Reinstall calego serwera tawerny, amxx zrekompilowany od zera.
#21
Napisano 04 września 2008 - 10:41
#22
Napisano 04 września 2008 - 10:44
#23
Napisano 04 września 2008 - 11:11
- bomb timer pokazuje czas do wybuchu, każdy widzi ile zostało czasu na rozbrojenie. Owi zasugerował żeby dać takie coś.
wywalić takie coś właśnie jest taki mały dreszczyk gdy rozbrajasz bombę bez defa a ona już szaleje i nie wiadomo czy się rozbroi
a bombę bez defusera rozbraja się 10 sekund a z defem 5 więc zawsze będzie wiadomo czy się rozbroi czy nie.
Moim zdaniem bez sensu taki dodatek takie lekkie ułatwienie prawie to samo jak na non steam widziałem jak strzela się przez ścianę i widać, na kolorowo, że zabiera hp kolesiowi...
#24
Napisano 04 września 2008 - 11:23
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#25
Napisano 04 września 2008 - 12:15
#26
Napisano 04 września 2008 - 12:20
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#27
Napisano 04 września 2008 - 12:31
czasem jak sie zamotałem, poleciałem z innymi a paka została, zawsze wracałem do paki. na radarze widać czy lezie, czy leży.
iście do przodu bez paki nie przecież sensu. po co leźć na bs bez paki?
ale stary jestem, może się nie znam i to tylko takie głupie było....
#28
Napisano 04 września 2008 - 01:00
Za to trochę głupi wydaje mi się mod ktry potrąca 30 hp za wyrzucenie paki...
Użytkownik Predator edytował ten post 04 września 2008 - 01:25
#29
Napisano 04 września 2008 - 02:08
co z mc? jest jaki był.
kara za wyrzucanie paki ->> http://gamingcrew.pl...amp;#entry24309
#30
Napisano 04 września 2008 - 02:15
trzeba tez czasem z paka sie przejsc a nie na fragi ciagle;)Za to trochę głupi wydaje mi się mod ktry potrąca 30 hp za wyrzucenie paki...
#31
Napisano 04 września 2008 - 06:02
Pod żadnym pozorem nie wyłączać tej opcji wywalania speców po 120s.! To jest właśnie dobre.
Jeżeli jakiś gracz kogoś wyłapie, to na pewno zamelduje o tym adminowi. Poda czas i miejsce, a z demka się to już wyłapie. Nie ma sensu, by taki gracz wchodził na speca.
A więc SPEC po 120 sekundach out z serwera!
I jeszcze jeden element...
.... ustawić AFK kickera na dłużej... Nie wiem na ile jest, ale chyba coś koło 30s, bo jak gram to często minimalizuje cs'a i co chwilę widzę rusz sie bla bla. NAjlepiej ustawić tak na 90s, żeby w razie czego 1 runde można było psotać smile.gif
To jakaś kpina. Postać jedną rundę?! To jedna z większych bolączek podczas gry. Często zdarzają się tacy, którzy stoją i stoją, aż do końca rundy. Na serwerze TP to jest nie do przyjęcia, na FFA niech sobie nawet cały team stoi całą rundę. Takich nam nie potrzeba, więc jak najszybszy afk-kick jest tu na miejscu. Przecież myślący prawidłowo gracz powinien wejść na spec'a, skoro uważa, że nie wyrobi się rozpoczęcie następnej rundy, ale przeważnie nie myślą i afk'ują. Trzeba się zastanowić po co się wchodzi na serwer - grać, czy zamulać na respie, bądź specu.
Wiem kto będzie niezadowolony Tris stoi na respie prawie co każdą, i tu może przesadnie to zabrzmi, po półtorej rundy.
Użytkownik MilczaR edytował ten post 04 września 2008 - 06:05
#32
Napisano 04 września 2008 - 06:19
to nie wina neta mojego ani cfg tylko pewnie jakichś pluginow na serwie bo na szotersach kilka miesiecy temu to sie zaczelo.
gram czasami mixy na roznych serwerach nawet niemieckich i mam zawsze loss i choke 0-1 max
hmm a moze wylacze karte sieciowa bo i tak jest nieuzywana...
a wyrzucanie paki afk powinno byc 15-20 s
Użytkownik rahH edytował ten post 04 września 2008 - 06:20
#33
Napisano 04 września 2008 - 06:23
w smerfy tez wierzysz? Dzisiaj na vertigo jednego kolesia chcialem ogladnac bo mial pare dziwnych akcji, po 2 minutach mnie wywalilo. Nie mialem zadnej pewnosci ze ten typ moze cos miec a nie chcialo mi sie tracic czasu na proszenie/sciaganie/ogladanie demka. I watpie zeby komukolwiek sie chcialo. Faktem jest ze glownie tematy w dziale Cheaterzy zakladaja admini wiec zrobcie jak chcecie.Jeżeli jakiś gracz kogoś wyłapie, to na pewno zamelduje o tym adminowi. Poda czas i miejsce, a z demka się to już wyłapie.
#34
Napisano 04 września 2008 - 06:48
#35
Napisano 04 września 2008 - 07:37
#36
Napisano 04 września 2008 - 07:41
Użytkownik fukacz edytował ten post 04 września 2008 - 07:42
NEVER GIVE UP!
#38
Napisano 05 września 2008 - 12:12
A co do paki to wystarczyłoby drobne ostrzeżenie w postaci 10 hp, a nie 30, bo to troszke za duzo (prawie 1/3 życia) proponuje obniżyć do 10, bedzie w sam raz. I panowie czerwoni przywrócicie mc co był przed reinstalem serwa czy wymyślamy jakiś nowy ?
#39
Napisano 05 września 2008 - 12:53
kara za pakę była tylko przez kilka godzin i została wyłączona całkowicie z powodu protestów.
kickowanie spektów wydłużyłem do 240s.
#40
Napisano 05 września 2008 - 01:04
sprawdzilem logi. Normalnie laduje sie dzienny i nocny. jedyna roznica to brak fire i to wszystko.
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org