Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pytania Odnośnie Turnieju.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
61 odpowiedzi w tym temacie

#41 Blood

Blood

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 330 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 23 października 2009 - 02:35

Jak sam napisałeś do ROZPOCZĘCIA. Mecz możecie zakończyć nawet w 5 osób.
  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika Blood was here.


#42 DNL

DNL

    Szeregowy

  • Recruit
  • Pip
  • 39 postów

Napisano 23 października 2009 - 03:52

No ok, ale tamto co napisałem dalej jest aktualne, przynajmniej częściowo.

Głupio by było przegrać przez walkower w sytuacji, gdy da się ogarnąć nawet w 6-7 osób.

Wiadomo, że każdy będzie chciał grać w pełnym składzie, więc obniżenie trochę tego progu nie jest chyba jakimś wielkim problemem. A i lepiej chyba zagrać niepełnym składem niż oddać mecz bez walki.
Chociażby po to, by przeciwnik który pojawił się w pełnym składzie mógł sobie zagrać. Wiem jak frustrujące jest zebranie się na mecz i nie rozegranie go z powodu braku składu przeciwnika.

Postulowałbym o zmianę do 6 osób, lepiej grać (a po to tu przychodzimy) niż oddawać walkowery.


I nie chodzi tu o mnie, że wiem, że nie będę miał składu i nagle mi na tym zależy. Turniej jest długi, różnie to bywa. Nikt przecież specjalnie nie wystawi mniejszej liczby graczy, ot ostateczność.
  • 0

#43 Blood

Blood

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 330 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 23 października 2009 - 04:05

Myślę, że po to macie 5 rezerwowych, że 8 osób każdy będzie w stanie ogarnąć na czas ( chociażby tylko po to, żeby mecz w 8 rozpocząć, a zaraz po rozpoczęciu ktoś może wyjść ). I tak nie wymagamy, żeby cały mecz był rozgrywany w ósemkę, bo wiadomo, że w trakcie może coś wypaść, ale spotkanie trzeba rozpocząć w 8 osób.
  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika Blood was here.


#44 DNL

DNL

    Szeregowy

  • Recruit
  • Pip
  • 39 postów

Napisano 23 października 2009 - 04:38

No to tym bardziej, po co ma ktoś być tylko po to, by zaraz wyszedł? Sztuka dla sztuki?
Nie stwarzajmy sztucznych problemów, a takim jest wymagana obecność kogoś by poczekał tylko na resy i wyszedł ;)

Przepis jest tym bardziej nieżyciowy, że ktoś może się spóźnić (więcej niż dozwolone 15 minut + wykorzystanie pauz), zaczynamy bez niego i w 7 osób jakoś sobie radzimy, on zaraz dojdzie i gramy w pełnych składach. Przy obecnym zapisie jest to niemożliwe.

Ja wiem, że jest 5 rezerwowych, zobaczysz jednak, że to nie jest tak dużo jakby mogło się wydawać. Mówię to na podstawie doświadczeń z ubiegłorocznej ligi, gdzie co chwile ktoś prosił o dopisanie/zamianę gracza. Mimo, że nasz regulamin dopuszczał granie w niepełnych składach. Nie chodzi też o to, by grać 3-4 na 8, bez przesady. Liczba 6-7 IMO byłaby optymalna. I nie traktujmy tego jako codzienność, a ostateczność. Przecież nikt specjalnie nie będzie osłabiał teamu.

Zdaję sobie sprawę, że to Wy jesteście Organizatorami i to Wasz regulamin, jeśli tak zdecydujecie to tak będzie. Jednak chciałbym poznać argumenty dla których się przy tym upieracie ;)
Ja swoje podałem, myślę że są trafne.

Chyba i Wam - Organizatorom - i nam uczestnikom zależy na tym, by grać, a nie sypać walkowerami. Po co te przygotowania, serwery jak wpiszemy sobie w/o i już?
  • 0

#45 Blood

Blood

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 330 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 23 października 2009 - 04:50

Teraz mnie przekonałeś :) Niech będzie, ale myślę, że 7 gracz to ta minimalna liczba, ponieważ nawet to 6 v 8 to już raczej 'spora' przewaga.
  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika Blood was here.


#46 tier

tier

    Szeregowy

  • Recruit
  • Pip
  • 25 postów

Napisano 24 października 2009 - 06:18

ja tylko chce napisac cos odnosnie kwestii HLTV. Pukawka strasznie lagowala dzis ze nie dalo sie ogladac meczy. Mam nadzieje ze organizatorzy sa swiadomi tego ze jest rzesza ludzi ktorzy sobie chca popatrzec na to jak graja ich koledzy/kolezanki i ze HLTV bedzie pozwalalo na komfortowe ogladanie rozgrywek :>
  • 0

#47 krejzi

krejzi

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 674 postów

Napisano 24 października 2009 - 06:19

http://gamingcrew.pl...t=0 ost post..
  • 0

Dołączona grafika


#48 DNL

DNL

    Szeregowy

  • Recruit
  • Pip
  • 39 postów

Napisano 07 listopada 2009 - 10:17

Co w przypadku, gdy 3 drużyny w grupie będą miały po 2 zwycięstwa? Chyba nie ma info o tym w regulaminie.

Użytkownik DNL edytował ten post 07 listopada 2009 - 10:18

  • 0

#49 will

will

    Pułkownik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 190 postów
  • Skype:wilu_z_mw
  • Ską…d:Tarnów

Napisano 07 listopada 2009 - 10:46

W takim wypadku będą brane pod uwagę tzw. małe punkty, które raczej będą liczyły się tylko od liczby 16 w dół przykład 20:10 = 16:10 = +6 :)
Wydaje mi się, że było to wspomniane w reg.
A no i nie bierzcie sobie mojej wypowiedzi do serca bo jednak Blood i FFFF wiedzą lepiej :P :(
  • 0
moja wladza minela, to czeba potrolowac troszQ <3 :E
Dołączona grafika

Spoiler

#50 Blood

Blood

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 330 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 08 listopada 2009 - 09:46

Tak, zgadza się. W przypadku tej samej ilości wygranych meczy, liczą się wygrane rundy, czyli tzw. małe punkty.
  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika Blood was here.


#51 spz

spz

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 14 postów

Napisano 08 listopada 2009 - 11:19

wiecie ze to sie kupy nie trzyma nie? sens liczenia rund jest tylko wtedy gdy mecze sa rozgrywane do konca, a nie do 16. teraz to ktos na pewno bedzie pokrzywdzony (bo na przyklad, przegral 16:4, a rownie dobrze mogl 16:14...)


  • 0
H@ [G4G] CS 1.6 FFA

#52 Blood

Blood

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 330 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 08 listopada 2009 - 12:32

Nikt nie będzie pokrzywdzony, bo każdy gra do 16 wygranych rund :) Co innego gdyby jedna drużyna grała do 30 rund, a druga do 16, ale tak się nie stało.
  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika Blood was here.


#53 spz

spz

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 14 postów

Napisano 08 listopada 2009 - 01:12

i tu sie mylisz (podwojnie)
po pierwsze: Tawerna TP vs CS.Rutex 17:13, RzeZnia.eu vs U Kaloha 0 - 30

po drugie, chodzi o to ze strony na mapach nie sa rowne i dlatego w grupach powinno sie grac mecze do konca (tak zeby wynik byl miarodajny, a nie 13:2 + wygrane pistole w next i koniec meczu)- tak wlasnie sie gra w zdecydowanej wiekszosci turniejow. w tych co graja do 16 i koniec, to sie gra dogrywki (kolejne mecze) wsrod teamow zaangazowanych w "remis".
imo troche nie przemysleliscie sprawy.. no ale stalo sie i teraz dobrze by bylo ustalic jakies rozsadne rozwiazanie.

Użytkownik spz edytował ten post 08 listopada 2009 - 01:15

  • 0
H@ [G4G] CS 1.6 FFA

#54 will

will

    Pułkownik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 190 postów
  • Skype:wilu_z_mw
  • Ską…d:Tarnów

Napisano 08 listopada 2009 - 01:26

IMO to czy drużyna zaczęła w ct czy też w tt to ich sprawa bo o tym decyduje nożówka :) więc jeśli ją przegrali i zaczęli po trudniejszej stronie to nie wina organizatorów tylko samych graczy, że mecz zakończył się wynikiem 16:4 zamiast 16:14 ;]
poza tym takiej sytuacji nie będzie przynajmniej w naszej grupie więc nie wiem o co się martwicie :) :P :rolleyes:

Tawerna ftw! :D
  • 0
moja wladza minela, to czeba potrolowac troszQ <3 :E
Dołączona grafika

Spoiler

#55 spz

spz

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 14 postów

Napisano 08 listopada 2009 - 01:54

nozowka to loteria, a temat draze, bo nie chce zeby organizator odpadl w grupie :X


  • 0
H@ [G4G] CS 1.6 FFA

#56 will

will

    Pułkownik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 190 postów
  • Skype:wilu_z_mw
  • Ską…d:Tarnów

Napisano 08 listopada 2009 - 02:02

no ale w takim wypadku powiedz mi co jest najodpowiedniejsze? chcesz rewanżów ? i co do 3 rund będziemy grać i będziemy ściągać 16 osób na serwer w środku tygodnia ?(bo w weekend odpada bo musielibyśmy inne mecze przesunąć;]) jedynym rozsądnym wyjściem jest branie małych punktów.. chyba, że masz lepszy pomysł :) no i powtarzam jeszcze raz w grupie A nie będzie takiej sytuacji :D

a no i dobry żart z tym odpadnięciem organizatorów turnieju :rolleyes: ;*
  • 0
moja wladza minela, to czeba potrolowac troszQ <3 :E
Dołączona grafika

Spoiler

#57 spz

spz

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 14 postów

Napisano 08 listopada 2009 - 02:31

dlatego napisalem ze system jest nieprzemyslany - problemu by nie bylo gdyby mecze w grupie byly grane do konca. teraz to d*pa.. bo faktycznie dogrywki bylyby duzym problemem.
naprostujcie chociaz wyniki, zeby byly do regulaminowe (do 16).. ale prorokuje ze i tak bedzie o to zal (jak nie w naszej grupie to innej)


  • 0
H@ [G4G] CS 1.6 FFA

#58 ShataN

ShataN

    Kapitan

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 335 postów
  • Skype:mr__diablo
  • Ską…d:Białystok

Napisano 08 listopada 2009 - 02:45

Hyh to było raczej w żartach ;] A u Ciebie jaka pewność siebie ;]
  • 0

#59 kaz

kaz

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 08 listopada 2009 - 02:49

Hyh to było raczej w żartach ;] A u Ciebie jaka pewność siebie ;]


bronie swego :D nic wiecej...

troszke poprostu glupio wyszlo z tymi rundami i bedzie placz cos czuje ze gdybysmy grlai do konca to bysmy mieli lepszy wynik pewnie blebleble....

coz pozostaje wygrac ostatni mecz i liczyc na niska wygrana rutexu a najlepiej na porazke ( czego nikomu nie zycze oczywiscie - to wyzej to taka n@pinka przez duza N ) :D

Użytkownik kaz edytował ten post 08 listopada 2009 - 02:53

  • 0

#60 Blood

Blood

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 330 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 08 listopada 2009 - 03:22

Hmm ... tylko nie rozumiem, czemu próbujecie winę zwalić na organizatorów. Pytał się mnie ktoś czy gramy do końca czy po 16 wychodzimy? Nie przypominam sobie ;) Fakt to fakt, zapomniałem tego dodać w regulaminie i tutaj nie mam się co usprawiedliwiać. Gdyby ktoś się spytał przed pierwszy meczem, problemu by nie było.

Mimo wszystko, liczone będą małe punkty. Niestety w tym wypadku, chyba nie da się zastosować innego, racjonalnego rozwiązania.

Aha, spz, mecz Tawerna vs Rutex jest 16 : 13, a kaloha 30 : 0 przez karę :) Tak więc jak dotąd wszystkie zespoły grały do 16 wygranych rund i niech tak pozostanie.

Użytkownik Blood edytował ten post 08 listopada 2009 - 03:39

  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika Blood was here.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1