Skocz do zawartości


Zdjęcie

Frakcje Npc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 22 października 2009 - 02:48

Dołączona grafika


Sytuacja polityczna w Syriuszu wygląda następująco.

W wyniku wielkiej wojny na Ziemi pomiędzy Koalicją a Przymierzem większość systemu słonecznego została zniszczona. Przymierze wojnę przegrywało i nie widząc innego wyjścia, zbudowało 8 potężnych statków, które z zahibernowanymi kolonistami starały się uciez z układu w nieznamyn kierunku. Część statków zdołała sie wyrwać i dotarła w obszar galaktyki zwany Sektorem Syriusza.

Po 817 latach w Sektorze Syriusza są 4 główne kolonie zwane Domami, których mieszkańcy wywodzą się z 4 statków Przymierza, przybyłych tu z Ziemi : Liberty, Bretonia, Rheinland, Kusari.

Piąty statek Hispania przeładowany i sabotowany prawdopodobnie przez grupę członków koalicji, którzy dostali się na jego pokład, uległ zniszczeniu i resztka uratowanych nie dotarła do centrum Syriusza, osiedlając się na peryferiach. Są to Corsairs i Outcasts. Grupy piratów na tyle potężne, ze można ich zakwalifikować jako kolejne dwie kolonie.

Obecnie ujawniono, że był jeszcze jeden statek – Galia, uszkodzony, pozostawiony na pastwę Koalicji, zdołał jakoś wystartować i dotarł do Syriusza tworząc kolonię – Galia. Była ona ukryta przez 800 lat, wszelkie drogi do niej były zamknięte, zaminowane. W wyniku wojny domowej opozycja otworzyła przejścia do reszty Syriusza.

Kilkanaście lat temu koloniści napotkali na peryferiach Syriusza rasę wrogo nastawionych obcych zwanych Nomadami. Kontakt z nimi omal nie zakończył się zniszczeniem wszystkich kolonii ludzkich w tym sektorze. Jedynie dzięki odwadze i sprytowi kilku ludzi w tym Freelancera Trenta, udało się powstrzymać inwazję. (o tym jest kampania single player).

Zagrożenie jednak nie minęło, a wydarzenia doprowadziły do rozpadu sojuszu wielkich Domów. Najpierw rozpoczął się konflikt między Kusari a Bretonią o graniczne układy Tau. W wyniku ofensywy Kusari przejęła kontrolę nad systemami granicznymi i wkroczyła do Bretonii, zajmując część systemu Leeds.

Następnie z niejasnych przyczyn Liberty zaatakowała Rheinland w systemie Hudson, przejmując nad nim kontrolę. Chwilowo brak dalszych działań, ale obowiązuje embargo handlowe z obu stron.

Corsairs i Outcasts od wieków toczą ze sobą wojnę, która podzieliła wszystkie grupy przestępcze Syriusza na dwa obozy. Dodatkowo obie frakcje toczą wojny z Domami.

Monarchia Galijska jest wrogo nastawiona do reszty Syriusza. Oskarża pozostałych o zdradę i chce wywrzeć zemstę poprzez podbój i zniszczenie. Na szczęście mają spore kłaopoty wewnętrzne, dwie wojny galijskie z opozycją zwaną The Council. Chwilowo opozycja przejęła kontrolę w kilku systemach. Monarchia odcięła dostęp do głównych systemów Galii i szykuje się do kontrofensywy.

Dwie potężne frakcje The Order - tajna organizacja walcząca z Nomadami oraz Bounty Hunters Guild toczą między sobą wojnę o technologię obcych.

Dodajmy do tego konflikty miedzy lokalnymi grupami przestępczymi, między nimi a policją i wojskiem, otrzymamy jeden wielki chaos. Syriusz 817 lat po przybyciu Liberty jest bardzo niebezpiecznym miejscem.
  • 0

#2 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 22 października 2009 - 04:22

Liberty

Frakcje Legalne

Liberty Navy

Liberty Navy jest odpowiedzialna za ochronę ładu ekonomicznego Liberty, poprzez siłę militarną, zarówno w przestrzeni Liberty jak i w niezależnych systemach granicznych.
SOJUSZNICY: LPI, LSF, Liberty Corporations
WROGOWIE: Rheinland Military, Liberty Rogues, Lane Hackers, Outcasts, Xenos, Unioners

Liberty Police, Inc. (LPI)

Liberty Police, Inc. (LPI) jest prywatną firmą, która pilnuje przestrzeni Liberty przed przemytem nielegalnych towarów oraz ochrania ciwilów i transport handlowy.
SOJUSZNICY: LSF, Liberty Navy, Liberty Corporations
WROGOWIE: Liberty Rogues, Xenos, Outcasts

Liberty Security Force (LSF)

Liberty Security Force (LSF) jest wywiadem wojskowym Liberty, prowadzącym tajne działania dla ochrony ładu ekonomicznego Liberty.
SOJUSZNICY: LPI, Liberty Navy, Liberty Corporations
WROGOWIE: Liberty Rogues, Outcasts, Corsairs, The Order, Lane Hackers, Unioners, Xenos

Ageira Technologies

Ageira Technologies jest firmą należącą do tzw. "Wielkiej Trójki", jest odpowiedzialna za rozwój technologii Jump Gate (brama międzysytemowa) oraz Trade Lane (autostrada wewnątrzsystemowa)
SOJUSZNICY: IC, DSE, LPI, Liberty Navy, LSF
WROGOWIE: Lane Hackers, Liberty Rogues, Xenos

Cryer Pharmaceuticals

Cryer Pharmaceuticals ma kwaterę główną w Liberty, wytwarza szeroki zakres legalnych leków oraz zakazanych narkotyków.
SOJUSZNICY: LPI, Liberty Navy, LSF, Liberty Corporations
WROGOWIE: Outcasts, Criminals

Deep Space Engineering

Deep Space Engineering ma z Ageira Technologies kontrakt na wyłączność budowy Jump Gates i Trade Lanes w całym Sektorze Syriusza.
SOJUSZNICY: LPI, Liberty Navy, LSF, Liberty Corporations
WROGOWIE: Lane Hackers, Outcasts, Criminals

Interspace Commerce (IC)

Interspace Commerce (IC) jest firmą należącą do tzw. "Wielkiej Trójki", zajmuje się ubezpieczaniem transportu handlowego na terenie wszystkich kolonii oraz w systemach granicznych.
SOJUSZNICY: LSF, Liberty Navy, Liberty Corporations
WROGOWIE: Lane Hackers, Outcasts, Criminals

Orbital Spa and Cruise

Orbital Spa and Cruise firma turystyczna oferuje przeloty i wypoczynek na swoich luksusowych liniowcach.
SOJUSZNICY: LSF, Liberty Navy, Liberty Corporations
WROGOWIE: Gaians, Outcasts, Criminals

Synth Foods

Synth Foods jest firmą Liberty odpowiedzialną za rewolucyjny produkt żywnościowy Synth Paste oraz odnoszące sukcesy szklarnie kosmiczne do produkcji żywności.
SOJUSZNICY: LPI, Liberty Navy, LSF, Liberty Corporations
WROGOWIE: LWB, Farmers Alliance, Criminals

Universal Shipping

Universal Shipping jest firmą należącą do tzw. "Wielkiej Trójki", specjalizuje się w transporcie towarów wysokiego ryzyka i wysokiej wartości.
SOJUSZNICY: LSF, Liberty Navy, LPI, Liberty Corporations
WROGOWIE: Criminals

Frakcje Nielegalne

Lane Hackers

Lane Hackers jest to kryminalna grupa wyspecjalizowana technicznie w monitorowaniu i unieruchamianiu Trade Lanes w celu zdobywania wartościowych ładunków. Potężny sojusz pomiędzy Lane Hackers, Liberty Rogues i Outcasts jest dominującą nielegalną siłą w Liberty i niezaleznych światach granicznych.
SOJUSZNICY: Outcasts, Liberty Rogues, Mollys
WROGOWIE: Corsairs, Xenos, Bounty Hunters, House Police, House Militaries, IC, Ageira

Liberty Rogues

Z mieszaniny różnego rodzaju przestępców Liberty, Liberty Rogues wyewoluowali w wysoce zorganizowaną i potężną grupę piratów operującą na terenie Liberty i niezaleznych światach granicznych. Rogues są kluczowym sojusznikiem Outcasts w tym rejonie utrzymujacym ścisły zwiazek z Mollys z Dublina i Newcastle.
SOJUSZNICY: Outcasts, Lane Hackers, Mollys
WROGOWIE: Corsairs, Xenos, Bounty Hunters, House Police, House Militaries, House Corporations

Xenos

Xenos jest luźno powiązaną organizację terrorystyczną sprzeciwiającą się wszelkim kontaktom handlowym z innymi koloniami. W ostatnich latach Liberty Police Inc. efektywnie ograniczyła działalność Xeno. Wielu pilotów zostało zabitych lub schwytanych. Liderzy Xeno desperacko poszukują sojuszników wśród innych grup kryminalnych Liberty aby przetrwać.
SOJUSZNICY: Brak
WROGOWIE: Outcasts, Liberty Rogues, Lane Hackers, Junkers, Bounty Hunters, House Police, House Militaries, House Corporations
  • 0

#3 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 22 października 2009 - 05:17

Bretonia

Frakcje Legalne

Bretonia Armed Forces

Bretonia Armed Forces ma długa historię w jako pierwsza i zarazem ostatni linia obrony wielkiego narodu Bretonii.
SOJUSZNICY: Bretonian Corporations, Bretonia Police
WROGOWIE: Kusari Naval Forces, Kusari Police, Mollys, Gaians, Outcasts, Corsairs, Red Hessians, Lane Hackers

Bretonia Police Authority

Oficerowie Bretonia Police Authority są dobrze wyszkoleni, dobrze uzbrojeni i ogólnie znani jako bastion nieprzekupności.
SOJUSZNICY: Bretonian Corporations, Bretonia Armed Forces
WROGOWIE: Kusari Naval Forces, Kusari Police, Mollys, Gaians, Outcasts, Corsairs, Lane Hackers

Bretonia Mining and Manufacturing (BMM)

Bretonia Mining and Manufacturing (BMM) jest największą korporacją w Bretonii, tworzy ją sieć semi-atonomicznych przedsiębiorstw obejmujacych obszar całej Bretonii.
SOJUSZNICY: Bowex, Bretonia Police, Bretonia Armed Forces, Planetform
WROGOWIE: Kusari Naval Forces, Kusari Police, Mollys, Gaians, Outcasts, Corsairs

Bowex Shipping Company

Bowex Shipping Company jest pionierem w eksploracji Systemów Granicznych - Border Worlds oraz wyłącznym dostawcą dla Bretonia Police i Bretonia Armed Forces.
SOJUSZNICY: BMM, Bretonia Police, Bretonia Armed Forces, Planetform
WROGOWIE: Criminals

Planetform Inc.

SOJUSZNICY: Bretonia Police, Bretonia Armed Forces, Bretonia Corporations
WROGOWIE: Gaians, Outcasts, Criminals

Gateway Shipping

Gateway Shipping jest Bretońską firmą zaopatrującą w żywność mniejsze firmy zajmujące się transportem surowców przez Systemy Graniczne i Niezależne.
SOJUSZNICY: ALG, IMG, Planetform
WROGOWIE: Corsairs, Outcasts, Mollys, Liberty Rogues, Lane Hackers, Junkers, Hogosha, Farmers Alliance

Frakcje Nielegalne


Gaians

Gaians są terrorystyczną frakcją sprzeciwiająca się jakimkolwiek zmianom środowiska naturalnego planet, szczególnie tych poddawanych terraformowaniu. Wielu obecnych Gaian jest zwykłymi przestępcami i piratami, którzy wchodzą w alianse z Corsairs szukając najlepszej drogi do przetrwania.
SOJUSZNICY: Corsairs, Farmers Alliance, Hogosha
WROGOWIE: Outcasts, Mollys, Blood Dragons, Golden C., Bounty Hunters, Planetform, BMM, Orbital Spa & Cruise, Bretonia Police, Bretonia Armed Forces

Mollys

Mollys to separatystyczna grupa dążąca do wyzwolenia Dublina spod panowania Bretonii poprzez ataki na cywilne, handlowe i militarne cele. W ostatnich latach są szczególnie aktywni w powstrzymywaniu ekspansji Corsairs.
SOJUSZNICY: Red Hessians, Liberty Rogues
WROGOWIE: Corsairs, Gaians, Bounty Hunters, Bretonia Police, Bretonia Armed Forces, BMM, Bowex, House Shippers
  • 0

#4 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 22 października 2009 - 06:05

Kusari

Frakcje Legalne

Kusari Naval Forces

Kusari Naval Forces jest doskonale zorganizowana i posiada znaczną technologiczną przewagę zapewnianą przez przemysł Kusari.
SOJUSZNICY: Kishiro, Samura, Kusari Police
WROGOWIE: Bretonia Armed Forces, Bretonia Police, BMM, Blood Dragons, Corsairs, Outcasts, Golden C., Lane Hackers, Liberty Rogues, Xenos

Kusari State Police

Kusari State Police jest dyscyplinowana siłą ambitnego personelu przydzielonego do pilnowania granic Kusari i jej interesów handlowych.
SOJUSZNICY: Kusari Naval Forces, Samura
WROGOWIE: Bretonia Armed Forces, Bretonia Police, BMM, Blood Dragons, Golden C., Outcasts, Corsairs, Liberty Rogues, Lane Hackers

Kishiro Technologies

Kishiro Technologies jest jedną z wielkich Keiretsu - grupą powiazanych ze soba przedsiębiorstw kontrolujących cały przemysł Kusari.
SOJUSZNICY: Kusari Naval Forces, GMG
WROGOWIE: Xenos, Criminals

Samura Industries

Samura Industries jest jedną z wielkich Keiretsu - grupą powiazanych ze soba przedsiębiorstw kontrolujących cały przemysł Kusari.
SOJUSZNICY: Kusari Police, Kusari Naval Forces
WROGOWIE: Blood Dragons, Golden C., Xenos, Criminals

Frakcje Pseudo-Legalne

Farmers Alliance

Farmers Alliance jest organizacją polityczną powołaną do nacisku na rząd Kusari w sprawach subsydiów i restrykcji na sprzedaż obcych produktów żywnościowych. Posiadaja baze w Kyushu i są głównym sojusznikiem Hogosha w Kusari.
SOJUSZNICY: Hogosha, Gaians
WROGOWIE: Outcasts, Blood Dragons, Golden C., Synth Foods, Foreign Corporations

Hogosha

Hogosha jest pseudo-legalną organizacją, która pozornie istnieje "dla pomyślności i dobrobytu ludzi w Kusari". Hogosha ma wpływowych agentów wewnątrz Samura, Kishiro i nawet w rządzie Kusari. Jednakże organizacja ta, jest ogromnie zależna od dostarczanych przez Corsairs artefaktów i broni.
SOJUSZNICY: Corsairs, The Order, Farmers Alliance, Gaians
WROGOWIE: Outcasts, Golden C., Blood Dragons, GMG, Xenos

Frakcje Nielegalne

Blood Dragons

Blood Dragons jest terrorystyczną organizacją wywodzącą się z gwardii Szoguna Hideyoshi -- usuniętego w wyniku przewrotu kilka wieków temu -- skierowaną na obalenie obecnego rządu Kusari. Obecnie Dragons sprzeciwiają się wpływom Hogosha i Corsairs w Kusari z pomocą swoich sojuszników Outcasts i Golden Chrysanthemums.
SOJUSZNICY: Golden Chrysanthemums
WROGOWIE: Corsairs, Hogosha, Farmers Alliance, Bounty Hunters, Kusari Police, Kusari Naval Forces, Samura

Golden Chrysanthemums

Golden Chrysanthemums jest terrorystyczną organizacją dążącą do obalenia rządu Kusari i ustanowienia matriarchatu. Krótkoterminowy cel zakłada pomoc Outcasts i Blood Dragons w oczyszczeniu Kusari z wpływów Corsairs.
SOJUSZNICY: Blood Dragons, Outcasts
WROGOWIE: Corsairs, Hogosha, Farmers Alliance, Gaians, Bounty Hunters, Kusari Police, Kusari Naval Forces, Samura
  • 0

#5 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 22 października 2009 - 06:59

Rheinland

Frakcje Legalne

Rheinland Military

Rheinland Military kontynuuje dumną tradycję służby wojskowej, która sięga wstecz kilka stuleci.
SOJUSZNICY: Rheinland Police, Rheinland Corporations
WROGOWIE: The Wild, Liberty Navy, Red Hessians, Unioners, LWB, Bundschuh, Corsairs, Outcasts

Rheinland Federal Police

Rheinland Federal Police jest zdumiewająco dobrze wyposażoną organizację, która słuzy jako główna siła ochrony w przestrzeni Rheinland.
SOJUSZNICY: Rheinland Military, Rheinland Corporations
WROGOWIE: The Wild, Red Hessians, Unioners, LWB, Bundschuh, Corsairs, Outcasts

ALG Waste Disposal

ALG Waste Disposal ma siedzibę w Rheinland ale operuje we wszystkich koloniach z uwagi na swoją wyjątkową zdolność do usuwania odpadów przemysłowych.
SOJUSZNICY: Gateway, Kruger, Rheinland Police, Rheinland Military
WROGOWIE: Liberty Criminals, Rheinland Criminals, Corsairs, Outcasts

Daumann Heavy Construction

Daumann Heavy Construction jest największą firmą wydobywczą i produkcyjną w Rheinland.
SOJUSZNICY: Rheinland Police, Rheinland Military, Republican Shipping
WROGOWIE: Red Hessians, Bundschuh, LWB, Unioners, Corsairs

Kruger Minerals


Kruger Minerals współpracuje z ALG Waste Disposal w wydobywaniu wartościowych minerałów na terenie Rheinland i sąsiadujących systemach.
SOJUSZNICY: Rheinland Police, Rheinland Military, ALG
WROGOWIE: Red Hessians, Bundschuh, Criminals

Republican Shipping

Republican Shipping przoduje w przewozach towarów w przestrzeni Rheinland.
SOJUSZNICY: Rheinland Police, Rheinland Military, Daumann
WROGOWIE: Unioners, Xenos, Criminals

Frakcje Nielegalne

Bundschuh

Bundschuh jest populistyczną organizacją polityczną, która ogłosiła Rheinland Reichstag wrogami publicznymi. Chociaż wielu Bundschuh wciąż wierzy w ideały polityczne, większość weszła na drogę piractwa i zleceń realizowanych dla ich sojuszników Red Hessian.
SOJUSZNICY: Red Hessians
WROGOWIE: Bounty Hunters, Daumann, Kruger, Rheinland Police, Rheinland Military

LWB

LWB, albo Landwirtrechtbewegung (Ruch Obrony Praw farmerów - Samoobrona), jest posądzana o ataki na Synth Foods i sympatyzujących z nią urzędników rządowych, w odwecie za koncesje udzielone tej żywnościowej korporacji Liberty na terenie Rheinland. Ta frakcja jest wiernym sojusznikiem Hessians, dlatego jest uważana przez Corsairs za wroga. Aczkolwiek LWB nie miesza się w wojnę między Corsairs i Outcasts i pozostaje neutralna wobec grup, które dołączyły do jednego z przymierzy.
SOJUSZNICY: Red Hessians
WROGOWIE: Corsairs, Bounty Hunters, Synth Foods, Rheinland Police, Rheinland Military

Red Hessians

Red Hessians jest liczną i dobrze zorganizowaną grupą złożoną głównie z bezrobotnych górników działającą poza przestrzenią Rheinland, która przy sposobności atakuje cyvilne i handlowe cele. Hessians toczą krwawą wojnę z Corsairs o dominacje w systemach Omega i w przestrzeni Rheinland. Wojnę, która pochłonęła już tysiące istnień z każdej strony i nie ma się ku końcowi.
SOJUSZNICY: Unioners, LWB, Bundschuh, Mollys
WROGOWIE: Corsairs, Bounty Hunters, Daumann, Kruger, Rheinland Police, Rheinland Military, Bretonia Armed Forces, House Shippers

Unioners

Unioners są wyjętą spod prawa grupą zwolnionych pracowników stoczni Rheinland, którzy zaangazowani są w brutalne akcje przeciw Republican Shipping. Ekspansja do Niezależnych systemów zwróciła większość Unioners od terroryzmu do piractwa. Rozczarowani rezultatami wcześniejszego przymierza z Corsairs, próbując zachować przyjazne stosunki z pozostałymi grupami przestępczymi Rheinland, Unioners są jedną z grup pirackich, która nie wybrała strony w konflikcie pomiędzy Outcasts i Corsairs.
SOJUSZNICY: Red Hessians
WROGOWIE: Xenos, Bounty Hunters, Republican Shipping, Rheinland Police, Rheinland Military
  • 0

#6 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 22 października 2009 - 08:51

Frakcje Niezależne

Frakcje Legalne

Bounty Hunters Guild

Bounty Hunters Guild powstała w Texas, ale rozprzestrzeniła się na niemal wszystkie systemy Syriusza oferując zorientowane na ochronę usługi za rozsądną cenę. Potężna i dobrze zorganizowana elita BH, znana jako Guild Core jest zaangażowana w eksplorację systemów Nomadów w poszukiwaniu obcych artefaktów. Dysponując prawie nieograniczonymi zasobami, Core zainicjowało wojnę z The Order, aby uzyskać dostęp do kontrolowanych przez nich odległych systemów Nomadów.
SOJUSZNICY: House Police
WROGOWIE: Criminals, The Order

The Gas Mining Guild (GMG)

The Gas Mining Guild (GMG) jest hermetyczną profesionalną organizacją, która jest głównym dostawcą paliwa H-Fuel do Wielkich Kolonii.
SOJUSZNICY: Kishiro Technologies, Zoners
WROGOWIE: Corsairs, Hogosha, Outcasts

Independent Mining Guild (IMG)

Independent Mining Guild (IMG) jest luźną konfederacją górników, którzy pracują na niewykorzystanych przez wielkie korporacje polach wydobywczych. Konflikt między IMG i BMM w Tau był główną przyczyną wojny pomiędzy Bretonia a Kusari.
SOJUSZNICY: ALG
WROGOWIE: Outcasts, BMM

Zoners


Zoners są zróżnicowaną grupą indywidualistów, którzy z różnych powodów postanowili żyć w odległych systemach poza kontrolą władz kolonii. Z czasem Zoners rozwinęli się w bogadą i wpływową frakcję, która inwestuje znaczne pieniądze w eksplorację odległych systemów podobnie jak The Order. Kiedy The Order zawarł sojusz z Corsairs, relacje Zoners z Outcasts stały sie równie napięte jak z Corsair. Jednakże Zoners w Omicron Theta czuli się wystarczająco potężni, aby obronić się przed obydwoma frakcjami i po dziś dzień umiejętnie wykorzystują antagonizm miedzy nimi dla własnych korzyści.
SOJUSZNICY: The Order, GMG
WROGOWIE: Brak

Junkers

Junkers są wędrowną populacją nieznanego pochodzenia, która przeszukuje pola szczątków w celu znalezienia złomu i wyposażenia nadającego się do sprzedaży lub wykorzystania. Plotka głosi, że Junkers są o wiele bardziej potężni niż ktokolwiek mógłby przypuszczać, ale ich rola w ważnych wydarzeniach w Syriuszu, pozostaje niejasna. Aktualnie Junkers są jedną z frakcji, która zachowuje neutralność w konflikcie między Corsairs i Outcasts.

Po odkryciu Galli okazało się, że Junkers posiadają bazy również tam. Dodatkowo są w dobrych stosunkach z Rodziną Królewską, prowadząc jednocześnie interesy z grupami przestępczymi. Plotka głosi, że Junkers od przybycia kolonistów do Syriusza potajemnie transferowali do Galli technologię zdobytą w pozostałych koloniach. Istnienie w Galii identycznych Tradelane i JumpGate zdaje się potwierdzać tą teorię. Niektórzy twierdzą, że pierwotnie Junkers byli agentami Króla wysłanymi do Syriusza i od nich wywodzi się populacja. Jednakże równoczesne istnienie tej quasi-legalnej frakcji w Galii przeczy temu twierdzeniu. Prawdopodobnie Junkers z Kolonii i Galii wiedzieli o sobie, kontaktowali się i aktywnie uczestniczyli w późniejszym otwarciu przejść.
SOJUSZNICY: None
WROGOWIE: Hogosha, Xenos, House Corporations

Freelancers

Freelancers nie należą do żadnej frakcji w Syriuszu. Pracują dla siebie, przemierzają systemy w poszukiwaniu sławy i pieniędzy lub tylko starają się przeżyć we wszechświecie pełnym niebezpieczeństw.
Najsławniejszym Freelancerem jest Edison Trent, bohater wojny z Nomadami (799-802 A.S.), rycerz orderu Samotnej Gwiazdy.
SOJUSZNICY: None
WROGOWIE: None

Frakcje Nielegalne

The Order

The Order jest potężną tajną organizację, która kontroluje kilka odległych systemów Omicron. Organizacja odegrała ważną rolę w wojnie przeciw Nomadom (799-802 A.S.). Wkrótce potem zawarła sojusz z Corsairs, którzy pomagają im w budowie okrętów i szkoleniu pilotów w zamian za dostęp do zaawansowanej technologii The Order. Aktualne cele obejmują utrzymywanie kontroli nad systemami Nomadów i obronę rodzimej planety Toledo i całego systemu Omicron Minor przed Liberty Navy i Bounty Hunters Guild.
SOJUSZNICY: Corsairs, Zoners, Hogosha
WROGOWIE: Bounty Hunters, Liberty Navy, Liberty Police, LSF

Corsairs

Corsairs wywodzą się z największej grupy rozbitków Hispanii, którzy wylądowali na planecie Kreta. Są uważani za największą organizację kryminalną w Syriuszu. Często atakują cywilne, handlowe, a nawet wojskowe cele. Obecnie Corsairs i ich sojusznicy walczą niemal w całym Syriuszu o władze i wpływy ze swoim odwiecznym wrogiem Outcasts i jego sojusznikami.
SOJUSZNICY: The Order, Hogosha, Gaians, Farmers Alliance
WROGOWIE: Outcasts, Red Hessians, Liberty Rogues, Blood Dragons, Lane Hackers, Mollys, Bounty Hunters, GMG, House Corporations, House Police, House Militaries

Outcasts

Outcasts wywodzą się z grupy rozbitków Hispanii, którzy osiedlili się na planecie Malta. Przez setki lat prowadzili wojnę z inną grupą rozbitków - Corsairs. Powód wojny nie jest znany. Obecnie Outcasts przewodzą potężnej pirackiej koalicji, która opiera się ekspancji Corsairs i broni szlaków przemytu Cardamine.
SOJUSZNICY: Liberty Rogues, Golden C., Lane Hackers
WROGOWIE: Corsairs, Hogosha, Gaians, Farmers Alliance, Xenos, Bounty Hunters, IMG, GMG, House Corporations, Police, Militaries
  • 0

#7 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 23 października 2009 - 09:23

Wrogowie wszystkich

Nomads

Nomads są organicznymi gwardzistami pozostałymi po starożytnej obcej cywilizacji. Po tysiącach lat Nomads wyewoluowali w dobrze zorganizowane istoty tworzące własnę cywilizację. Jednakże ewolucja nie wyeliminowała zabójczych instynktów i agresji rasy. Nomads traktują wrogo inne gatunki, za wyjątkiem swoich byłych panów.
SOJUSZNICY: The Wild
WROGOWIE: Wszyscy inni

Phantoms

Phantoms są niewielką organizacją terrorystyczną, wykorzystującą zaawansowaną technologię i podstępną taktykę do osiągnięcia własnych celów. Twierdzą, że ich celem jest eliminacja skorumpowanych rządów Kolonii, ale plotka głosi, że chodzi o coś bardziej mrocznego. Phantoms budzą strach nawet u piratów, którzy ich zaopatrują i dostarczają informacji.
SOJUSZNICY: None
WROGOWIE: Wszyscy inni

The Wild

Podczas wojny z Nomadami (799-802 A.S.), znaczne siły Rheinland zaatakowały Kusari. Kiedy ostateczne zwycięstwo było bliskie, wiadomość o zamachu stanu w Rheinland zmusiła zainfekowanych Nomadami oficerów floty do odwrotu. Zaatakowani i rozproszeni w drodze powrotnej przez GMG i Red Hessians nie mieli szans obalenia nowego rządu. Nazwani The Wild, osiedlili się w odległych systemach Omega, budując nowe statki i gromadząc siły. The Wild są bezlitosnymi drapieżnikami, którzy atakują wszystkich, którzy staną im na drodze.
SOJUSZNICY: Nomads
WROGOWIE: Wszyscy inni

Coalition

Potomkowie członków koalicji, którzy przybyli do Syriusza na pokładzie przeładowanej Hispanii. Obecna Koalicja zajmuje jeden z odległych układów Omega. Wierni tradycji, ale niezdolni, aby wpłynąć na wydarzenia w Syriuszu w jakimś znaczącym stopniu.
SOJUSZNICY: Brak
WROGOWIE: Wszyscy
  • 0

#8 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 23 października 2009 - 10:13

Gallia

Frakcje Legalne

Gallic Royal Navy

Gallic Royal Navy została utworzona niedługo po tym jak uszkodzony Francuski statek z kolonistami dotarł do Ile-de-France w 84 A.S. Na początku jej zadaniem było badanie przestrzeni i poszukiwanie innych statków dawnego Przymierza. Później, kiedy loty kosmiczne stały się dostępne dla różnych grup, korporacji i kryminalistów, Navy skierowano do zadań zapewnienia bezpieczeństwa wewnętrznego. Nadal jednak utrzymywała dużą liczbę okrętów wojennych i prowadziła badania nad ulepszaniem uzbrojenia, na wypadek ewentualnej wojny z innymi Koloniami. Obecnie Navy jest potężną militarną siłą, która może odeprzeć każde zagrożenie dla Króla, zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne.
SOJUSZNICY: Gallic Royal Police, Gallic corporations
WROGOWIE: The Council, The Maquis, Unione Corse, Gallic Brigands

Royal Police

Royal Police jest główną siłą przeznaczoną do egzekwowania prawa w każdym systemie, który Król uznaje za swe terytorium. W niektórych odległych i niebezpiecznych systemach patrole Royal Police zostały zastąpione przez bardziej doświadczone i wyposażone patrole Royal Navy. Przez wieki swego istnienia Royal Police stała się symbolem korupcji i rokładu. Dziennikarze, którzy próbowali zdobyć i opublikować raporty oskarżające Royal Police, znajdywani byli martwi lub znikali bez śladu. W ciągu ostatnich dekad Korona wdrażała program wykorzeniania korupcji z Royal Police, ale ze znikomym skutkiem. W przestrzeni, gdzie kontrola jest niewielka, a dziennikarze nie węszą zbytnio, wielu oficerów Royal Police swobodnie współpracuje z przestępcami i jest zaangażowana w szeroki wachlarz nielegalnej działalności.
SOJUSZNICY: Gallic Royal Navy, Gallic corporations
WROGOWIE: The Council, The Maquis, Unione Corse, Gallic Brigands

Gallic Metal Service S.A. (GMS)

Gallic Metal Service S.A. (GMS) została utworzona w 398 A.S. poprzez połącznie kilku działających w Gallii przedsiębiorstwa góniczych. 50% udziałów jest kontrolowane przez rząd. GMS jest bardzo konserwatywną organizację, postępującą zgodnie ze starymi tradycjami, troszczącą się o swoich pracowników i ich rodziny. Mimo, iż praca przy wydobywaniu minerałów z planetoid jest ciężka i niebezpieczna, wysokie zarobki i opieka socjalna są atrakcyjne dla wielu kolonistów, którzy poszukują lepszego życia i nie chcą się przyłączyć do organizacji przestępczych. Wielu pracowników, a nawet menedżerów wysokiego szczebla wykazuje zrozumienie dla celów The Council, ale dla ochrony własnego interesu w kontrolowanej przez rząd gospodarcie Gallii, unikają wszelkich kontaktów z The Council i ich sojusznikami.
SOJUSZNICY: Gallic Royal Navy, Gallic Royal Police
WROGOWIE: The Maquis, Unione Corse, Gallic Brigands

EFL Oil & Machinery.

W przeciwieństwie do pozostałych kolonii, planety Ile-de-France okazały się obfite w olej. Wydobycie niemal nieskończonych zasobów oleju było bardziej opłacalne niż budowanie innych systemów pozyskiwania energii. W 218 A.S., została utworzona potężna korporacja EFL Oil, kontrolowana przez Króla, do kontroli wydobycia, transportu i przetwarzania oleju. Później EFL Oil wchłonęła kilka dużych przedsiębiorstwa stoczniowych i inżynieryjnych przekształcając się w EFL Oil & Machinery. W obecnym kształcie, firma jest odpowiedzialna za budowę stacji kosmicznych, stoczni i Trade Lane.
SOJUSZNICY: Gallic Royal Navy, Gallic Royal Police, IDF Shipping
WROGOWIE: The Maquis, Unione Corse, Gallic Brigands

IDF Shipping

Ile-de-France Shipping S.A. (IDF Shipping) jest największą firmą transportową w Gallii. Jak pozostałe duże firmy, jest kontrolowana przez Króla. Jednakże Król woli nie wtrącać się w jej działania, chyba że jest to konieczne dla interesów Korony. Firma ma dużą niezależność. IDF współpracuje z EFL opracowując nowy typ napędów statków na bazie Alcane. Odbrywa rónież dużą rolę w budowie Trade Lane na bazie technologii wykradzionej przez Junkers w Liberty i Bretonii.
SOJUSZNICY: Gallic Royal Navy, Gallic Royal Police, EFL Oil & Machinery
WROGOWIE: The Maquis, Unione Corse, Gallic Brigands

Frakcje Nielegalne

The Council

The Council jest potężną Galijską grupą, spatkobierczynią politycznego dziedzictwa Mouvement de Liberation Gaulois (Galijski Ruch Wyzwolenia), robitego przez Króla Louis IV w 720 A.S. Początkowo tajna grupa wewnątrz Ruchu, Council wchłonął wielu z członków Ruchu Wyzwolenia po 720 A.S.. Działają prawie otwarcie rósł w siłę gwałtownie zarówno na planetach jak i w przestrzeni. Uważając zamierzoną izolację od reszty Syriusza za wielki błąd, który szkodzi narodowi, Council rozpoczął działania zbrojne do 784 A.S. w celu przerwania izolacji i zapobieżenia między-kolonialnej wojnie, planowanej przez Koronę i Gallic Navy. Obejmując byłych oficerów Navy i Police, Council dba o swój wizerunek publiczny i nigdy nie atakuje celów cywilny i handlowych. Chociaż członkowie Council uważani są przez galijskich urzędników za przestępców, wielu sympatyzuje z ich celami, a nawet wspomaga ich finansowo.
SOJUSZNICY: The Maquis
WROGOWIE: Gallic Royal Navy, Gallic Royal Police

The Maquis

Maquis byli radykalnymi członkami Council, którzy uznawali akty terroru i morderstwa za dopuszczalne środki walki politycznej. Maquis byli odpowiedzialni za serię wielkich eksplozji w galijskich miastach, które zabiły ponad 2 tys. cywilów. To naruszyło reputację Council tak bardzo, że wszyscy Maquis zostali wydaleni z Council i musieli szukać nowych baz. Aczkolwiek te dwie grupy nigdy nie stały się wrogami jak niektórzy sie spodziewali. Zamiast tego Maquis przekształcił się w grupę pragmatycznych poszukiwaczy fortuny, pracujących zarówno z Council jak i innymi galijskimi grupami przestępczymi. Mimo, że obecni Maquis bardziej skupiają sie na piractwie niż walce politycznej, odegrali ważną rolę w wojnie galijskiej walcząc u boku Council przeciwko Gallic Royal Navy.
SOJUSZNICY: The Council, Unione Corse, Gallic Brigands
WROGOWIE: Gallic Royal Navy, Gallic Royal Police, Gallic corporations

Gallic Brigands

Gallic Brigands, inaczej zwani jako Free Brigands of Gallia, jest luźnym związkiem doświadczonych bandytów i innych aspołecznych elementów, wielu z nich jest byłłymi pilotami Gallic Royal Police. O ile oficjalnie podtrzymują coś w rodzaju romantycznej grupą średniowiecznych zbójników, którzy rabowali bogatych i dawali biednym, w praktyce działaja na odwrót, rabując mniejsze firmy transportowe i opłacając swoich policyjnych protektorów. Brigands są liczni i w tej wielości stanowią siłę. Wraz z Unione Corse kontrolują czarne rynki w Galli. Pomino, że Gallic Brigands unikają politycznej walki i nie mają poszanowania dla ideałów Council, wiadomo publicznie, że asystowali Maquis i Council w wielu operacjach, w tym w wyzwoleniu Marne.
SOJUSZNICY: Unione Corse, The Maquis
WROGOWIE: Gallic Royal Navy, Gallic Royal Police, Gallic corporations

Unione Corse

Unione Corse jest wysoce zorganizowaną grupą przestępczą sięgającą tradycjami kosykańskiej mafii na Ziemi. Union Corse jest znany z dochowywania sekretów swoich członków oraz dostępu do nieomal nieograniczonych zasobów włączając w to poparcie wysoko postawionych urzędników w rządzie. W ostatnich dekadach Corse zwiększył zasięg swojej działalności współpracując z Gallic Brigands i w mniejszym stopniu z Maquis. Mimo bliskich, często osobistych związków z Brigands, Unione Corse nie ufa innym piratom i pracuje z nimi jedynie z konieczności. W niektórych przypadkach występując jako łowcy nagród i eliminując najgroźniejszych bandytów na zlecenie swoich popleczników z rządu lub korporacyjnych sponsorów.
SOJUSZNICY: Gallic Brigands, The Maquis
WROGOWIE: Gallic Royal Navy, Gallic Royal Police, Gallic corporations
  • 0

#9 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 23 października 2009 - 09:40

ADMINS

Potężna rasa obcych nieznanego pochodzenia. Wiadomo, że byli w sektorze Syriusza zanim pojawili się pierwsi koloniści.
Dysponują zaawansowaną technologią. Dysponują bronią zdolną zniszczyć najpotężniejszy pancernik, a ich pola ochronnego nic nie przebije. Dziwne jest to, że nie posiadają własnych statków, tylko korzystają z ludzkich. Wysyłają wiadomość, że chca zakupić statek i ma być dostarczony w określone miejsce. Nikt nie śmie im odmówic, zwłaszcza, że płacą. Potem modyfikują statki, tak, że mały myśliwiec staje sie równy pięciu pancernikom.
Ponadto potrafią teleportować zarówno siebie jak i każdy inny statek. Niektóre załogi, którym się to przydarzyło opowiadały o dziwnym systemie, w którym nie było nic innego poza polem minowym wokół. Mogli tam tylko czekać, aż obcy ich wypuści. Niektórzy porwani nigdy nie wrócili.
Obcy biora co chcą i kiedy chcą, niektórym odebrali kredyty, innym wyposażenie, a jeszcze innym statki. Budzą strach nawet u Nomadów, nikt nie śmie ich atakować, oznaczałoby to śmierć na miejscu.
Jednakze ADMINS nie sa agresywni, pojawiają się nieoczekiwanie i obserwują, po czym znikają. Czasem dokuja na stacji lub planecie, ale nie opuszczają statków.
Plotka głosi, że byli tacy, którzy zadawali im pytania i ponoć obcy odpowiadali, a nawet udzielali pomocy. Musiały to być naprawdę ważne sprawy, które ich zainteresowały. Lepiej nie wchodzić im w drogę.
Inna plotka mówi, że przybyli do Syriusza wielkim pancernikiem, który uległ uszkodzeniu i nie mogli go naprawić z braku częsci, a było ich zbyt mało, aby zbudować cywilizację. Koegzystencja z ludźmi jest ich jedyną szansa na przetrwanie. Ktos ponoć widział ten statek gdzieś na krańcu sektora.

SOJUSZNICY: Brak
WROGOWIE: Brak
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0