"Chciałem opisać bardzo nieprzyjemną sytuację, która miała miejsce w dniu dzisiejszym (27 lipca) około godziny 15.30 w restauracji Jeff's w Krakowie. Siadając przy stoliku zapytałem kulturalnie panią kelnerkę o to, czy promocja na danie Fajitas dalej obowiązuje (w każdy poniedziałek kup jedną, drugą dostaniesz gratis). Otrzymałem odpowiedź przeczącą, więc wspomniałem o tym, że o tej promocji dowiedziałem się ze strony internetowej oraz, że nie ma problemu i za chwilę złożę zamówienie wraz z narzeczoną na inne danie. Parę minut później podeszła do nas Pani Manager, tłumacząc nam podniesionym tonem (krzycząc), że informacja o promocji jest już nieaktualna od 4 miesięcy i nie mieliśmy możliwości zobaczyć jej na stronie internetowej dzień wcześniej. Wspomnieliśmy o tym, że oferta tej promocji znajduje się w zakładce Menu, oraz wyraziłem swoje zdziwienie całą sprawą - bo nie robiłem żadnych trudności, a zostałem potraktowany jak 'trudny klient'. Pani Manager po chwili zmieniła ton wypowiedzi widząc, że nie ma do czynienia z ludźmi sprawijającymi kłopoty, lecz z normalnymi klientami i przeprosiła nas, lecz pewien niesmak pozostał. Podczas całej tej sytuacji czułem się zażenowany, ponieważ wszyscy wokół patrzyli na mnie jak na prostaka, który przyszedł do restauracji, a nie potrafi się w niej należycie zachować. Powiedziałem, że będziemy musieli niestety zrezygnować z wizyty w Jeff'sie w czym utwierdziło mnie pogardliwe spojrzenie kelnerki, gdy na pytanie czy składam zamówienie odpowiedziałem, że jeszcze się zastanowię. Niestety do Jeff'sa w Krakowie już nie przyjdę, a jedzenie jest świetne (posiadamy kartę stałego klienta i zawsze byliśmy bardzo zadowoleni), a także bardzo ciekawy wystrój miejsca. Zostaliśmy potraktowani skandalicznie zarówno przez Panią Manager jak i kelnerkę, która zapomniała o tym, że jest w miejscu pracy rzucając w moją stronę nienawistne spojrzenie. Żeby było zabawniej sprawdziłem także przed chwilą Państwa ofertę na stronie internetowej i informacja o promocji Fajitas dalej jest zamieszczona w zakładce Menu. Zrobiłem zrzut ekranu wraz z dzisiejszą datą- na przyszłość warto faktycznie najpierw coś sprawdzić, a później mieć niesłuszne pretensje względem klienta. Wysyłam dwa linki zawierające zrzut ekranu. Proszę o kontakt. "
http://www.img.f4a.e...4985fajitas.JPG
http://img9.imagesha...677/fajitas.jpg
Użytkownik Masmix edytował ten post 27 lipca 2009 - 06:04