poza tym brama jest strasznie wcisnieta w strone TT i te lampki na pochylniach od wody... w dodatku duzo ludzi opuszcza Tawerne na dustyaztecu.
					
					Użytkownik yman edytował ten post 27 czerwca 2008 - 09:35
 
			
				
					
						
					
					#29
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 czerwca 2008 - 01:15
edit: i zamiast de_tawerna dajcie cpl_strike albo vertigo bo ludzie na tej mapie wychodza i zawsze zostaje z 10 osob albo mniej
Użytkownik K@R@TOR edytował ten post 28 czerwca 2008 - 01:25
 
			
				
					
						
					
					#30
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 czerwca 2008 - 01:57

NEVER GIVE UP!
			
				
					
						
					
					#31
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 czerwca 2008 - 02:18
 
			
				
					
						
					
					#32
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 czerwca 2008 - 07:06
 a na de_tawerna prawda nie graja gracze, wystarczy spojrzec teraz naprzyklad, a tak pozatym to byscie naprawili tego mc zeby dzialal jak nalezy bo godzina 7 a juz leca mapy z dziennego mc ;f
 a na de_tawerna prawda nie graja gracze, wystarczy spojrzec teraz naprzyklad, a tak pozatym to byscie naprawili tego mc zeby dzialal jak nalezy bo godzina 7 a juz leca mapy z dziennego mc ;f
					
					
			
				
					
						
					
					#33
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 czerwca 2008 - 07:12
 
					
					 
			
				
					
						
					
					#34
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 czerwca 2008 - 10:21
Pamiętam nie zapomnę nie zapomnę pamiętam
O wszystkich dobrodziejstwach i o wszystkich przekrętach
Co w życiu mnie spotkało a na co jeszcze czekam(...)
Wszędzie po trochu zawsze tam gdzie pożądany
Nie wpycham się jak chamy nie wchodze gdy niechciany
Wole solowe stany przy płytach zajarany (...)
Nie kozaczę jest wj** to nie płaczę(...)
Śmiejesz się? to zgadnij kto się będzie śmiał ostatni!
			
				
					
						
					
					#35
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 czerwca 2008 - 11:02
 ) a mapka ma swoją popularność tak więc aby po jakimś czasie nie obrzydła nikomu można ją zamienić na wersję o.d.murzyna co nada jej trochę "bajeru".Druga mapka de_tawerna mapka nie powiem bo świetnie zrobiona pod względem estetycznym ale niestety ma napewno mniej zwolenników, za chwilę mogą sie pojawić re-posty z odpowiedzią "Ja lubię to mapkę" wiadomo że są osoby które ją lubią ale prawda jest taka że kiedy zgodnie z mapcyklem mapa zostaje zmieniona na de_tawerna liczba graczy spada, nie powiem do jakiej liczby bo jest bardzo różnie czasem serwer staje się pratycznie pusty a czasem jeszcze można coś pograć.Moja postawa wobec tej mapki jest neutralna.Na serwerze mogła by pojawić się też taka mapa jak de_storm jest to podstawowa mapa część pewnie ją zna a dla tych którzy nie to KLIK Można by ją było dać na okres próbny zamiast de_tawerna.No i na końcu tak lajtowo jeszcze proponował bym wstawienie mapki cs_arabstreets Jest to mapka która pojawiła sie w wersju CS'a 1.0 dosyć fajnie na niej pograć aczkolwiek mam wątpliwości czy nie będzie za mała
) a mapka ma swoją popularność tak więc aby po jakimś czasie nie obrzydła nikomu można ją zamienić na wersję o.d.murzyna co nada jej trochę "bajeru".Druga mapka de_tawerna mapka nie powiem bo świetnie zrobiona pod względem estetycznym ale niestety ma napewno mniej zwolenników, za chwilę mogą sie pojawić re-posty z odpowiedzią "Ja lubię to mapkę" wiadomo że są osoby które ją lubią ale prawda jest taka że kiedy zgodnie z mapcyklem mapa zostaje zmieniona na de_tawerna liczba graczy spada, nie powiem do jakiej liczby bo jest bardzo różnie czasem serwer staje się pratycznie pusty a czasem jeszcze można coś pograć.Moja postawa wobec tej mapki jest neutralna.Na serwerze mogła by pojawić się też taka mapa jak de_storm jest to podstawowa mapa część pewnie ją zna a dla tych którzy nie to KLIK Można by ją było dać na okres próbny zamiast de_tawerna.No i na końcu tak lajtowo jeszcze proponował bym wstawienie mapki cs_arabstreets Jest to mapka która pojawiła sie w wersju CS'a 1.0 dosyć fajnie na niej pograć aczkolwiek mam wątpliwości czy nie będzie za mała  No i to by było wszystko z mojej strony co mam wam do zaoferowania, tak więc zrobię małe podsumowanie aka Owi
 No i to by było wszystko z mojej strony co mam wam do zaoferowania, tak więc zrobię małe podsumowanie aka Owi  :
:de_nuke zamienić na de_nuke1337
de_tawerna zamienić na de_storm (Lub jeżeli nie będziecie chcieli usuwać de_tawerna to wstawić go gdzieś luzem)
cs_arabstreets - wstawić luzem
No i Pozdro
 
					
					
			
				
					
						
					
					#36
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 czerwca 2008 - 11:38
PS. teraz tylko czekam az ktos cs_backalley zaproponuje albo cs_asfalt
			
				
					
						
					
					#37
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 czerwca 2008 - 11:55
 
					
					palacz ke sera sera: ja nie pije
palacz ke sera sera: juz nigdy
palacz ke sera sera: zmienilem sie
			
				
					
						
					
					#38
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 czerwca 2008 - 01:15
http://www.cstrike-p...t.com/maps/1164 tutaj skriny i reszta.
jak już mówiłem, spytajcie tego co wam zrobił tą mape czy nie podjąłby sie 2 raz zadania i zmontował jakas bardziej grywalna tawerne na otwartej przestrzeni, z 2 bs, zeby mozna i awp grac i m4/ak co kto woli...
 
			
				
					
						
					
					#39
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 czerwca 2008 - 01:16
			
				
					
						
					
					#40
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 czerwca 2008 - 01:52
btw co do nuke_1337:
Z łatwością można (prawie) wszędzie wejść, czyli np. na dachy.. a jak wbijesz na dach to możesz sobie po wszystkich skałach chodzić


 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty 
				
				
				



 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
			 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				







