Skocz do zawartości


Zdjęcie

de_nwd


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 17 lipca 2007 - 09:36

przedstawiam moją drugą mapę i na razie ostatnią.

w odróżnieniu od pierwszej jest to mapa TP. dwa BSy: otwarty i zamknięty, trzy bramy, jedno boczne wejście. klasyka.

scenariusz: "Nuclear Waste Disposal" - przechowalnia odpadów nuklearnych zlokalizowana w pozostałościach starego fortu. w obiekcie znajduje się niewielki oddział strażników, mogących w każdej chwili wezwać posiłki.
terroryści chcą wysadzić odpady, żeby je rozpylić w atmosferze i skazić znaczny obszar. mogą od razu wysadzić skrzynie z odpadami (bs.2), wysadzić centrum łączności (bs.1), pozbawiając strażników mozliwości wezwania posiłków, lub oczywiście wybić wszystkich strażników. Tamci mają proste zadanie: załatwić terrorystów lub bronić obiektu do czasu wezwania posiłków.

mapa jest tutaj : de_nwd
wielkość: 2.2MB, (spakowana 700kB)
żadnych plików dodatkowych, żadnych bajerów.
mapa na 32 graczy.

screeny : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

mapa może mieć jakieś błędy, po to ją wam daję, żebyście je pokazali.
starałem się ją zrównoważyć, żeby nie dawała przewagi żadnej drużynie, ale to wyjdzie w praniu. mogę ja troche przerobić, jezeli będą takie uwagi.
oczywiście jeżeli w ogóle jakieś będą.

po zrobieniu tych dwóch map mogę stwierdzić, że opanowałem w stopniu podstawowym robienie map do cs'a. i to właściwie był mój cel. http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif
  • 0

#2 KsR

KsR

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów
  • Ską…d:ZzaSiedmioGórOgrodu

Napisano 17 lipca 2007 - 10:28

Lajtowa mapa:D lepsze to niz jakis aztec czy office wolal bym ta mape niz te dwie... :)
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!

uhahahahahahahahaahahahahahahah !!

#3 ulti

ulti

    Porucznik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 077 postów

Napisano 18 lipca 2007 - 11:57

Mapa naprawde bardzo dobra. Jesli nie dales na boarda to wrzuc i pokaz ludziom mysle ze sie spodoba i zawsze bedzie to jakas reklama dla serwa. Co do mapy mam 2 uwagi i 2 prosby.

Uwagi
Dołączona grafika

Tutaj mozna by bylo dac jakas skrzynke za tym płotkiem bo jakis bocik tam wskoczy to juz nie wyjdzie.

Dołączona grafika

Gdyby te drzwi mogly sie otwierac to rozgrywka bylaby troche ciekawsza. Bo na ten balkon mozna wskoczyc z tych skalek na ziemi.



Prośby
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Fajnie by bylo jakby te okna byly takie zeby na kucaka mozna bylo przez nie sie zmiescic.


No i na koniec jeszcze dobrze by bylo zrobic takie oznaczenia jak np na de_chateau, ktoredy isc na bs (dla obu teamow).
  • 0
bzzzzzzzzyyyy

#4 ScaR

ScaR

    Troll

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 622 postów
  • Ską…d:Poznań

Napisano 18 lipca 2007 - 12:14

Ściągnąłem, pobiegałem postrzelałem nawet boty zarzuciłem i jest ok.
Co do uwag zgadzam się z ultim co do wszystkiego oprócz okienek ja bym trochę zredukował ich ilość gdyż moim zdaniem mogą ludzie nadmiernie kampic za nimi... Chociaż jak sam pisałeś wyjdzie w praniu.
  • 0
Kto się c*pą urodził mężczyzną nie umrze

Dołączona grafika

Nowy H@ Tawerny :D
Dołączona grafika

#5 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 18 lipca 2007 - 02:45

dzięki, że sie zainteresowaliście, to najważniejsze. http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif oczekuję dalszych uwag. ale szybko odpowiem na te:

- na boarda nie dałem. trzeba najpierw poprawić błędy. poza tym nie lubię boarda bo tam same marudy. zanim coś sprawdzą już marudzą. ale jeżeli uznacie, że to byłoby dla dobra serwera to ofc. można wrzucić, tak żeby serwer zareklamować.

- sprawa z płotkiem - 1000% racji. nie pomyślałem o tym. hm... można postawić za płotkiem skrzynkę albo niewidzialną ścianę żeby nie można wskoczyć, albo usunąć płotek ?

drzwi, okienka, balkony, tunele i płotki. to są sprawy, które mają znaczenie dla rozgrywki.

pierwotnie dzwi nie było wogóle, wszystkie okienka były otwarte, balkony były dostępne, w tunelach nie było kraty, no i nie było płotków. mapa miała wiele możliwości dojścia do bs'ów, "skradania" i "czajenia".

testowałem mapę - boty grały cały dzień po 100 rund.

mapa nie jest mała i to jest pewien problem w przypadku gry TP. otwarcie tych lelemtów zmienia mapę w 4Fun.

- okienka były otwarte i można było wchodzić na balkony/dachy bunkrów - CT tam siedziało i gra sie rozstrzygała na "przedpolu" bram, jeżeli akurat się zgrali i terro szli na tą część gdzie byli CT. ( np. CT z awp na balkonie i terro nie wychodzą z respa. http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif )
ale terro wchodzili do zamku "wszystkimi otworami" przez drzwi przy bramach, przez balkony, tunelami i CT nie mogło ich upilnować, rozłazili się po mapie i szukali. terro miało zbyt dużą przewagę, zbyt wiele możliwości. 80/20.

pozatykałem więc okienka pozostawiajac tylko te skierowane na bramę i do wewnątrz i powstawiałem drzwi tak, żeby terro nie mogli włazić do bunkrów zaraz za bramą i podchodzić tunelmi do bs'ów. dałem płotki przy pierwszej hali od bramy, żeby musieli iść środkiem przez halę. te ze screenów są dla "symetrii" i jakiejś logiki rozmieszczenia elementów. do niczego innego nie są potrzebne.

generalnie chodziło mi o to, żeby terro musiało "wbijać przez bramy" do środka. żeby gra toczyła się wewnątrz zamku. żeby terro musiało zaraszować i wbić.
są trzy bramy i dwie dziury, więc dużo możliwości.
tunele i bunkry sa dla ct i od ich strony jest dostęp. okienka są dla kamperów z ct , ale jak terro znajda się w środku to tracą jakąkolwiek rolę.

właściwie w obecnym kształcie okienka, drzwi i balkony nie mają większego znaczenia.

ale oczywiście to jak grały moje boty nie jest rozstrzygające. jeżeli uważacie, że byłoby lepiej to pootwieram te drzwi i okna. http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif

btw. w zamyśle strefy raszu miałyby być tak, że CT nie wychodzi poza mury zamku.


PS. ulti, tam gdzie stoisz na skałce, to z prawego boku bunkra jest dziura z kratą (rozbijalna) i znakiem "STOP" tamtędy można wejść za te drzwi prosto na bs'1. również z lewej strony na dole pochylni jest krata do tunelu, gdzie przejdziesz do pierwszej hali pod bs'2.
  • 0

#6 rahH

rahH

    pr0ncie

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 313 postów

Napisano 18 lipca 2007 - 05:13

pierdziele widze ze musze sciagnac mape i obadac ;p Ze skrinow widze że duzy postep wuju truju xD

/edit

Sciagnalem i polatalem po niej. lol strasznie duża. Za duża chyba na nasz serwer. Bardziej na ffa 32 sloty ;p Projekt i ogolnie wszystko dobre, klimat też ma. Same AWP bedzie :P

Bardziej podobalaby mi sie mniejsza mapa cos jak clan2_fire albo i mniejsza troche nawet..
Widać tyro że możesz zrobic git mape xD ale chyba lepiej żebyś zaczynal od mniejszych troche ;p bo tu sie rzuciles na taką wielką, mase czasu Ci pewnie zabrała. Można zrobic mniejsza, ciekawą z fajnymi przejsciami i jakimis tam murami, scianami, wieżami do wspinania itp ;pp

Albo może kiedys jak byś mial czas to zrobić taką mape np. jakąs wielką restauracje powiedzmy 3-4 pietrową, bar czy burdel nie wiem :P ?eby jakos tam mozna bylo po balkonach wlazic, jakies takie przejscia fajne przyciagają graczy i ciekawiej sie tak gra ;]
W paincie czy gdzies może narysuje jakis projekt i zapodam ;p
  • 0
Dołączona grafika

#7 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 18 lipca 2007 - 09:33

dobra, skrzynki stoją za płotkiem, strzałki dodam - nawet te z chateau będą pasować :P

okienka chyba takie muszą zostać, bo takie "na kucaka" to duże są i trochę głupio wyglądają w tych bunkrach.
kilka pytań :
1. płotki - może wywalić niech sobie terro łażą obok hali ?
2. drzwi do bunkrów zrobić otwierane, czy w ogóle wystawić ?
3. drzwi na balkony otwierane ? CT tam będą wchodzili.
4. krata w tunelu na podejściu do bs.2 - zostawić czy usunąć i zrobić przejście ?
5. skrzynki na bs.2 można zrobić "radioaktywne". jak się podejdzie słychać cykanie licznika geigera, a jak się oprze o skrzynkę to zabiera 2hp.
6. szum wiatru ?
7. dźwięk komputerów na bs'1 ?
8. nazwa ?
9. okienka w bunkrach zatkane cegłami ?
10. oświetlenie w tunelach ?

to tyle. z góry thx.

ps. wersja z otwieranymi drzwiami, skrzynkami za płotkiem. de_nwd02

Użytkownik tyro edytował ten post 19 lipca 2007 - 04:52

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0