Skocz do zawartości


Zdjęcie

Uwagi ogólne


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 pisaq

pisaq

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 29 maja 2007 - 04:37

Witam wszystkich!
Chcialem sie podzielic moimi uwagami i sugestiami dotyczącymi Waszego serwera.
Po 1: Strefy raszu - na niektórych mapach trzebaby je przesunąć o pare centymetrow głebiej, bo jak narazie to wystarczy podejśc pod przejście i tym sposobem nieraszujący gracz jest kill`owany.
Po 2: Admini - często jest tak, że nie ma ani jednego,a za jakiś czas nagle jest 5 adminów i zaczynają się kłótnie między nimi, kickuja się nawzajem, "robimy drabinke - kto strzeli = ban" itp. Choć ich zachowanie w dużej mierze jest zabawne, niektorych zniechęce do gry.
Po 3: Mapcycle - trzeba go skonsultować, aby był życiowy; IMO czasami za dużo map typu aim_xxx


Pozdrawiam.
  • 0

#2 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 29 maja 2007 - 05:00

1. Nie musisz koniecznie stac rowno co do cm bo czasem moze ubic ... Strefy sa w miare dobrze oprocz porpawek na piranesi

2. Nigdy nie widzialem takiej sytuacji. Jak tak bylo to opisz kto to zrobil.

3. W mc nie ma ani jednego aima. Na aima zmieniamy tylko wtedy gdy jest 0 ludzików na serwie

Milo ze masz uwagi ale najpierw poczytaj forum w tym np dskusje o mapach a potem się wypowiadaj bo tak mowisz o rzeczach o których nie wiesz jak wygladaja http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/wink.gif
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#3 KsR

KsR

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów
  • Ską…d:ZzaSiedmioGórOgrodu

Napisano 29 maja 2007 - 05:23

według mnie mc jest dobrze dobrany jak na tp przystało.Nigdy nie widzialem takiej akcji ktorą opisujesz w punkcie nr.2.Co do stref po co sie pchasz o ten 1 cm dalej ?
http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/wink.gif
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!

uhahahahahahahahaahahahahahahah !!

#4 rahH

rahH

    pr0ncie

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 313 postów

Napisano 29 maja 2007 - 05:47

Witamy i thx za uwagi.
1. Strefy raszu mi nigdy nie przeszkadzaly ;p moze dlatego ze wole grac w terro ;p
2. ja tez nigdy takiego czegos nie widzialem, nie wiem ale moglo sie raz zdazyc
3. Tak jak owi napisal dajemy aimy tylko jak jest pusto na serwie zeby troche osob przyszlo i wracamy do MC.
  • 0
Dołączona grafika

#5 grrubaS

grrubaS

    Plutonowy

  • Oldie
  • PipPipPip
  • 174 postów
  • Ską…d:Łódź

Napisano 29 maja 2007 - 06:09

Dzieki za uwagi

1. No cóż do stref wystarczy sie przyzwyczaić, jak dla mnie nie ma w nich błędów, ale pomyślimy i obadamy
2. Nie widziałem jak inny admin tak by postępował (ja sam czegoś takiego nie lubie i tego nie robie), bo też nie trawie jak ktoś się bawi adminem :) - może się to zdarzyło jak nie grałem na serwerze
3. Mapcykl po korektach jest OK, aimy są tylko wtedy jak jest mało ludzi na serwerku, jak sie zbierze wieksza ekipa to wracamy do MC
  • 0

Dołączona grafika

#6 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 29 maja 2007 - 06:42

1. strefy są "robione na miejscu" i trzeba sie przyzwyczaić, jak grałeś na innym serwerze to mogło być trochę inaczej.

2. była taka sytuacja jakiś czas temu, ale już o tym był opr. od H@ i wewnętrzna dyskusja i te sprawy są wyjaśnione. jak się zdarzy to napisz kiedy, co i jak. to co prawda były żarty, bo nie ma między adminami zatargów, ale to co nam sie wydaje żartem może inaczej wyglądać w ocenie graczy, którzy nie wiedzą kto jest botem, kto lamą, a kto parófką.

3. mc jest dobry. jednakże czasami zdarza się, że ktoś zmieni na aim dla zachęcenia graczy, ale jak ktoś patrzy na liste serwerów to wygląda tak jakby do południa były samie aimy. może nie zmieniajmy jak nikt nie gra na aim, bo to może mylić. niech leci mc. jak chcemy pograć aim to wtedy.
  • 0

#7 ulti

ulti

    Porucznik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 077 postów

Napisano 29 maja 2007 - 07:13

1. Nie da sie zrobic idealnych stref zeby byly takie jak na screenach. Zreszta robilem je zawsze tak zeby byly troche dalej bo np nogi postaci moga stac w strefie dozwolonej ale rece czy nawet lufa sa wysuniete do przodu i plugin odczytujac koordynaty postaci wykrywa ze przekroczyles granice. Poza tym jezeli masz uwagi do map do podawaj konkretne nazwy i miejsca bo skad moge wiedziec co mam poprawic.
2. Czegos takiego nie widzialem to sie nie wypowiem.
3. Nie bede niepotrzebnie pisal tego co mozesz przeczytac w postach powyzej.
  • 0
bzzzzzzzzyyyy

#8 ScaR

ScaR

    Troll

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 622 postów
  • Ską…d:Poznań

Napisano 29 maja 2007 - 08:46

Co do 2 pkt ulti z kimś mnie zvotował kiedyś :( ( Zapamiętam to!

a to pamietam :> nie wiedzialem ze wystarcza 2 osoby zeby kogos zvotowac ^^

Użytkownik ulti edytował ten post 29 maja 2007 - 09:43

  • 0
Kto się c*pą urodził mężczyzną nie umrze

Dołączona grafika

Nowy H@ Tawerny :D
Dołączona grafika

#9 pisaq

pisaq

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 29 maja 2007 - 08:50

1 Właśnie te strefy czasami dobijają, na takim infie ginie kilka osob bo idą wzdłuż sciany domku(srodek) i otrą sie o strefe. Tak samo np nuke - podejsc pod radia nie ma co, dlatego mowie o paru cm.
KsR - właśnie ze nie pcham sie o 1 cm dalej, jestem jeszcze w pomieszczeniu/na terenie na którym przebywanie nie jest rushem - tak jakby rodzice nie chcieli zebys wchodzil do pokoju bo dostaniesz klapsa, a tu dostajesz ów klapsa za to ze przeszedłeś obok :P (bez urazy )
2. No sytuacja taka miała miejsce, nie będę mówił kto, bo nie widze sensu.
3. Nie jestem taki pewien czy właśnie te aimy przyciągają ludzi czy na odwrót. Co do mc: duzym plusem jest aztek z 1.5 - wspomnienia wracają ( i fps tak nie spada ;p )


Pozdrawiam.
  • 0

#10 Owi

Owi

    Administrator

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 326 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 29 maja 2007 - 09:00

kilkadziesiat razy szedlem domkiem w ct i ani razu nie padlem...
  • 0
Dołączona grafika

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org

#11 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 29 maja 2007 - 09:04

trzeba posprawdzać dokładnie i dać ulti'emu konkretne info...
  • 0

#12 Kylo

Kylo

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 30 maja 2007 - 01:21

No to może i ja się w końcu wypowiem:
1. Strefy są dobre, jedyne co mnie denerwuje, to strefa na piranesi (podwórko od http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/cool.gif ...
2. Ja spotkałem się z taką sytuacją, ale bez kicków, itp. chodzi mi o to, że admini zgrywali się (co było nawet zabawne), że jak mnie zabije z ak, to ban (oczywiście to były żarty i nikt nie dostał bana, czy czegoś takiego, a atmosfera się poprawiła)... Co do czasu, to nie każdy ma go za wiele i admini nie mogą cały czas doglądać serwera, po za tym ogólnie i tak jest w porządku, bo jak zazwyczaj gram, to jest przynajmniej jeden z nich.
3. MC jest dobry, tylko zdenerwowało mnie trochę wywalenie de_cheateu (nie wiem czy dobrze napisałem), tak więc nie wiem w czym problem. :)
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#13 z0nk

z0nk

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Ską…d:z bramki numer 1

Napisano 30 maja 2007 - 01:47

1. są screeny stref, zaznaczone na nich miejsca nie powinny być przekraczane.. antyrasz czasami zabije przed strefą a czasami za.. to nie nasza wina, taki jest plugin..

2. pewnie były to żarty..

3. Co do mc, to wydaje mi się że wybraliśmy najlepsze rozwiązanie.. mapy aim nie są w podstawowym mc, więc tylko admin może zmienić na takową mapę i mogę Ci powiedzieć że na aimy zmieniamy tylko by przyciągnąć ludzi lub gdy większość graczy chce, a po tym lecą normalne mapy..
  • 0

(Minutę temu) KoNiO -- czemu mi nie dziala strona razer-a skoro mam IE 7,0 ?

Dołączona grafika

#14 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 30 maja 2007 - 08:59

Kylo, parę map w tym de_chateau zostało wywalone z mc tymczasowo, jak się serwer rozkręci to mam nadzieję, że ta mapka wróci...
  • 0

#15 KsR

KsR

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów
  • Ską…d:ZzaSiedmioGórOgrodu

Napisano 30 maja 2007 - 09:19

a z de_piranesi jak jest ? mam nadzieje,że też powróci :mellow:
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!

uhahahahahahahahaahahahahahahah !!

#16 rahH

rahH

    pr0ncie

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 313 postów

Napisano 30 maja 2007 - 10:40

no piranesi w 1 kolejnosci musi wrocic x] a cpl strike i to smierdzace chateou moze dla mnei w ogole nie wracac :F
  • 0
Dołączona grafika

#17 pisaq

pisaq

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 30 maja 2007 - 11:25

IMO cheatau i pirenesi w ogole nie potrzebne, tak samo jak cpl_strike, ale to tylko moja opinia. No i ten aztek! Aztek wymiata - dobry pomysl.
Co do tego ze antyrasz zabije czasami przed, a czasami za linją to się nie zgodze. Kiedys grywalem na pewnym serwie z antyraszem i linje byly nieco dalej, co pozwolilo na unikniecie takich incydentow. Takze gracz mogl spokojnie przejsc blisko drzwi, wrecz "otrzec" sie o próg. Niestety z przyczyn mi nie znanych administracja zrezygnowała z antyrasza.
  • 0

#18 SfiRuSeK

SfiRuSeK

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 31 maja 2007 - 12:52

Moim zdaniem "/strefy" <--- dobrze sie przyjrzec i unikac tych miejsc i tyle skoro ktos wie ze jest tam anty rasz po co sie tam pchac ...hmm mozna by bylo zrobic na anty raszu ostrzezenie 1 raz wejdzie odpycha cie albo lata do 50hp 2 raz sie zblizysz kill:) to by bylo najlepsze rozwiazanie. MC jest dobry ale brakuje zawodowej mapy Awp_dust :) mapka rzadzi polecam xD A jak narazie to Admini sa uprzejmi ^^


Little Tortilla Boy ^^
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0