kabul off ?!
#41
Napisano 20 stycznia 2008 - 10:24
#42
Napisano 20 stycznia 2008 - 10:33
#43
Napisano 20 stycznia 2008 - 10:39
Jakbyś jeszcze tekstury na Inferno zmienił to by było miód malina xD
Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!
uhahahahahahahahaahahahahahahah !!
#44
Napisano 20 stycznia 2008 - 10:54
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#45
Napisano 20 stycznia 2008 - 10:57
#46
Napisano 20 stycznia 2008 - 11:16
musiałem przestawić respy, bo do tego na placu przy dużych schodach terro by miało bliżej niż CT.
no i CT musi mieć czas na dotarcie do BS i ustawienie się. strefy przestawiłem, bo zmieniła się orientacja mapy, teraz podział T/CT przebiega trochę inaczej niż pierwotnie.
jedno pociąga drugie. chodziło trochę tez o zmianę warunków na mapie, żeby przestała być taka awp_ a zrobiła się bardziej de_.
#47
Napisano 20 stycznia 2008 - 11:18
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#48
Napisano 20 stycznia 2008 - 11:29
ludzie muszą się nauczyć, gdzie sa bsy. paka była na górnym, no i ktoś próbował kłaść pakę w starym miejscu... niestety na dustowych teksturach tam nadal jest krzyżyk...
to wszystko można pozmieniać. wcale nie zamierzałem forsować tego rozwiązania. jest to oparte na propozycjach jakie tu były, ja trochę zmodyfikowałem - bs na górze i resp terro.
wstawiłem na serwer bo poganiali...
dajcie jakieś poprawki po 1 meczu i pozmieniam. mi jest wszystko jedno, bo nie gram.
#49
Napisano 20 stycznia 2008 - 11:36
Jeszcze tylko zobacze jak sie gra ;p
#50
Napisano 20 stycznia 2008 - 11:38
zaraz to w koncu ile jest bsow teraz? bo ja przebiegłem mape i znalazłem tylko ten :E
#51
Napisano 20 stycznia 2008 - 11:50
dałem screeny w poście, dałem screeny w paczce z mapą.
;pfff wogóle nie czytacie postów. po co ja to wszystko opisuję.
will dał schemat, przeanalizowałem różne warianty z moimi botami i ten wyszedł najlepszy.
to nie jest proste ustawić bsy. info_bomb_target to jest kula. nie ma wpływu na jej promień.
trzeba wziąć pod uwagę gdzie może być położona paka. przykład ze skałą. odsunąłem bs, żeby nie mozna było wrzucić paki między skrzynie, bo się jej nie rozbroi, no to wyszedł na skale. spróbuję to poprawić. o ile tak ma zostać.
przy małych schodach nie ma zbytnio miejsca na bs. bo wyjdzie za skrzynią, albo między, albo za murkiem. na górnym mogłem zakopać bs głęboko, bo to jest wysoko, tak że tylko rąbek kuli wystaje nad ziemię.
dajcie jakiś nowy schemat to zmienię...
#53
Napisano 21 stycznia 2008 - 08:04
PS. Rahh nie ma zamiennych tekstur do cbble. nikt czegoś takiego nie zrobił.
lubisz się bawić w photoshopie to zrób. to nie jest trudne, trzeba edytować cs_cbble.wad (jest do tego program - wally), popatrzeć jakie sa tam tekstury i dla każdej zrobić zamiennik. mozna dopasować tekstury z innej mapy, w cs'ie jest dużo tego. ogólnie troche roboty graficznej.
potem tylko wstawiasz przerobiony plik cs_cbble.wad do swojego cstrike...
Użytkownik tyro edytował ten post 21 stycznia 2008 - 09:23
#55
Napisano 21 stycznia 2008 - 12:09
jak masz to daj. ;D
#56
Napisano 21 stycznia 2008 - 12:52
#57
Napisano 21 stycznia 2008 - 01:06
inna metoda to zamienić tekstury z dusta na te co sa w kabulu. trzeba plik kabul.wad powielić i kopii dać nazwę cs_dust.wad wtedy zawsze na dustowych mapach będziesz miał tekstury z kabul+
jezeli to wam przeszkadza mogę zmienić, żeby były oryginalne i wtedy nie będą się mieszać.
zabawa z teksturami zawsze rodzi jakieś niespodzianki...
PS. na skałce nie mozna już kłaść paki.
czekam na uwagi/poprawki do układu mapy...
równiez nie dłużej jak 30s zajmie powrót do oryginału - jeżeli będzie taka Wasza wola.
Użytkownik tyro edytował ten post 21 stycznia 2008 - 01:11
#58
Napisano 21 stycznia 2008 - 03:07
#59
Napisano 21 stycznia 2008 - 03:11
są screeny na /info.
http://rost.home.pl/strefy/kabul2.html
Użytkownik tyro edytował ten post 21 stycznia 2008 - 03:12
#60
Napisano 22 stycznia 2008 - 02:17