Czas na mapcykl
#21
Napisano 29 maja 2008 - 07:02
"Every broken enemy will know,
That their opponent had to be invincible!
Take a last look around, while you’re alive,
I’m an indestructible master of war!
#23
Napisano 29 maja 2008 - 07:57
Użytkownik Predator edytował ten post 29 maja 2008 - 08:00
#24
Napisano 29 maja 2008 - 07:59
A tak w ogole to:
Dzienny: d2, inferno, nuke, train, cpl_mill, de_cpl_fire, piranesi, cheateau ( zamiast office! ), cbble, russka, aztec, vertigo,
Nocny: d2, inferno, nuke, train, cpl_mill, no i moze ew. cbble - mysle ze to by styklo moim zdaniem
Użytkownik bl00keRs edytował ten post 29 maja 2008 - 07:59
#25
Napisano 29 maja 2008 - 08:00
Użytkownik Predator edytował ten post 29 maja 2008 - 08:01
#26
Napisano 29 maja 2008 - 08:35
-
Predator kasztanie, ja też lubię Piranesi, ale żeby zawsze byli ogarnięci ludzie :]
Nie zauważyłeś, że kiedy paka padnie, to ona sobie tak leży i leży, najczęściej na koronie, a typy chodzą i szukają fragów hehe.
A najlepsze jest, kiedy przychodzi podłożyć pakę. Robi to jedna osoba licząc, że go w tym czasie nikt nie zdejmie, bo zero krycia jest, gdyż w tym czasie typy biją się kilometry od bs
Azerbejdżan plejers.
Użytkownik MilczaR edytował ten post 29 maja 2008 - 08:41
#29
Napisano 29 maja 2008 - 11:29
ludzie placza ze brak fps ale jakos moglem grac tam z 30... i tez sie dobrze bawilem...
westwood git bardzo lubie
pozatym moze cos z as fajnego znajdziemy ?
palacz ke sera sera: ja nie pije
palacz ke sera sera: juz nigdy
palacz ke sera sera: zmienilem sie
#30
Napisano 29 maja 2008 - 11:30
najprawdopodobniej istnieje mozliwosc abysmy zostawili mapchooser (nadal posiadajac dwa mapcykle) i wtedy pod 3 byloby wybranie mapy wg mapcykla. Pod 2 przedluzenie obecnej. Zas pod 1 same niestandardowe mapy.
generalnie ja bym byl za tym w mapcycku zostawic nadal 2 niestandartowe a pod 1 dac jeszcze inne niestandartowe zeby poniekad wymusic granie jakies innej mapy
#32
Napisano 30 maja 2008 - 04:02
Na MC dzienny, z mniej standardowych, które każdy ma na kompie nadawały by się: cheateau, piranesi, cpl_strike, westwood, vertigo i można by pomyśleć nad de_torn.
A z takich mniej znanych to oczywiście mapka firmowa de_tawerna
Jeśli chodzi o MC nocny to wiadomo, że trzeba dać lubiane mapki standardowe i jakieś małe typu aim, awp, które nie wymagają wielkiego "ogaru" od graczy.
Czyli np: inferno, nuke, dust2, awp_wall, mp5_reflex, de_dustyaztec (idealny klimat na wieczory i nocki, nie zżera fps)
#34
Napisano 30 maja 2008 - 06:30
#35 Gość_QUIt_*
Napisano 30 maja 2008 - 07:06
Nocny: d2, inferno, nuke, train, cpl_mill
#36
Napisano 30 maja 2008 - 01:48
de_cbble
de_vertigo
de_dust2
de_prodigy
de_nuke
de_kabul
de_chateau
de_aztec
de_cpl_mill
de_train
de_tawerna
de_piranesi ale to będzie 13 już
//Nie koniecznie w tej kolejności
Nocny
de_dust2
de_inferno
de_nuke
de_train
Nowy H@ Tawerny
#37
Napisano 30 maja 2008 - 03:52
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#38
Napisano 30 maja 2008 - 04:18
Na nockach musi być coś, co przytrzyma ludzi. Właśnie aimy jakieś, awp...
Jeśli ma być 6 map na nocce, to uważam, że powinny być maksymalnie dwie mapy standardowe, pozostałe aimy czy jakiś tam jeszcze bajer.
#39
Napisano 30 maja 2008 - 04:56
nudzi sie ktos to moze podliczylby glosy oddana na kazda mapke ;>
dzienny:
dd2- 12
nuke - 12
inferno - 11
train - 11
piranesi - 10
tawerna - 10
cpl_strike 10
cbble - 9
office - 7
cpl_strike - 6
westwood - 5
vertigo - 5
aztec - 5
chetau - 4
kabul - 4
ruska - 4
dd1 - 3
survivor 3
prodigy - 3
depot - 2
cpl_fire 2
cs_747 - 1
clan1_mill - 1
torn - 1
carlita - 1
cpl_overrun - 1
rats - 1
assault - 1
cod - 1
nocny :
dd2- 9
nuke - 9
inferno - 8
train - 7
cbble - 4
cpl_mill - 4
mp5_reflex 3
awm_map/wall - 2
dd1 - 2
aztec - 1
office - 1
tawerna - 1
tak wyliczylem;< nie ktorzy dawali "ze standardow moga byc all" itp wiec nie wiedzialem czy liczyc i co do nich zaliczaja i czy mowia tylko o dziennym czy o nocnym tez ^^ jak sie gdzies pomylilem wybaczcie ale raczej to nie nastapilo ;P
Użytkownik will edytował ten post 30 maja 2008 - 05:04