Skocz do zawartości


Zdjęcie

kabul off ?!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
91 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: kabul off ?! (25 użytkowników oddało głos)

Co z kabulem?

  1. wywalić z mc ! (9 głosów [36.00%])

    Procent z głosów: 36.00%

  2. zostawić ! (16 głosów [64.00%])

    Procent z głosów: 64.00%

Głosuj

#41 will

will

    Pułkownik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 190 postów
  • Skype:wilu_z_mw
  • Ską…d:Tarnów

Napisano 20 stycznia 2008 - 10:24

hmm... wlaczam cs'a daje se niu gejm i wybeiram nowego kibla zeby sprawdzic... laduje sie i bum hed szot cs sie wylacza z tekstem 'nie mozna otworzyc de_kabul' nie iwem jeszcze pokombinuje bo nie wiem czy to wina mego <3 kompa czy cos z mapa nie tak;p
  • 0
moja wladza minela, to czeba potrolowac troszQ <3 :E
Dołączona grafika

Spoiler

#42 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 20 stycznia 2008 - 10:33

nie zapomnij o wrzuceniu pliku kabul.wad do cstrike.
  • 0

#43 KsR

KsR

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów
  • Ską…d:ZzaSiedmioGórOgrodu

Napisano 20 stycznia 2008 - 10:39

Lajtowo lajtowo teraz mi sie będzie chciało to grać ;)
Jakbyś jeszcze tekstury na Inferno zmienił to by było miód malina xD
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!

uhahahahahahahahaahahahahahahah !!

#44 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 20 stycznia 2008 - 10:54

nie podoba mi sie rozklad... ja jestem za takim jaki proponowalem czyli ewentualnie wysnac oryginalny bs troszke w kierunku terro... moze byc na srodek zas drugi bs postawic przy schodkach... repsa ct nie ruszac... bo tak jak jest teraz to jest paskudnie.. aha i pozostac przy starych strefach. takie jest moje zdanie
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#45 will

will

    Pułkownik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 190 postów
  • Skype:wilu_z_mw
  • Ską…d:Tarnów

Napisano 20 stycznia 2008 - 10:57

no i mapa jest elo! teraz to sie niezle gralo;)
  • 0
moja wladza minela, to czeba potrolowac troszQ <3 :E
Dołączona grafika

Spoiler

#46 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 20 stycznia 2008 - 11:16

hm.. można to pozmieniać.
musiałem przestawić respy, bo do tego na placu przy dużych schodach terro by miało bliżej niż CT.
no i CT musi mieć czas na dotarcie do BS i ustawienie się. strefy przestawiłem, bo zmieniła się orientacja mapy, teraz podział T/CT przebiega trochę inaczej niż pierwotnie.
jedno pociąga drugie. chodziło trochę tez o zmianę warunków na mapie, żeby przestała być taka awp_ a zrobiła się bardziej de_.
  • 0

#47 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 20 stycznia 2008 - 11:18

zagralismy mape i nikt nie podlozyl paki na gornym bsie - chyba go nei widac...dobra ja spadam. moze niech zostanie najpierw tak jak jest a potem bedziemy mysleli
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#48 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 20 stycznia 2008 - 11:29

oglądałem na HLTV...
ludzie muszą się nauczyć, gdzie sa bsy. paka była na górnym, no i ktoś próbował kłaść pakę w starym miejscu... niestety na dustowych teksturach tam nadal jest krzyżyk...

to wszystko można pozmieniać. wcale nie zamierzałem forsować tego rozwiązania. jest to oparte na propozycjach jakie tu były, ja trochę zmodyfikowałem - bs na górze i resp terro.
wstawiłem na serwer bo poganiali...

dajcie jakieś poprawki po 1 meczu i pozmieniam. mi jest wszystko jedno, bo nie gram.
  • 0

#49 Atze

Atze

    Gienerau

  • Oldie
  • PipPipPipPipPip
  • 679 postów
  • Ską…d:Plaża, słonce, laski, zimne piwo :)

Napisano 20 stycznia 2008 - 11:36

podoba mi sie, oczywiscie z nowymi teksturami :)
Jeszcze tylko zobacze jak sie gra ;p
  • 0
Dołączona grafika

#50 rahH

rahH

    pr0ncie

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 313 postów

Napisano 20 stycznia 2008 - 11:38

pake na skale podłozyłem
Dołączona grafika

zaraz to w koncu ile jest bsow teraz? bo ja przebiegłem mape i znalazłem tylko ten :E
  • 0
Dołączona grafika

#51 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 20 stycznia 2008 - 11:50

http://tawerna-cs.or...o...post&p=9130

dałem screeny w poście, dałem screeny w paczce z mapą.
;pfff wogóle nie czytacie postów. po co ja to wszystko opisuję.

will dał schemat, przeanalizowałem różne warianty z moimi botami i ten wyszedł najlepszy.

to nie jest proste ustawić bsy. info_bomb_target to jest kula. nie ma wpływu na jej promień.
trzeba wziąć pod uwagę gdzie może być położona paka. przykład ze skałą. odsunąłem bs, żeby nie mozna było wrzucić paki między skrzynie, bo się jej nie rozbroi, no to wyszedł na skale. spróbuję to poprawić. o ile tak ma zostać.

przy małych schodach nie ma zbytnio miejsca na bs. bo wyjdzie za skrzynią, albo między, albo za murkiem. na górnym mogłem zakopać bs głęboko, bo to jest wysoko, tak że tylko rąbek kuli wystaje nad ziemię.


dajcie jakiś nowy schemat to zmienię...
  • 0

#52 z0nk

z0nk

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Ską…d:z bramki numer 1

Napisano 21 stycznia 2008 - 02:31

ale kombinujecie znowu..
  • 0

(Minutę temu) KoNiO -- czemu mi nie dziala strona razer-a skoro mam IE 7,0 ?

Dołączona grafika

#53 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 21 stycznia 2008 - 08:04

http://tawerna-cs.or...o...post&p=8988 kto rozpoczął ?

PS. Rahh nie ma zamiennych tekstur do cbble. nikt czegoś takiego nie zrobił.
lubisz się bawić w photoshopie to zrób. to nie jest trudne, trzeba edytować cs_cbble.wad (jest do tego program - wally), popatrzeć jakie sa tam tekstury i dla każdej zrobić zamiennik. mozna dopasować tekstury z innej mapy, w cs'ie jest dużo tego. ogólnie troche roboty graficznej.
potem tylko wstawiasz przerobiony plik cs_cbble.wad do swojego cstrike...

Użytkownik tyro edytował ten post 21 stycznia 2008 - 09:23

  • 0

#54 z0nk

z0nk

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Ską…d:z bramki numer 1

Napisano 21 stycznia 2008 - 12:05

dlatego ja dalem 2 opcje w sondzie.. zostawic i wywalic..
tyro sa, bo ja mam ;D
  • 0

(Minutę temu) KoNiO -- czemu mi nie dziala strona razer-a skoro mam IE 7,0 ?

Dołączona grafika

#55 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 21 stycznia 2008 - 12:09

wygrywa opcja zostawić. a kombinacje maja na celu złagodzenie bólu dalszego obcowania z tym shitem.

jak masz to daj. ;D
  • 0

#56 rahH

rahH

    pr0ncie

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 313 postów

Napisano 21 stycznia 2008 - 12:52

a tyro jak wrzucilem tego Twojego kabula to tez tekstury na duscie dwa sie zmieniły niektore. ziemia i sporadycznie na scianach... :x
  • 0
Dołączona grafika

#57 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 21 stycznia 2008 - 01:06

efekt uboczny. cs buforuje sobie tekstury (cache). tekstury w kabul+ maja te same nazwy co w d2. jeżeli najpierw grasz kabul, a potem d2 to cs zamiast przeczytac od nowa plik z teksturami, bierze je z cache, a one sa inne. restart csa pomaga.

inna metoda to zamienić tekstury z dusta na te co sa w kabulu. trzeba plik kabul.wad powielić i kopii dać nazwę cs_dust.wad wtedy zawsze na dustowych mapach będziesz miał tekstury z kabul+

jezeli to wam przeszkadza mogę zmienić, żeby były oryginalne i wtedy nie będą się mieszać.

zabawa z teksturami zawsze rodzi jakieś niespodzianki...

PS. na skałce nie mozna już kłaść paki.

czekam na uwagi/poprawki do układu mapy...
równiez nie dłużej jak 30s zajmie powrót do oryginału - jeżeli będzie taka Wasza wola.

Użytkownik tyro edytował ten post 21 stycznia 2008 - 01:11

  • 0

#58 will

will

    Pułkownik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 190 postów
  • Skype:wilu_z_mw
  • Ską…d:Tarnów

Napisano 21 stycznia 2008 - 03:07

moim zdaniem wszystko jest cycus glancus... ale jezeli np ludzie nie moga znalesc 2 bsa... to moze dac jakies oznakowania? nie pamietam ale raczej cih nei ma;p wiec moze tak pierdyknac z 2/3 stzralki i oznakowania bs a i b na scianach i bylo by odrazu latwiej;)
  • 0
moja wladza minela, to czeba potrolowac troszQ <3 :E
Dołączona grafika

Spoiler

#59 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 21 stycznia 2008 - 03:11

na kabulu nie ma żadnych znaków. dałem po jednym A i B na ściany. strzałek mi się nie chce, bo to sporo roboty. ;P
są screeny na /info.

http://rost.home.pl/strefy/kabul2.html

Użytkownik tyro edytował ten post 21 stycznia 2008 - 03:12

  • 0

#60 metyl

metyl

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 26 postów
  • Ską…d:Biała Podlaska

Napisano 22 stycznia 2008 - 02:17

kabul przerobiony jest lepszy, ja bym usunął sajt ten, który jest ze starego kabula i zostawil jeden przy warzywniaku i drugi tam gdzie kampi ct, lepiej by bylo bez sajtu starego
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0