Counter Strike Promod
Rozpoczęty przez will, lip 28 2009 06:15
30 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 07 września 2011 - 12:50
ja z palaczem ciupiemy czesto i podbijamy scene slepego tez widzialem jak biega i zabija swoich 1.07 mega lepsze od 06, sciągać botuwy i k@r@my
moja wladza minela, to czeba potrolowac troszQ <3 :E
Spoiler
#22
Napisano 07 września 2011 - 08:16
dla tych co by tam jakoś tak nie potrafili sobie odpalić tego promoda
wchodzimy sobie tutaj http://wiki.cspromod.com/Download
ściągami se to co ściągnąć se trzeba (najlepiej w zip bo szybciej idzie) i jak se już ściągniemy to wklejamy to do SteamApps/Sourcemods (no chyba, że ściągaliśmy instalke to wtedy po prostu instalujemy se) wtedy se trzeba wyłączyć i włączyć znowu stima i wtedy będzie się nam ściągał SDK2007 jak się ściągnie to już se można w promoda grać - tyle, że nie pamiętam czy trzeba zresetować po tym stima znowu ale chyba nie
o to cała instalacja tej jakże dobrej gieruwy
pare skrinów mistrza macie jeszcze
wchodzimy sobie tutaj http://wiki.cspromod.com/Download
ściągami se to co ściągnąć se trzeba (najlepiej w zip bo szybciej idzie) i jak se już ściągniemy to wklejamy to do SteamApps/Sourcemods (no chyba, że ściągaliśmy instalke to wtedy po prostu instalujemy se) wtedy se trzeba wyłączyć i włączyć znowu stima i wtedy będzie się nam ściągał SDK2007 jak się ściągnie to już se można w promoda grać - tyle, że nie pamiętam czy trzeba zresetować po tym stima znowu ale chyba nie
o to cała instalacja tej jakże dobrej gieruwy
pare skrinów mistrza macie jeszcze
moja wladza minela, to czeba potrolowac troszQ <3 :E
Spoiler
#23
Napisano 07 września 2011 - 09:02
Wyskakuje mi menu z trzema opcjami do wyboru "test karty graficznej" "Opcje" "Wyjscie" oraz napis "Test Source" consola sie otwiera ale nie moge polaczyc sie z serwerem. Zapodaj will jakies ip serwera na którym grales.
"Każde królestwo rozdarte wewnętrznie pustoszeje a skłócone domy upadają"
#24
Napisano 07 września 2011 - 09:04
serwerów jakoś dużo nie ma i wchodze po prostu tam gdzie jest dobra mapa ale masz pierwsze z brzegu jakie wyskakuja
85.131.163.207:1337
178.236.68.103:27015
178.236.69.55:27015
85.131.163.207:1337
178.236.68.103:27015
178.236.69.55:27015
moja wladza minela, to czeba potrolowac troszQ <3 :E
Spoiler
#25
Napisano 07 września 2011 - 09:07
Dobra, niewazne wchodziłem w jakiegos SDK Base 2007...
Pro mod sie zaladowal
dzieki za ip
Pro mod sie zaladowal
dzieki za ip
Użytkownik wodny edytował ten post 07 września 2011 - 09:08
"Każde królestwo rozdarte wewnętrznie pustoszeje a skłócone domy upadają"
#26
Napisano 08 września 2011 - 02:30
Niski poziom na tym promodzie + nadal jest za dużo tych detali i te tekstury sa bardzo urozmaicone co niekoniecznie jest plusem
#27
Napisano 08 września 2011 - 03:02
Ta niski xD
#28
Napisano 08 września 2011 - 03:22
Zawsze to jakaś odskocznia od betonowego 1.6.
#29
Napisano 08 września 2011 - 03:31
No nie przesadzaj - to po to przerabiali source'a, żeby zrobić z tego znów pixeloze? To z założenia miał być cs 1.6 tylko pod względem broni, recoili, modeli postaci i broni.
Nie rozumiem filozofii obniżania detali jeszcze bardziej. Jak chcesz to sobie ustaw detale na najniższe i wtedy graj, albo wracaj na pixeloze.
Nie rozumiem filozofii obniżania detali jeszcze bardziej. Jak chcesz to sobie ustaw detale na najniższe i wtedy graj, albo wracaj na pixeloze.
#30
Napisano 08 września 2011 - 03:45
Popatrz jak wygląda w csp mapa de_train(otwarty bs) przecież to kaszana. + jeszcze dużo pracy przed nimi