Pytania Odnośnie Turnieju.
#41
Napisano 23 października 2009 - 02:35
Blood was here.
#42
Napisano 23 października 2009 - 03:52
Głupio by było przegrać przez walkower w sytuacji, gdy da się ogarnąć nawet w 6-7 osób.
Wiadomo, że każdy będzie chciał grać w pełnym składzie, więc obniżenie trochę tego progu nie jest chyba jakimś wielkim problemem. A i lepiej chyba zagrać niepełnym składem niż oddać mecz bez walki.
Chociażby po to, by przeciwnik który pojawił się w pełnym składzie mógł sobie zagrać. Wiem jak frustrujące jest zebranie się na mecz i nie rozegranie go z powodu braku składu przeciwnika.
Postulowałbym o zmianę do 6 osób, lepiej grać (a po to tu przychodzimy) niż oddawać walkowery.
I nie chodzi tu o mnie, że wiem, że nie będę miał składu i nagle mi na tym zależy. Turniej jest długi, różnie to bywa. Nikt przecież specjalnie nie wystawi mniejszej liczby graczy, ot ostateczność.
#43
Napisano 23 października 2009 - 04:05
Blood was here.
#44
Napisano 23 października 2009 - 04:38
Nie stwarzajmy sztucznych problemów, a takim jest wymagana obecność kogoś by poczekał tylko na resy i wyszedł
Przepis jest tym bardziej nieżyciowy, że ktoś może się spóźnić (więcej niż dozwolone 15 minut + wykorzystanie pauz), zaczynamy bez niego i w 7 osób jakoś sobie radzimy, on zaraz dojdzie i gramy w pełnych składach. Przy obecnym zapisie jest to niemożliwe.
Ja wiem, że jest 5 rezerwowych, zobaczysz jednak, że to nie jest tak dużo jakby mogło się wydawać. Mówię to na podstawie doświadczeń z ubiegłorocznej ligi, gdzie co chwile ktoś prosił o dopisanie/zamianę gracza. Mimo, że nasz regulamin dopuszczał granie w niepełnych składach. Nie chodzi też o to, by grać 3-4 na 8, bez przesady. Liczba 6-7 IMO byłaby optymalna. I nie traktujmy tego jako codzienność, a ostateczność. Przecież nikt specjalnie nie będzie osłabiał teamu.
Zdaję sobie sprawę, że to Wy jesteście Organizatorami i to Wasz regulamin, jeśli tak zdecydujecie to tak będzie. Jednak chciałbym poznać argumenty dla których się przy tym upieracie
Ja swoje podałem, myślę że są trafne.
Chyba i Wam - Organizatorom - i nam uczestnikom zależy na tym, by grać, a nie sypać walkowerami. Po co te przygotowania, serwery jak wpiszemy sobie w/o i już?
#45
Napisano 23 października 2009 - 04:50
Blood was here.
#46
Napisano 24 października 2009 - 06:18
#48
Napisano 07 listopada 2009 - 10:17
Użytkownik DNL edytował ten post 07 listopada 2009 - 10:18
#49
Napisano 07 listopada 2009 - 10:46
Wydaje mi się, że było to wspomniane w reg.
A no i nie bierzcie sobie mojej wypowiedzi do serca bo jednak Blood i FFFF wiedzą lepiej
#50
Napisano 08 listopada 2009 - 09:46
Blood was here.
#51
Napisano 08 listopada 2009 - 11:19
#52
Napisano 08 listopada 2009 - 12:32
Blood was here.
#53
Napisano 08 listopada 2009 - 01:12
po pierwsze: Tawerna TP vs CS.Rutex 17:13, RzeZnia.eu vs U Kaloha 0 - 30
po drugie, chodzi o to ze strony na mapach nie sa rowne i dlatego w grupach powinno sie grac mecze do konca (tak zeby wynik byl miarodajny, a nie 13:2 + wygrane pistole w next i koniec meczu)- tak wlasnie sie gra w zdecydowanej wiekszosci turniejow. w tych co graja do 16 i koniec, to sie gra dogrywki (kolejne mecze) wsrod teamow zaangazowanych w "remis".
imo troche nie przemysleliscie sprawy.. no ale stalo sie i teraz dobrze by bylo ustalic jakies rozsadne rozwiazanie.
Użytkownik spz edytował ten post 08 listopada 2009 - 01:15
#54
Napisano 08 listopada 2009 - 01:26
poza tym takiej sytuacji nie będzie przynajmniej w naszej grupie więc nie wiem o co się martwicie
Tawerna ftw!
#55
Napisano 08 listopada 2009 - 01:54
#56
Napisano 08 listopada 2009 - 02:02
a no i dobry żart z tym odpadnięciem organizatorów turnieju ;*
#57
Napisano 08 listopada 2009 - 02:31
naprostujcie chociaz wyniki, zeby byly do regulaminowe (do 16).. ale prorokuje ze i tak bedzie o to zal (jak nie w naszej grupie to innej)
#59
Napisano 08 listopada 2009 - 02:49
Hyh to było raczej w żartach ;] A u Ciebie jaka pewność siebie ;]
bronie swego nic wiecej...
troszke poprostu glupio wyszlo z tymi rundami i bedzie placz cos czuje ze gdybysmy grlai do konca to bysmy mieli lepszy wynik pewnie blebleble....
coz pozostaje wygrac ostatni mecz i liczyc na niska wygrana rutexu a najlepiej na porazke ( czego nikomu nie zycze oczywiscie - to wyzej to taka n@pinka przez duza N )
Użytkownik kaz edytował ten post 08 listopada 2009 - 02:53
#60
Napisano 08 listopada 2009 - 03:22
Mimo wszystko, liczone będą małe punkty. Niestety w tym wypadku, chyba nie da się zastosować innego, racjonalnego rozwiązania.
Aha, spz, mecz Tawerna vs Rutex jest 16 : 13, a kaloha 30 : 0 przez karę Tak więc jak dotąd wszystkie zespoły grały do 16 wygranych rund i niech tak pozostanie.
Użytkownik Blood edytował ten post 08 listopada 2009 - 03:39
Blood was here.