kabul off ?!
#22
Napisano 20 stycznia 2008 - 02:29
bs w innym miejscu raczej odpada poniewaz musi byc to jakos zrownowazone. Jakby bs byl po tej samej "stronie co oryginalny" np przy warzywniaku to rasz druga strona stracilby na znaczeniu.
Chyba zeby przesunac takze oryginalny bs. I oryginalny wysunac bardziej na srodek tam pod skalke..zas ten drugi zrobic tam na gorze przy schodkach. Wyciagnie to ct z respa a takze pozwoli lepiej raszowac dla terro
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#23
Napisano 20 stycznia 2008 - 02:45
proponuje np tak: http://img54.imagesh...ytuu2223vd7.png
tylko np ten bs co jest na srodku kolo bramy przesunac bardziej pod sciane tak zeby jej z duzych schodow widac nie bylo zeby tt po podlozeniu paki nie mogla isc kampic na duze schody z awm i sciagac kazdego kto rozbraja.. bo wtedy tt by nie musialo sie ruszac praktycznie z respa;p
pa
Użytkownik will edytował ten post 20 stycznia 2008 - 03:01
#24
Napisano 20 stycznia 2008 - 03:07
#25
Napisano 20 stycznia 2008 - 03:25
#26
Napisano 20 stycznia 2008 - 03:32
zal ciagle nuke/d2/inferno/cbble/kabul QQQQRWAAAAAAAAA... pozdro
Użytkownik RahH edytował ten post 20 stycznia 2008 - 03:44
#27
Napisano 20 stycznia 2008 - 03:42
#28
Napisano 20 stycznia 2008 - 03:55
"Every broken enemy will know,
That their opponent had to be invincible!
Take a last look around, while you’re alive,
I’m an indestructible master of war!
#29
Napisano 20 stycznia 2008 - 04:01
dobra j**nijcie se na tym szicie drugi bs ale piranesi ma tez być dodane do mc!
#30
Napisano 20 stycznia 2008 - 05:49
#31
Napisano 20 stycznia 2008 - 06:18
#32
Napisano 20 stycznia 2008 - 06:29
a to gdzie mają być zalezy od was. gdzie chcecie tam będą...
zaznaczam tylko, że ścian i skrzynek się nie da przestawić.
ale mogę np. zmienić tekstury.
#33
Napisano 20 stycznia 2008 - 07:17
http://img232.images...ytuu2223jf5.png
#34
Napisano 20 stycznia 2008 - 07:25
#35
Napisano 20 stycznia 2008 - 08:37
tekstury są inne, ale tylko na tych screenach. nie moge patrzeć na oryginalne ;p
Załączone pliki
#36
Napisano 20 stycznia 2008 - 08:41
#37
Napisano 20 stycznia 2008 - 08:47
#38
Napisano 20 stycznia 2008 - 09:25
#39
Napisano 20 stycznia 2008 - 09:27
#40
Napisano 20 stycznia 2008 - 09:36
oby takich tekstur nie wstawiac na tawerne
no tego sie obawiałem. wielu woli dustowe tekstury.
to są zamienne tekstury cs_dust. mozna nimi zamienić wszystkie dustowate mapy.
ja przerobiłem swoją de_kabul i teraz w dustach mam dustowe, a w kabulu takie.
tekstury to jest osobne sprawa. wiecie, że mozna je podmieniać...
nie piszecie co myślicie o układzie....
/EDIT. mapa na serwerze.
będzie się ściągać plik kabul.wad z teksturami (1.4MB).
-jeżeli ktoś chce nowe tekstury musi usunąć oryginalna mapę de_kabul (albo zmienić nazwę) i ściagnąć z serwera nową wersję. (1.4MB)
-jezeli ktoś chce dustowe tekstury, zostawia sobie starą de_kabul...
w załaczniku mapa z nowymi teksturami...
ps. mam nadzieję, że to wszystko działa ;p
Użytkownik tyro edytował ten post 20 stycznia 2008 - 10:01