mapy
#22
Napisano 10 kwietnia 2007 - 03:08
#23
Napisano 10 kwietnia 2007 - 03:46
http://www.polskajazda.pl/Profil,Ford,Escort,Daewoo,Nubira,Ford,Focus,Honda,Civic/40657
#24
Napisano 10 kwietnia 2007 - 10:22
Nowy H@ Tawerny
#25
Napisano 11 kwietnia 2007 - 04:37
#26
Napisano 28 kwietnia 2007 - 11:37
i mysle ze mozna do map cycle dorzucic jeszcze jedna fajna mala mapke zeby sie pobawic ona szybko pojdzie to bylo by... aim_map_usp http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif .gif' class='bbc_emoticon' alt=': http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif :' />
#27
Napisano 29 kwietnia 2007 - 04:01
de_aztec
de_inferno
de_chateau
de_nuke
de_cpl_mill
de_dust2
de_cbble
de_kabul
de_cpl_fire
de_cpl_strike
to ustawilem chwilowo na jutro..lece spac
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#28
Napisano 29 kwietnia 2007 - 12:18
de_storm
de_cpl_mill
de_cpl_strike
de_cpl_fire
de_train
de_nuke
de_inferno
de_dust
de_dust2
de_kabul
de_tuscan
de_"kabble"
de_forge
moze byc jeszcze chateau badz overrun. mapy de_cpl sa bardzo ciekawe i chcetnie bym zobaczył co i jak. zadnych prodkow, aztecow i cs_ te dusty tez sa do bani
#29
Napisano 01 maja 2007 - 02:35
strike średni 1 raz grałem i nie przypadł mi do gustu
myślę również o piranesi, czy aby napewno ludzie chcą grać na tej mapce?
ja wątpie, być może dlatego że mi się nie podoba, ale jak uważacie.
te 2 mapki zmieniłbym na popularnego office (nie ma rzadnej mapki cs w mapcyklu, czasem przyda się jakaś odmiana, a nie tylko podkładanie paczki)
co do mapki de_russka, na wielu srv ją widziałem i sporo osob na niej grało, myśle że z czasem możemy pomyśleć o wrzuceniu jej do mapcykla, jaks serwerek zrobi się bardziej popularny.
Co wy na to?
a i pomyślałem o votowaniu mapek na koniec aktualnej mapki, ale to temat na inna dyskusję
Użytkownik grrubaS edytował ten post 02 maja 2007 - 12:02
#30
Napisano 09 maja 2007 - 12:13
(12:48 PM) FF# rahH - ok owi kombinuje jak wylaczyc na AIM i AWP psychostaty i git bedzie mozna polamic na aimach i nie bedzie tego tam ;x](12:46 PM) FF# tyro - ja też chciałbym pograć jakieś nowe a nie tylko d2, nuke. ale z drugiej strony wolę grać jak jest więcej niz 1on1 czy 2on2
(12:45 PM) FF# tyro - wczoraj była dyskusja między FF na mapie, pamiętacie, jaka mapę dać, żeby nie powychodzili.
(12:43 PM) FF# tyro - nasza obecność jest konieczna do ruchu serwera - to jest niezaprzeczalne. problem, leży w tym, żeby ludzie nie wychodzili jak leca nielubiane mapy.
(12:40 PM) FF# rahH - OWI naprawde wrzuc te AIM, AWP mapy... zobacz ze jak tylko wejdziemy w 3-4 osoby to za chwile sie rosbi serw full ostatnio ;x wiec takie aimy by byly dobre do rozruszania i jak by weszli to zaraz bysmy zmienili na normalna mape...
(12:38 PM) FF# rahH - kurde musimy przyciagnac graczy wiecej ;x i potem bedziemy sobie probowac nowe fajne mapy
(12:37 PM) FF# owi - wniosek wyrzucic - tylko w tym problemze to sa bardzo dobre mapy - zwlaszcza chociazby strike i naprawde bez sensu jest grac ogranym mapcyclem - ja sie na same d2 nuke i inferno NIE pisze
(12:27 PM) FF# tyro - ciekawe jest zestawienia map http://slmdnk.org/cs/stats/maps.php ; piranesi, chateau, cpl_strike stosunkowo często lecą, ale graczy na nich nie ma. wniosek ?
a teraz wniosek...
czy nie uważacie, że powinniśmy zrobić dwa mapcykle. które by chodziły np.
- 0d 15.00 do 03.00 - zawierałyby kanon chętnie granych map, przyciągałyby graczy w godzinach tzw. szczytu.
- od 03.00 do 15.00 - zawierałyby nowe mapki oraz różne for fun AIM itp. w tych godzinach mało kto gra więc jak ktoś by chciał "polamić" to prędzej znajdzie towarzysza, a jak raz wejdzie to zapamieta serwer. my ofc, jak będziemy chcieli zagrać coś 1on1 to zawsze możemy sobie zmienić.
??
#33
Napisano 09 maja 2007 - 01:10
aim_map_usp aim_headshot coś z dgl awp_wall awp_india fy_pool_day fy_iceworld aim_ak_coltMysle ze dobre tylko pool_day jakos za bardzo mi nie pasuje i dodalbym cs_deagle5 (wbrew pozorm zakladnikow tutaj nie ma, normalny aim, duzo skrzynek)
#34
Napisano 09 maja 2007 - 02:31
no więc tak napewno :
aim_map_usp
aim_headshot
coś z dgl
awp_wall
awp_india
fy_pool_day
fy_iceworld
aim_ak_colt
to takie które odrazu wpadły mi do głowy z małych mapek
Zgadzam sie tylko ze bez poll_day'a no i oczywiście aim_glock bez tego to obejść sie nie może.
Nowy H@ Tawerny
#36
Napisano 09 maja 2007 - 03:13
aim_fixit_deagle,
aim_map,
Narazie te proponuje ;] Nad reszta pozniej pomysle ;x
a nie lubie zadnej mapy FY_... to tylko mapy dla fartow ;pPP
Użytkownik rahH edytował ten post 09 maja 2007 - 03:14
#37
Napisano 09 maja 2007 - 04:56
#38
Napisano 18 maja 2007 - 08:59
de_dust2
de_inferno
de_nuke
de_train
de_cbble
de_cpl_mill
de_cpl_overun
de_cpl_strike
Wg. mnie taki cykl map powinien być na serwerze TeamPlay.
Pozdrawiam.
#39
Napisano 18 maja 2007 - 09:06
Użytkownik Simon edytował ten post 18 maja 2007 - 09:08
#40
Napisano 18 maja 2007 - 09:23
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org