Skocz do zawartości


Zdjęcie

moja pierwsza mapa ;p


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 28 czerwca 2007 - 10:49

zrobiłem mapę :P

jest to mapa 4fun. bardziej podobna do hl niż do cs, ale można oczywiście grać zespołowo, choć nieco to utrudniłem.

mapa jest typu de_. ma dwa bs'y. nie są rozmieszczone klasycznie, ale tak, że właściwie jest to jeden bs.

jest to rodzaj labiryntu-grobowca w trzech wymiarach. nie jest jednak zbyt skomplikowany i na pewno nikt nie zabłądzi. łatwo się zorientować o co chodzi.

mapa ma zwyczajne tekstury, zwykłe betonowe ściany i podłogi, bez zbędnych męczących kolorów. dodałem trochę elementów kolorystycznych dla urozmaicenia.

mimo, że jest to "tomb" nie jest całkiem zamknięty i miejscami widać całkiem duże kawałki nieba. są na niej miejsca jasne i zacienione. korytarze są tak skonfigurowane, że oświetlenie jest naturalne "z nieba". choć dodałem dyskretne doświetlenie niektórych miejsc.

ma mapie znajduje się kilka rodzajów skrzynek. nie są to zwykłe "kamienne" skrzynie cs'a. większość elementów-bytów wyłączając ściany jest "interaktywna". można je zniszczyć, ale trzeba być ostrożnym. pierwotnie umieściłem również byty przesuwalne i ruchome, ale uznałem że to za dużo i zrezygnowałem.

na mapie umieściłem niespodzianki dla FF#. każdy znajdzie coś dla siebie.

dlatego musicie ją obejrzeć. nie załączam screenów żeby nie psuć niespodzianki.

oczywiście proszę o komentarze. uprzedzam, że nie jest to d2nukeinfernotrain, więc proszę nie porównywać.

do mapy załączyłem .nav moje zboty grały mapkę i trochę się głupio zachowywały, ze względu na te interaktywne byty, ale mecz był wyrównany, więc mapa jest w miarę zrównoważona.

mapa jest tutaj

miłego zwiedzania. http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif

Użytkownik tyro edytował ten post 28 czerwca 2007 - 10:51

  • 0

#2 KsR

KsR

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów
  • Ską…d:ZzaSiedmioGórOgrodu

Napisano 29 czerwca 2007 - 12:17

No tyro nice,jak na pierwszy raz.
Chodze własnie po mapce , jest co prawda troche zagmatwana,ale jak na pierwszy raz to bardzo dobrze.Zrób coś jeszcze.
Pozdrawiam.

Użytkownik KsR edytował ten post 29 czerwca 2007 - 12:42

  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!

uhahahahahahahahaahahahahahahah !!

#3 Masmix

Masmix

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 164 postów
  • Ską…d:Kraków

Napisano 29 czerwca 2007 - 12:31

Powiem tak: Jak na pierwsza mape to bardzo fajna. Bardziej pasuje pod hl jak pisales, ale mozna na niej kiedys zagrac. Ceni sie to, ze mapa zrobiona z calkiem ciekawym pomyslem. Troszke za bardzo pogmatwana aczkolwiek jakby tam czlowiek zagral to pewnie okazalo by sie, ze jest inaczej. Rob dalej mapy, bo po tej widac, ze masz duzy potencjal.

PS: 2 na Masmixie (ciekawym kto nie zrozumie o co chodzi :) )
http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif
  • 0
Disturbed: Indestructible:

"Every broken enemy will know,
That their opponent had to be invincible!
Take a last look around, while you’re alive,
I’m an indestructible master of war!



#4 ScaR

ScaR

    Troll

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 622 postów
  • Ską…d:Poznań

Napisano 29 czerwca 2007 - 01:35

No mapka naprawdę fajna i przynajmniej można rozwalać te napisy http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif Będę zonkowi cały czas niszczył o ile zagramy ją kiedyś.
Jedyny minus to to że jest trochę zagmatwana. Tekstury fajne nie męczą oka jak sam mówiłeś a to ważne.
Mam nadzieje że zrobisz coś jeszcze może jakąś mapkę promująca serwer. takie jak np de_siodemka czy aim_koba. Np de_tawerna i jakiś lokal to by był w stylu offica np.
  • 0
Kto się c*pą urodził mężczyzną nie umrze

Dołączona grafika

Nowy H@ Tawerny :D
Dołączona grafika

#5 szabla

szabla

    Plutonowy

  • Oldie
  • PipPipPip
  • 105 postów

Napisano 29 czerwca 2007 - 07:01

fajna mapkka biG
  • 0

#6 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 29 czerwca 2007 - 07:11

tak ScaR, mam taki pomysł, tylko żeby zrobić u nas tak jak siódemka u siebie potrzebnych jest kilka rzeczy, a przede wszystkim zaangażowanie kilku doświadczonych osób.
trzeba:
- wydumać dobrą lokację/otoczenie/klimat mapy.
- zaplanować rozgrywkę, podejścia pod bs'y.
- zaplanować ustawienie "bytów", skrzynek, interakcję z otoczeniem, miejsca kampy itp.
- zrobić szkic mapy, określić wielkość itp.
- wybrać lub zrobić fajne tekstury, dźwięki.
- zrobić jakieś banery tawerny, nie jest to proste, bo nie każde nawet ładne logo dobrze wygląda w grze.
- zbudować mapę.
- wytestować wersję beta i usunąć błędy, niedoróbki.
- wstawić na serwer i grać, żeby wypromować tak jak de_siódemka.

widzicie więc ile to jest roboty sam tego nie zrobię.

PS.
dla tych co uważają mapę za pogmatwaną. mapa jest zbudowana wg. schematu. składa się z czterech jednakowych układów korytarzy i środka z bs'ami. gdziekolwiek z którejkolwiek strony jesteś zawsze jest tak samo.

Załączone pliki


Użytkownik tyro edytował ten post 29 czerwca 2007 - 09:59

  • 0

#7 KsR

KsR

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów
  • Ską…d:ZzaSiedmioGórOgrodu

Napisano 29 czerwca 2007 - 10:27

Ja moge pomóc,bardzo mi sie podoba ten pomysł de_Tawerna hmm:P
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!

uhahahahahahahahaahahahahahahah !!

#8 ulti

ulti

    Porucznik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 077 postów

Napisano 29 czerwca 2007 - 10:48

To kiedy zagramy ta mapke na tawernie? Moze jutro wieczorem? ?ikent w koncu jest i chetnie wpadlbym na jakis wieczorek bo ostatnio malo gram w csa.
  • 0
bzzzzzzzzyyyy

#9 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 30 czerwca 2007 - 07:49

hm... skoro uważacie, że mapa nadaje się do wypróbowania na serwerze, to może ją trochę "znormalnić" tzn. dostosować do standardów jakie panują w cs.
- wyłączyć te wybuchające skrzynki - teraz nie warto się kryć za nimi bo zabijają lepiej niż granat.
- dać standardowe tekstury dla skrzynek,
- poprawić oświetlenie - część korytarzy trzeba doświetlić, bo nie widać kto idzie swój czy wróg.
- dodać strzałki do bs'ów.
- zmniejszyć rozmiar nieba (to akurat nie będzie zauważalne dla gracza, ale poprawi fpsy)

te wszystkie rzeczy są fajne, ale na pewno wpływają na fpsy.

może coś jeszcze zmienić ??
to jest w końcu wczesna wersja beta...
no i jaka powinna być nazwa, bo z tym mam spory kłopot.
  • 0

#10 z0nk

z0nk

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Ską…d:z bramki numer 1

Napisano 03 lipca 2007 - 06:23

imo fajna mapka http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif super do gry for fun http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif
jak chcesz to ja moge ci pomoc w czyms w miare mozliwosci ;p
  • 0

(Minutę temu) KoNiO -- czemu mi nie dziala strona razer-a skoro mam IE 7,0 ?

Dołączona grafika

#11 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 04 lipca 2007 - 08:13

pracuję wciąż nad tą mapką. ha... "pracuję" to zbyt poważne słowo. "bawię się" w poprawianie tej mapki. nowe tekstury, oświetlenie, ładniejszy klimat.
finalną wersję zamierzam nazwać po prostu "de_tawerna" lub "de_tawerna_coś" tylko nie wiem jeszcze co.

w sumie nie ważne czy ją bedziemy grali czy nie, ale jest to jakiś punkt dla serwera, że umiemy tu robić takie rzeczy.

mógłbyś pomóc w dwóch sprawach:
1. banery z naszymi nickami. nie jestem z nich zadowolony, nie wyglądają najlepiej. takie jakieś niewyraźne, a ja nie jestem dobry w grafice. wiec jakbyś mógł coś wykombinować to http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif .
najlepiej jakby to był gotowy plik tawerna.wad zawierający te wszystkie banerki.
do manipulacji plikami wad służy m.in. Wally. a jak nie to wystarczą same pliki bmp 24-bit rozmiar 224x112. duże logo tawerny jest rozmiaru 320x96. rozmiar nie musi być dokładnie taki, można zmienić rozmiar tafli, ważne żeby był podzielny przez 16.

2. betatester. jak się człowiek zajmuje czymś długi czas to nie widzi podstawowych "błendów". ktoś powinien sprawdzić dokładnie wszystko. to ofc. wymaga bezsensownego łażenia po mapie samemu lub z zbotami.

to tyle odnośnie tego projektu. ewentualna "prawdziwa" de_tawerna zależy od chęci kilku osób. na razie zainteresowania i pomysłów nie widzę, więc podążam własnym.
  • 0

#12 AspiryN

AspiryN

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 14 postów
  • Ską…d:Kielce

Napisano 05 lipca 2007 - 07:49

Mapka jak na 1 raz jest bardzo fajna.
Tylko trochę zagmatfana jak ktoś napisał wyżej.
Pozdrawiam.
  • 0

AspiryN` The pr0
Dołączona grafika


#13 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 18 lipca 2007 - 02:42

tu ( ftp://rost.home.pl/cstrike/maps ) macie ostatnią poprawioną wersję tej mapy.
usunąłem problem z robieniem nav'a przez zboty.
to tyle.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0