Skocz do zawartości


Zdjęcie

Sektor Syrius


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 22 października 2009 - 08:03

Dołączona grafika
  • 0

#2 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 22 października 2009 - 08:47

Sirius Sector - gromada gwiazd odległych od Słońca około 500 lat świetlnych, zawiera 124 zbadane systemy, z czego 56 jest pod kontrolą Wielkich Kolonii, nie licząc systemów Outcasts i Corsairs.

Część systemów określana jest jako Guard, są to systemu zamknięte, dostępne tylko dla członków określonej frakcji. Systemów bronią doskonale wyposażeni Gwardziści, którzy zabija każdego niepożądanego intruza. Nie radzę się tam zapuszczać jeżeli nie jesteśmy członkami danej frakcji.

Liberty Guard Systems

Liberty Navy - Virginia
Liberty Police Inc. - Illinois
Liberty Security Force - Ellesmere

Lane Hackers - Vespucci
Liberty Rogues - Cassini
Xenos - Tau 45

Bretonia Guard Systems

Bretonia Armed Forces - Salisbury
Bretonia Police - Poole

Molly Republic - Londonderry
Gaians - Lewis

Kusari Guard Systems

Kusari Naval Forces - Hiroshima
Kusari Police - Fukuoka

Golden Chrysanthemums - Tau 65
Blood Dragons - Tau 63
Farmers Alliance - Tau 42
Hogosha - Tottori

Rheinland Guard Systems

Rheinland Military - Braunschweig
Rheinland Police - Halle

Red Hessian Army - Omega 54
LWB - Saar
Bundshuh - Luneburg
Unioners - Dusseldorf

Pozostałe Guard Systems

GMG - Sigma 59
IMG - Tau 39

Outcasts - Omicron 85
Corsairs - Omicron 91

The Order - Omicron 100
Bounty Hunters Guild - Omega 56
Junkers - Puerto Rico
Zoners - Omicron 74

Nomads - Omicron Iota, Omicron 99
The Wild - Omega-58, Omega 55
Phantoms - Omicron 82

Coalition - Omega 52
Colonials - Tau 44


  • 0

#3 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 23 października 2009 - 07:53

Dwa słowa o mapie.

W grze pod klawiszem F6 mamy mapę systemu. Mapa podzielona jest na sektory jak gra w okręty. Pionowo od 1-8, poziomo A-H. Współrzędne określamy np. E5, lub G2. Wielkość siatki nie jest stała, zależy od wielkości systemu. Niektóre systemy mają 300jednostek średnicy, a niektóre tylko 60.

U góry mapy mamy różne filtry, polityczny, gospodarczy, szlaki patrolowe NPC. Jest również przełącznik na mape Syriusza.
Zarówno na mapie systemu jak i na mapie Syriusza, zaznaczone mamy tylko te rzeczy, które widzieliśmy, zbadaliśmy. Na początku wszystko będzie puste.
Z mapy Syriusza możemy wybierać inne systemy i pokaże nam się ich mapa. Mapa polityczna jest nieistotna, bowiem Discovery jej nie używa. Sytuacja polityczna się zmienia dynamicznie i nie mozna zakodowac na stałe kto jest wrogiem, a kto nie. Mapa gospodarcza pokazuje domniemane pola z minerałami do wydobycie. Ale czy wszędzie coś jeszcze jest to inna sprawa. Mapa patrolowa jest o tyle istotna, ze często linie patroli krzyżują się lub łączą w punktach gdzie coś jest - baza lub "jump hole" - nieoficjalna dziura-brama do innego systemu. Jeżeli więc czegos szukamy, warto spojrzeć na patrole.

Jeżeli klikniemy na mapie prawym klawiszem, pokaze na się menu GPS. Możemy ustawić punkt do którego chcemy dotrzeć i narysuje się nam najszybsza droga. W przestrzeni będą różowe kwadraty oznaczające punkty przelotu. Możemy zaznaczyć punkt docelowy na drugim końcu Syriusza i uzyskamy ścieżkę, o ile jest dostępna. System wyznacza ścieżki przy użyciu TradeLane i JumpGate, jeżeli ich nie ma to nie wyznaczy.

Mapa jest bardzo przydatna i warto z niej korzystać.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0