Skocz do zawartości


Zawartość użytkownika z0nk

Odnotowano 20 pozycji dodanych przez z0nk (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 07-maja 23 )


Sortuj według                Sortuj  

#86729 Wybory 2011

Napisano przez z0nk w 03 października 2011 - 01:33 w Off topic




#86658 Wybory 2011

Napisano przez z0nk w 25 września 2011 - 07:33 w Off topic




#86604 de_irak

Napisano przez z0nk w 21 września 2011 - 07:21 w Mapy

Równie dobrze można powiedzieć, że nie sciągnie i pójdzie gdzie indziej bo nie będzie mu się chciało czekać... taka mentalność.

Równie dobrze to samo można było stwierdzić przy głosowaniu na mill czy mirage - je też trzeba ściągać.. :) Fakt, że są trochę "popularniejsze" ale jednak, przy czym ważą 2-3 razy więcej od tej więc ryzyko sie niweluje można powiedzieć.

Można by raz, albo 2 daćw godzinach wieczornych tą mape

Moim zdaniem raz czy dwa to za mało by oceniać czy mapa się przyjmie, no chyba że samo hltv zostanie.. ;p



#86602 de_irak

Napisano przez z0nk w 21 września 2011 - 04:58 w Mapy

Skoro ludzie kręcą nosem na nowe mapy, które są podobne do tych, które znają to jakim cudem de_irak miałby się przyjąć?


sa dwie opcje:
- dodac element "4fun", czyli zaprzestac dodawania tylko ligowych map (i na sile standardow) i wrzucac tez mapy z poza tego kregu ale nadajace sie do gry na TP.
- zostac przy tym co jest, zmieniac na nexta jak ludzie wychodza, czekac pare lat az dorzuca cos na eslu i grac do usrania to samo.
Moim zdaniem juz taki irak mialby wieksze wziecie niz jakis standard typu chateau itp. bo jak sciagnie to i pogra bo stracil czas.. taka mentalnosc.
Jak to wprowadzic? "Nic nie sila, wszystko mlotkiem" ;]



#86577 de_irak

Napisano przez z0nk w 20 września 2011 - 03:26 w Mapy

zamilcz tam tibijczyku

Z tym, że mapy typu mirage i forge są grane w ligach, a więc ich znajomość jest wymagana - wymusza to na graczach poznanie tych map - najlepszym sposobem jest gra mixów/ffa

to nie ma znaczenia, jest ogolna niechec do nowego i napinka na 'lanowe' mapy, forge i mirage to duzo nierozniace sie przerobki a mimo to ludzie kreca nosem i wychodza.. wiec imho nie ma roznicy gdzie jest grana a gdzie nie.



#86564 de_irak

Napisano przez z0nk w 19 września 2011 - 10:01 w Mapy

Ba jak stali gracze i admini mają podejście że gdy zobaczą mapę nie eslowo-lanową to na ich ustach pojawia się piana to co mówić o innych graczach.. sami ich do tego przyzwyczailiście, jak dalej tak sztywno będziecie do tego podchodzić to grób wam wykopią w tym piasku na d2.. ;]

na respie ct można wchodzić na tekstury i biegać po dachach

Jest jedno miejsce na które można wejść jak na jakiś dach i widać przez tekstury ale można to zawsze jakoś zablokować.


- ludzie nie chcą grać mirage, forge (ich nawet w mc nie ma ;)), tuscana (ten już się jako tako przyjął), a co dopiero map, których w ogóle nie znają :>

Nie widzę między tymi mapami różnicy poza tym, że mirage czy jakiś tuscan jest dostępne w eslu czy gdzieś ale i tak tego prawie nikt nie gra.. także można powiedzieć że każda mapa oprócz tych "wytartych standardów" jest nowa/nieznana/niechciana.



#86551 de_irak

Napisano przez z0nk w 19 września 2011 - 12:19 w Mapy

Nazwa mapy: de_irak
Pobieranie/Screeny: http://www.cstrike-p...t.com/maps/1069
Waga: 2.61mb (po rozpakowaniu)
Opis: Mapa jest bardzo rozbudowana posiada wiele zakamarków. Mapa wśród graczy jest mało znana lecz godna polecenia, bardzo fajny klimat gry.

Można by ją dodać lub zamienić za którąś z "niechcianych", zawsze jakieś urozmaicenie. Nie wiem czy kiedyś jej u nas nie było.
Jak ktoś nie grał to > http://www.gametrack...p&query=de_irak



#86147 CS: GO

Napisano przez z0nk w 30 sierpnia 2011 - 10:02 w Ogólna dyskusja

http://www.youtube.c...h?v=bWv6cm46XxA

już coś tam pozmieniali - np. kevlar będzie za darmo tylko w trybie Casual, tak jak mówiłem wcześniej ;p



#86038 CS: GO

Napisano przez z0nk w 26 sierpnia 2011 - 11:26 w Ogólna dyskusja

http://cybersport.pl...z_CS_GO/0/0/0/0
call of cs? ;D



#85969 Licznik przebiegniętych kilometrów

Napisano przez z0nk w 22 sierpnia 2011 - 05:15 w Sport, motoryzacja,ekstremalne

podobno jest taki plugin do amxa że pod radarem wyświetla Ci sie ile już przebiegłeś i w jakim stanie są Twoje zelówki



#85884 PAPADENS

Napisano przez z0nk w 19 sierpnia 2011 - 01:56 w Cheaterzy

Serwer: tp
Data zdarzenia: 17.08.11, 11:00~
Nick podejrzanego: PAPADENS
STEAMID: NI MA :< logi plax
Ewentualny rodzaj czitu: wh, aim
Kto złapał: syscy
Mapa: de_dust2
Link do dema: http://hltv-3564-p.h...e_dust2.dem.zip
Link do screena/profil gracza: ni ma
Czasy i opis podejrzanych akcji: Nie trzeba, poodpalany w uj. Na demie pojawia się od 13:00



#85824 CS: GO

Napisano przez z0nk w 16 sierpnia 2011 - 08:32 w Ogólna dyskusja

Miała być kontynuacja CS'a, nikt z Valve nie mówił że będzie to "Counter-Strike 2" (sequel do 1.6), teraz wyszło na jaw że będzie to właśnie Global Offensive, więc jeśli wogóle coś takiego przeszło im przez myśl to na tą dwójkę nie ma co liczyć przez najbliższe parę lat :)



#85814 CS: GO

Napisano przez z0nk w 16 sierpnia 2011 - 07:00 w Ogólna dyskusja

Jedyna nadzieja w ProModzie

przy tym tempie prac to będziesz na niego czekał dłużej niż na Diablo.. :rolleyes:



#85810 CS: GO

Napisano przez z0nk w 16 sierpnia 2011 - 06:05 w Ogólna dyskusja

Animacje niekoniecznie muszą być takie same, ale raczej jak z 1.6 to nie będą. Oni wspominali coś że są bardzo realistyczne więc zapewne się zmieniły.



#85808 CS: GO

Napisano przez z0nk w 16 sierpnia 2011 - 05:51 w Ogólna dyskusja

Może pogadamy o nowym tworze Vafle?  :rolleyes:
Co i rusz wychodzą kolejne nowinki o Global Offensive, obecnie znane fakty to:

"It is a mix really, it has wall spamming which is more like 1.6, but it is on the source engine, so the feel of it is more (but not exactly) like source. The flashes are also more like 1.6, where turning your back to them will make you a lot less flashed than looking straight at them, but they also have the sound from source. The smokes are like they are in the current source."

"There are molotov grenades which create a fire blanket that slows players are little. It sounds crazy, but it actually played really well, I think, even though the size/dmg might need a bit tweaking."

"The other new nade is a decoy nade  that can play firing sounds, so it can be used to fake that a player is in a position. Not sure how usable it is, but the idea is pretty nice, I think."

+ http://www.youtube.c...h?v=dvWn1PThevc

W skrócie podsumowując:
- gra jest robiona na nowej wersji silnika Source, tej samej co Portal 2
- system ranków/ladderów dla graczy i drużyn
- system pojedynków (solo/5on5)
- tryby gry Pro (normalna gra, bronie itd.) / Casual (różne bajery - MJECZE  :blink: - i dodatki 4fun)
- serwery dedykowane
- gameplay - mix sorsa i 1.6
- nowe granaty i bronie (m.in. granat molotova spowalniający gracza, granat wabik/przynęta wydający dźwięki glocka/ak dla TT lub usp/m4 dla CT, paralizator)
- możliwość robienia wallbangów
- na inferno usunęli szczura łączącego środek z 2gim środkiem i "obieg" z respa terro na drugi środek
- na trainie PODOBNO chcą zostawić tylko 1 bs
- na nuke usunięto część ze schodami na dół przy hangarze, została tylko 1 para drzwi na na dolnym bsie (ta pod oknem)
- kamizelka i hełm są darmowe dla każdego
- defa może posiadać tylko jedna losowa osoba z drużyny, nie można go kupić czy wyrzucić.. dopiero gdy osoba posiadająca go zginie to można go podnieść
- brak tłumika we wszystkich broniach

Wiadomo, to dopiero wczesna alfa - dużo rzeczy może się zmienić - ale niektóre pomysły już mnie przerażają :D nie wszystkie ofkors bo parę opcji jest ciekawych. Możliwe też że niektóre zmiany które opisywali komentatorzy z esla będą dostępne tylko w trybie Casual, kto wie.  Co o tym myślicie? wyjdzie coś lepszego od sorsa? ;p



#85672 Tawerna DM - 213.189.52.61:27070

Napisano przez z0nk w 10 sierpnia 2011 - 01:18 w Dyskusja ogólna

Jak wujek tyro zrobi dziubek to nie ma uja we wsi.



#85645 [bajka] Piraci mrocznych wód

Napisano przez z0nk w 09 sierpnia 2011 - 03:13 w Film, serial

stare, soochar, było w tv. <_<



#82862 Boski Pomiot Maciek Brat Bozeny

Napisano przez z0nk w 10 kwietnia 2011 - 02:47 w Podania na administratora

ej gościu ja mam kopirajt na ten tekst :/



#78330 Mapy Zimowe 2

Napisano przez z0nk w 13 grudnia 2010 - 03:37 w Mapy

http://tinyurl.com/2ws8uf8 ?!



#78327 Mapy Zimowe 2

Napisano przez z0nk w 13 grudnia 2010 - 02:52 w Mapy

na tej przeróbce d2 jest bug przed B, można się 'zapaść pod ziemie' i w pewnych miejscach zwalniasz..

demko-Załączony plik  buug.rar   1,24 MB   3 Ilość pobrań